Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2016 22:12 - 4 то Измерение, или 4ти километър?
Автор: saankii Категория: Хоби   
Прочетен: 5482 Коментари: 11 Гласове:
15

Последна промяна: 25.09.2016 15:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                 image
 

     Сегаааа, днес ще пиша с малки  букви/ нарочно/ нали съм..опърничава, припознал ме
     е Барда от Острова на мъглите....в това  няма  никакво  двуумение. Ок ?
    Да ви е зле,и  смях да ви тресе, поне при менЕ.Сори,не е лесно да се чете, и разбере..
     Понеже съм деликатна ,Днес ще давам публично  обяснение за ...„необяснимото“..
    Тъй ,като нормален индивид, надали ще вземе да си губи Времето и Енергията с този
    злощастно населен  сайт,  аз се чудя/ познахте !/ как да се развеселявам, и да ви раз
    сейвам от  мъката ,скуката и...Чалгарията у нашАта  мила България/ която обичам,btw:)
   
    Предполагам ,че клиентите,пардон  пациентите, не  беее...блогърите, които  все още 
    ме посещават, имат достатъчно  съзнателно ниво на  поносимост към хумор и забава....
    Инак ,сбъркали  сте  гарата / но пасаран !

    Та ,каква беше  идеята на моето злободневно
    Творчество,с което да  делегирам присъствие? все по интелектуална ставам ,мда..
    Знаете,имаше  едни сладък детски  герой/  Мразко,или как беше, подскажете ...
    Оо, йеее ,май беше  Смърф...
    еее, неговото мото /рефрен/ беше..„мразя да мразя“ .. охохо,и аз  така ...
    апропо, той беше любим Герой  на моите малки  момчета..
    особено Големият е същото криво дърво, като мама Джулия..
    ноо, малкият е еманацията на моята  зряла Любов...
    както знаете, крушата  не снася...сливи/ ха ха  хаа....


     Пак се отплеснах в...съзерцание, умирам за тази Сцена,
     ко да се  лъжем, признавам....и аз съм „само човек“.
     Но,има  някои Елементалки, които я  л"бят /Сцената/ повече и от мен.
     Та ,затова  не моем разделим Тиквените Медали..
     на  селския  Мегдан,с веселата  мома  Усмяна ...

     Защо Веселушка пъстропереста е мой...Любим прототип?!
     защото е ...семпла, но сложно забъркана в собствен ..сос....
     как да  го кажа инак по-романтично и  поетично...
     за да не възбудя  вашият справедлив  гняв...
     Знаете изкушена съм и аз като Доктор Фройдов/ поздрав мерлине !
     от тайните на човешката. и собено  женска  Анима,която не еее...
     като ...хората...Жената  е най приятното животно...но тези о т ШоплУка..
      са просто....клонинги ,като Доли..

    След  като  вече  една година  съззерцаваме в екстаз  моята  любима„ палавка“
    в профил ,анфас, и по гръб, и най вече  в екстремна  СамолЮбов,  започвам да
    си мисля  аз , че тук има....Перманентен  полов  Глад...
    сега ми  хрумна  Диагнозата ,ще пледирам за  Патента на  Юлка ...
    

     повече...утре, не мога да и  насмогна....
      
     
          image



Гласувай:
15



1. saankii - туй сега е спешъл поУздравЧе, за нашТу Вессии..
24.09.2016 22:54
2. От Перник изпращат съобщение към София: Моуя изпратете гражданска отбрана, да ни спаси от бездомните кучета, пуъзнали по градо!
От София отговорили: Веднага изпращаме 3 мобилни групи за кастриране на бездомни кучета.
Перник отвръщат: Не ни разбрахте, они не ни е*ат, они ни апат!
цитирай
2. milady - KURtano :))))
24.09.2016 23:05
PLeasee,come back, pleaseee !!!
Mtf,няма друг луд, който да ме разбира ...без думи...
затва пиша отскоро, кът лудка...
Гошеее, стига Карантина....
тъпо ми ее ..без теб,брат ми ....
туй то...
цитирай
3. saankii - извън майтапа, как не разбра, че си като смешна кифла тукЪ,веске?
24.09.2016 23:58
защо не си развяваш полите у Фейсъ,уместно ти го рече колегата..
блог. бг не е лексикон, а сайт за дебати,маааму д'еба..
Голема си слива, чак ме е срам..за женската половина..
аре...бегай да са самоснимаш пак.. и извикай сина си !!
обществото, умиргаме за твойта градина..;)))
цитирай
4. valeska - ...
25.09.2016 09:22
Твоят пост ме накара да се загледам по-внимателно в снимките на лицето, посочено от теб. Разсмя ме рано сутринта, определено си талантлива "писателка".:)))
цитирай
5. aip55 - Определено
25.09.2016 10:51
си много талантлива, колкото и перушанско да се опитваш да пишеш.
Но усещането ми, е че същността си на блогова пираня все някой ден ще осмелиш да ни покажеш нормалната пишеща класиката, която природно притежаваш.
Хубава неделя Ю...
цитирай
6. saankii - :P:P:P благодаря на моите малко,и без/ценни симпатизанти!
25.09.2016 11:07
знаете ли,много е красиво, да бъдеш...
романтичен и възвишен...
и аз бях такава...
затова ме изкушава темата...
/но,страхувам се до смърт,
да се обърна пак...назад...
многоо усмивки ви желая...
цитирай
7. milady - ето нещо мн.добро.от наша колежка/ misteriavechna :)
25.09.2016 11:48
По-добре е да се смееш,
няма смисъл от сълзи,
колкото и да хитрееш,
накрая ще се срещнеш сам.
цитирай
8. krassko - Имам една приятелка от блога която работи на 4-ти км.
25.09.2016 12:12
Но ако нещата са по сериозни имам и роднина който работи там.

Но по принцип трябва да знаеш, че обмяната само на 60 коментара на месец с весели хора като Веселушка влияе върху субективното усещане за благополучие и степента на удовлетвореност от живота също така силно както сключването на брак или раждането на дете. Изследването е на университета "Карнеги Мелън" в Питсбърг, Пенсилвания.
цитирай
9. saankii - krasssko:)) нема лошо,сега очакваме да ти поникнат и крила...
25.09.2016 12:26
аз съм свикнала с „детски герои“, споко:)
но,поне смени тази тъповата снимка
в блога си...
„ нашият личен затвор!!!!!?
цитирай
10. krassko - Скъпа, не може и двете :)
25.09.2016 15:21
Рогата какво да ги правя?

А снимката ми е от затвора във Франция :)
цитирай
11. milady - е тва е, нямат kрай блоговите Чудеса, красскоо...
25.09.2016 17:45
попаднал в затвора,и..станал Човек...
попаднал у блогУ, и станал пУтет
;P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankii
Категория: Хоби
Прочетен: 1766556
Постинги: 585
Коментари: 3415
Гласове: 3254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031