Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2012 14:20 - Започваме!
Автор: blogbg Категория: Новини   
Прочетен: 35126 Коментари: 72 Гласове:
39


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вероятно вече сте се убедили, че в живота всичко тече, всичко се променя. Дойде време и Blog.bg да поотупа старите дрешки и да се издокара по най-нова мода. С други думи, предстоят ни промени – все хубави и полезни. 

На първо място ще подобрим структурата на Blog.bg. Блоговете вече няма да се класифицират в категории, такива ще има само за постингите. Правим това, тъй като много от авторите пишат по различни теми и не е нужно да се ограничават да пишат само в една категория.

Ще дадем и стабилно рамо на най-интересните автори, като увеличим тяхната популярност и броя на прочитанията на техните статии. Засега няма да разкриваме докрай как ще стане това. Ще издадем само, че ще разчитаме на групата на „Инвестор“, към която принадлежим.

Измислили сме и по-добър начин, по който ще се определят авторите за първа страница, а също така, ще може да виждате най-интересните постинги от различните категории.

Също така подготвяме редакторска политика, която ще публикуваме скоро и на чиято база ще се одобряват част от постовете които ще се публикуват в групата на „Инвестор“.

И за да бъдат нещата по интересни, на всеки десет дни ще разкриваме по малко от това което се готви в „кухнята на Blog.bg”.




Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ''Ще дадем и стабилно рамо на най...
20.01.2012 14:33
''Ще дадем и стабилно рамо на най-интересните автори, като увеличим тяхната популярност и броя на прочитанията на техните статии. Засега няма да разкриваме докрай как ще стане това.''

Интересно как е ставало до сега и ''интересното'' на кой ще се толерира. Защото до сега висят едни и същи на първа и повярвайте ми те не са нито интересни, нито най- четени. Изобщо не е справедлива преценката ви и начина на отчитане. Освен това няма цензура и допускате тролски блогове с доста вулгарен и циничен текст, пример : гаргоо, балебалев и групата хейтъри с по 10 регистрации. Нормално е да се трият такива статии с кучета, които правят секс...статии с абсолютно просташки текст. Такива блогове редовно излизат на първа, ЗАЩО??
Задавам въпрос от името на поне половината потребители тук: Защо не можете да овладеете троловете, дори в една проста програма МИРК имаше ботове, които слагаха бан при написването на цинична дума???!!!
цитирай
2. trubadur - От вашите уста в Божиите уши!
20.01.2012 14:35
Дано този по-добър начин за определяне на авторите на първа страница ни избави от досадните двама-трима, които са денонощно там, втръсват на нормалните хора, понеже са вманиачени да се гледат на първа и с това опорочават идеята на сайта за разнообразие, превръщайки го в тяхно рекламно табло, ясно е за кои говоря, те са патологично суетни и едната и в момента е пак на първа, ужас, ще цъфне и вторият ей сегичка.
И не превръщайте системата на бановете в лично разчистване на сметки, въвеждайки практиката на вечни банове за блогери, мразени от някои и клеветени от тях - също се знае за кои двама блогери говоря, премахнете бана им.
Успехи на екипа!
цитирай
3. blogbg - Цинични блогове
20.01.2012 14:41
Здравейте,

Това което ще добавим е икона, чрез която ще може да сигнализирате за нередности в даден постинг или коментар.
При определени условия ще скрива поста или коментара.
За разлика от mIRC, където текстовете са къси, тук става дума за наистина дълги текстове. Автоматичното проверяване в постингите за нецензурни думи би натоварило много платформата и би създало редица проблеми за потребителите.
За коментарите, това може да се въведе.

По отношение на първа страница - това не са толерирани потребители и можем да го заявим най-отговорно! Класирането на първа страница е на база алгоритъм.
С промените на първа страница всеки автор ще може да се бори за първенство в съответната категория, а ако умишлено пуска постинги в неподходяща категория ще бъдат вземани съответните мерки.
цитирай
4. анонимен - "Освен това няма цензура и ...
20.01.2012 14:43
"Освен това няма цензура и допускате тролски блогове с доста вулгарен и циничен текст. Нормално е да се трият такива статии с кучета, които правят секс...статии с абсолютно просташки текст. Такива блогове редовно излизат на първа, ЗАЩО??
Задавам въпрос от името на поне половината потребители тук: Защо не можете да овладеете троловете, дори в една проста програма МИРК имаше ботове, които слагаха бан при написването на цинична дума???!!!"

Напълно подкрепям тези думи на Али и още нещо. Смятам наложения бан на Чудовището за абсолютно несправедлив - той е предизвикван нееднократно и би било редно вие да проследите тези, които генерират конфликтите в сайта, както и да наложите санкции на тях. А не на тези, които се защитават. Те имат пълното право на това.
цитирай
5. анонимен - Да добавя,
20.01.2012 14:45
че бих искала да въведете и опцията "блокиране" на блогъри.
цитирай
6. trubadur - Аман!!!!!!!
20.01.2012 14:48
angpiskova написа:
"Освен това няма цензура и допускате тролски блогове с доста вулгарен и циничен текст. Нормално е да се трият такива статии с кучета, които правят секс...статии с абсолютно просташки текст. Такива блогове редовно излизат на първа, ЗАЩО??
Задавам въпрос от името на поне половината потребители тук: Защо не можете да овладеете троловете, дори в една проста програма МИРК имаше ботове, които слагаха бан при написването на цинична дума???!!!"

Напълно подкрепям тези думи на Али и още нещо. Смятам наложения бан на Чудовището за абсолютно несправедлив - той е предизвикван нееднократно и би било редно вие да проследите тези, които генерират конфликтите в сайта, както и да наложите санкции на тях. А не на тези, които се защитават. Те имат пълното право на това.



Госпожо Пискова, не ви ли омръзна с вашата малка групичка да се изкарвате най-великите в сайта? Само Чудовището е велик за вас, а че полигор и джойси имат бан заради вашата групичка, все вие сте правите!
Банът на Чу е напълно заслужен и дано не го свалят до довечера, а проявят принципност, защото само ти, катана, чу, Йотова и цефул не сте сайтът, капиши?
Все вие сте добрите, мамка му, ужас!
Айде стига, че точно вашата групичка генерира конфликтите.
цитирай
7. blogbg - . . . . Смятам наложения бан на Чуд...
20.01.2012 14:55
angpiskova написа:
.... Смятам наложения бан на Чудовището за абсолютно несправедлив - той е предизвикван нееднократно и би било редно вие да проследите тези, които генерират конфликтите в сайта, както и да наложите санкции на тях. А не на тези, които се защитават. Те имат пълното право на това.


Потребителят с ник Чудовището е уведомен за причината за бана. В този случай не става дума за наказание. Потребителят е уведомен и е съгласен с нашите аргументи!

Също така, ще ви помолим да се предържате към конструктивни коментари. За всякакви забележки по отношение на настоящата ситуация в Blog.bg може да ни пишете на лично съобщение или на посоченият email.

За една много голяма част от проблемите знаем, постепенно се опитваме да разработим технически решения за тях, но това коства както усилия така и не малко средства.
За нас щеше да е много приятно да имаме неограничен бюджет и да въведем всички хубави нововъведения като филтриране на нецензурни текстове, скриване на определени потребители, уведомления за цитиране на вашият блог и т.н.
Но за съжаление всички тези нововъведения костват усилия и най-вече средства.

Надяваме се, че разбирате нашите аргументи за това да не въвеждаме всичко на веднъж.
цитирай
8. mitkaloto - Войната започна. Наши "тр...
20.01.2012 14:56
Войната започна.Наши "трупове",ваши "трупове".Последният да затвори вратата.
цитирай
9. bloger - Блокирането на автори да се отнася само между блогерите, които го правят, но да са видими за всички останали.
20.01.2012 15:09
angpiskova написа:
че бих искала да въведете и опцията "блокиране" на блогъри.


Не бива да се отнема удоволствието на четящата публика от една хубава кавга.

цитирай
10. bloger - Махнете всички класации, че ще съ ...
20.01.2012 15:10
Махнете всички класации, че ще съ изтребят!
цитирай
11. bloger - Нека знаем кой е брадварят.
20.01.2012 15:12
Искаме публичност за редакторите, които ще ни оценяват.
Освен това ясни и написани критерии за оценките.
цитирай
12. анонимен - След като не можете да въведете ц...
20.01.2012 15:14
След като не можете да въведете цензура, бутона игнор ще свърши работа. Тук има практика определени групи да повтарят едно и също, сами си вярват, досаждат и искаме да има опция да се спасим сами, след като вие не можете. Честно да ви кажа, единствената простотия в живота ми е в блогбг, никъде не се допуска такова злословене, досаждане без да имаме възможност да се защитаваме като не виждаме тези досадници. Дори няма възможност да сме в групи и да си коментираме интересни за нас събития без някой психар да се намеси с тролене.
цитирай
13. 777 - Моля да ми кажете как ще процидирате ...
20.01.2012 15:14
Моля да ми кажете как ще процидирате с блогъри, които сеят интриги чрез ЛС и клеветят с лъжи други блогъри?
Има една такава блогиня в "поезия" от свищов.
Трябва ли да копирам нейните ЛС и да ви ги пратя, за да заличите клеветническия блог, който вече веднъж изтрихте за плагиатство?
Или имате друг инструмент за подмолното интригантство и клюкарство в блог.бг?
Когато нарушаваш правилата на сайта чрез ЛС, какво е наказанието?
цитирай
14. анонимен - ха ха призна ли си:)))
20.01.2012 15:15
bloger написа:
angpiskova написа:
че бих искала да въведете и опцията "блокиране" на блогъри.


Не бива да се отнема удоволствието на четящата публика от една хубава кавга.


цитирай
15. анонимен - Предлагам за кавги да има група Ж...
20.01.2012 15:18
Предлагам за кавги да има група ЖЪЛТИ СТРАНИЦИ:)))

Лично аз като игнорирам 2-3 и няма да има с кой да се разправям....:))
цитирай
16. анонимен - Ок,
20.01.2012 15:19
няма да отговарям на една от репликите тук и ще се придържам към конструктивността, за която споменахте. Но, надявам се, ще се съгласите, че микроклиматът в блога е нещо достатъчно важно, за да се чувстват комфортно хората, които наистина създават нещо. От вас зависи и в най-голяма степен поддържането на такъв климат.
Затова отново казвам и тук - подкрепям Али, която настоява за въвеждане на опция, с която да бъдат блокирани нежелани посетители в нечии блогове.
Мисля, че е в интерес и на вашата печалба. Иначе печалба, която се гради върху конфликти, е до време, казвала съм го много пъти.
цитирай
17. blogbg - Редакторски правила
20.01.2012 15:21
Съвсем скоро ще бъдат представени пълните правила за оценка на даден блог постинг.

До 777 - моля изпратете ни отделно писмо с информация по Вашият случай и ще вземем съответните мерки!

По отношение на редакторите които ще оценяват - всъщност редакторът ще е един като целта е да се знае кой е той. Името му ще стане известно след пускане на новата версия на блога.

цитирай
18. rustocks - Без значение е името на оценяващия, а критериите по-които ще оценява.
20.01.2012 15:24
blogbg написа:
Съвсем скоро ще бъдат представени пълните правила за оценка на даден блог постинг.

До 777 - моля изпратете ни отделно писмо с информация по Вашият случай и ще вземем съответните мерки!



По-важни са критериите.
Щото Иванчо оценява по-различно от Марийка мерака си към нея.

По отношение на редакторите които ще оценяват - всъщност редакторът ще е един като целта е да се знае кой е той. Името му ще стане известно след пускане на новата версия на блога.


цитирай
19. анонимен - Не разбрах ще има ли бутон ИГНОРИ...
20.01.2012 15:24
Не разбрах ще има ли бутон ''ИГНОРИРАЙ ДОСАДНИК''?
цитирай
20. alegatora - Скъпа, идиотията няма игнор - има подбор.
20.01.2012 15:27
alllyallly написа:
Не разбрах ще има ли бутон ''ИГНОРИРАЙ ДОСАДНИК''?


Що искаш да избягаш от критиците си, които не можеш да надприказваш?
Стегни се малко, ти не си като Пишкова.
Или си самата Пишкова?
цитирай
21. анонимен - пример за трол, който пуска моя снимка и до сега не е изтрит!!!
20.01.2012 15:28
http://sa6osladura.blog.bg/hobi/2012/01/1/egati.880427

А тази глупост:

http://saniko.blog.bg/izkustvo/2012/01/06/vijte-moeto-kuchence.878261
алегатора , досаждаш!!!
цитирай
22. анонимен - Не разбрах ще има ли бутон ''ИГНО...
20.01.2012 15:28
alegatora написа:
alllyallly написа:
Не разбрах ще има ли бутон ''ИГНОРИРАЙ ДОСАДНИК''?


Що искаш да избягаш от критиците си, които не можеш да надприказваш?
Стегни се малко, ти не си като Пишкова.
Или си самата Пишкова?

Познат стил и език. Не са много, но са клонирани. Пита се какво правим с такива.
цитирай
23. alegatora - Не се превъзбуждайъ скъпа - няма как да избягаш от присмех и ирония щом са те нарочили.
20.01.2012 15:31
angpiskova написа:
alegatora написа:
alllyallly написа:
Не разбрах ще има ли бутон ''ИГНОРИРАЙ ДОСАДНИК''?


Що искаш да избягаш от критиците си, които не можеш да надприказваш?
Стегни се малко, ти не си като Пишкова.
Или си самата Пишкова?

Познат стил и език. Не са много, но са клонирани. Пита се какво правим с такива.



Дори в радиоточката нема се скриеш.
Нали си боркиня с неправдата - обори ги.
И ти постъпваш като тях, мила, знае се - овде.
цитирай
24. анонимен - Изобщо не искам да влизам в диалог с ...
20.01.2012 15:32
Изобщо не искам да влизам в диалог с подобни злобни същества:))) Кви критици кви 5 лева го гонят този...критици или фантазьори спора е безкраен:)))
цитирай
25. lidislidis - Защо е спрян блог.lidis.blog.bg?
20.01.2012 15:36
Не излиза с нови постинги на 1 стр. от месеци.
Смятате ли да направите нови потрбителски правам които обвързват не само потребители, но и модераторите?
Ще бъде ли въведена публичност на модерация и забраната модератори да имат блогове в блог.бг?
Ще се спре ли преследването и проследяването на страниците на потребители от модерацията, без основание и без прокурорско решение, тъй като е в разрез с правата на човека?
Знаете, че блогвам изключително със собствени материали , защо спирате блоговете ми субективно?
Препоръчвам ви да погледнете правилата на другите сайтове в които няма пристрастност.
цитирай
26. анонимен - Баба Гина
20.01.2012 15:38
Новата blog.bg звезда. Дето се кълнеше че не и пукаше уж за блога
цитирай
27. анонимен - ''Ще се спре ли преследването и п...
20.01.2012 15:41
''Ще се спре ли преследването и проследяването на страниците на потребители от модерацията, без основание и без прокурорско решение, тъй като е в разрез с правата на човека?''

Леле..................не издържам на тази психария. Оправихме държавата, сега ще занимава и прокуратурата с блогове...я ела на себе си........права на човека в блог, а бе тази няма ли да се вземе в ръце? Какви прокурори какви права........!!! Едно игноре и няма да и виждам малоумните обвинения към измислени крадци на снимки и плагиати. Аман. Е на това му се вика т*п и досаден , че и упорит:(((((((
цитирай
28. trubadur - И аз ще бъда конструктивен.
20.01.2012 15:42
За милионен път се поставя въпросът за класациите.
И аз за милионен път ще посоча, че там е коренът на злото. Само там. Има безброй вманиачени същества, които издигат в култ това, че имат прочити, коментари и не знам кво си, най-върховният идиотизъм е да се изпериш в постинг, че си имал 1000 гласа или нещо такова, това не са блогери, а баби.
Тия каренца най -популярни, най-четени и подобни довеждат до мании доста хора, израждат блогера до чучело и са абсолютно вредни за сайта.
Без тях ще се диша по-спокойно.
цитирай
29. анонимен - като съм звезда, се заслепи и се скрий в дупката:) Ае...
20.01.2012 15:43
анонимен написа:
Новата blog.bg звезда. Дето се кълнеше че не и пукаше уж за блога


Клела съм се в съня ти смешник:)))
цитирай
30. анонимен - бабоо Гинооооооо
20.01.2012 15:44
млъкни за малко!!!
цитирай
31. lidislidis - Моля да влезете в блог lidis
20.01.2012 15:44
да разгледате блога и коментарите и да ми посочите кой е повода да бъде спиран.
Както и кой е повода обидни постинги написани срещу мен с цинични изрази и обиди да седят за реклама в блог.бг с години!
цитирай
32. gocho52 - Интересно е...
20.01.2012 15:47
Нека силата бъде с нас!
цитирай
33. анонимен - Кой го казва????? На 40 годишен девственик няма как да съм баба:))
20.01.2012 15:48
анонимен написа:
млъкни за малко!!!

цитирай
34. анонимен - Ех бабе, бабе
20.01.2012 15:52
Кртичискета още те тресе на 90 години, горката!
цитирай
35. starbuck69 - ..........
20.01.2012 15:58
Предлагам, да има изключително строги санкции, за потребители, които вадят на показ личните си съобщения, или по един, или друг начин, злоупотребят с чужди такива! Също така, да се увеличи сигурността на тези съобщения посредством добавяне на личен код или друго, или се препращат към съответния е-мейл на потребителя, заявен от него при регистрацията му.
Кражбата на нечии лични съобщения и "постването" им, е грубо нарушение на личното пространство на всеки един потребител. Както и злоупотребата с такива, с цел уронване престижа на друг блогър или група блогъри...
Ако има правен отдел към блога, нека той се занимава с изясняването на отношения и да взема адекватни решения,да дава препоръки, вместо това да се случва на страниците на блога и препирнята да пълни колонките със скандали, които не само отблъскват останалите читатели, но и спират нови такива да си направят блог.
цитирай
36. yotovava - А как ще се справите си многониковите проявления на определени блогъри
20.01.2012 16:05
трубадур - полигор - караконджулът - themoon - sriv - tanatos - djuliano3 - и так дале, и так дале?
цитирай
37. анонимен - кекеке
20.01.2012 16:06
анонимен написа:
Кртичискета още те тресе на 90 години, горката!


на 92 съм:)
цитирай
38. trubadur - А защо не се наказват авторите на клеветнически и обидни за блогерите коментари като този
20.01.2012 16:13
yotovava написа:
трубадур - полигор - караконджулът - themoon - sriv - tanatos - djuliano3 - и так дале, и так дале?


на една от горепосочената групичка узурпатори на сайта с напомпаните си четения, както е и в момента?
Докажи, лелче, че тия блогове са на един потребител, освен да ровиш в никовете и да висиш на първа с фалшиви четения, друго можеш ли, м?
Точно с теб се въведе тая зловредна интригантска атмосфера в сайта, и с ония около теб.
цитирай
39. yotovava - Полигоре,
20.01.2012 16:19
нали знаеш, че си ти :))))))))))))))))))
Ха докажи, че не си.
Самият факт, че подскачаш, е достатъчно доказателство.
цитирай
40. trubadur - Йотова, ако бях толкова елементарен, щях да се самоубия пред входа на Инвестор.
20.01.2012 16:28
Само теб и Катана те вълнуват подобни дивотии кой кви никове има и изместваш сериозната тема с патологичното си ровене в никовете на полигор.
Като се въведе в Споразумението за ползване допустимост само на 3 профила, ще изчезнат всички такива случаи, които за сведение са десетки - потребител с 10 акаунта, засега това не е нарушение.
И в правото се иска обвинението да доказва твърденията си, а не обвиняемият, ама ти с липсата си на интелект е нормално да не го знаеш.
Втръсна се на нормалните хора да висиш на първа, ти превръщаш сайта в цигански пазар с манията си да си гледаш муцунката по цял ден.
цитирай
41. yotovava - Пупи
20.01.2012 16:38
направих следния експеримент, а и понеже се поразболях - напоследък пускам през три, четири дена постинг. Та кога постоянно вися на първа? И друго. Троленето тук се прави и съвсем съзнателно - та да има после да се увиква някого. За твое сведение, което не е и тайна, ако се погледнат постингите ми - те са посещавани и доста след като вече не са на първа - справка виж коментарите. А твоето творчество го имам от година и половина, след като ти направих римоанализ - та всичко, дето публикуваш, го знам. От който искаш профил го прави, винаги ще те разпозная.
цитирай
42. tsvetanandreev - САМО ЕДИН НИК -
20.01.2012 16:38
НИКАКВИ МИНИМАЛНО 3 НИКА!

Който има 2,3 и повече ника - да го духа...

За клонираните овци Доли - не се отнася...
цитирай
43. sashanyk - Ще ви кажа една притча, отнася се ...
20.01.2012 16:45
Ще ви кажа една притча,отнася се най-вече за Али Али.
Преди много много години господ преценил че грозните хора обитаващи земята са повече от красивите и посъветвал красивите да вземат тоягите и да избият грозните.Тогава най-грозният взел най-голямата тояга...
Специално за Али пояснявам:Юпитере ти се гневиш ...
цитирай
44. анонимен - Отнеси се до най- близкия психодиспансер, не ми пиши досадник!!!
20.01.2012 16:51
sashanyk написа:
Ще ви кажа една притча,отнася се най-вече за Али Али.
Преди много много години господ преценил че грозните хора обитаващи земята са повече от красивите и посъветвал красивите да вземат тоягите и да избият грозните.Тогава най-грозният взел най-голямата тояга...
Специално за Али пояснявам:Юпитере ти се гневиш ...

цитирай
45. sashanyk - Али, дръж се по-възпитано!Или не ...
20.01.2012 16:59
Али,дръж се по-възпитано!Или не виждаш че тук си говорим цивилизовано и твоето място явно не е тук:)
цитирай
46. trubadur - Добре де, ама въпросът е за друго, за деленето на фракции в тоя сайт,
20.01.2012 16:59
yotovava написа:
направих следния експеримент, а и понеже се поразболях - напоследък пускам през три, четири дена постинг. Та кога постоянно вися на първа? И друго. Троленето тук се прави и съвсем съзнателно - та да има после да се увиква някого. За твое сведение, което не е и тайна, ако се погледнат постингите ми - те са посещавани и доста след като вече не са на първа - справка виж коментарите. А твоето творчество го имам от година и половина, след като ти направих римоанализ - та всичко, дето публикуваш, го знам. От който искаш профил го прави, винаги ще те разпозная.


твоята фракция ме е нарочила за враг и непрекъiнато ме тормозите, постингите на оня плужек за мен са поне 20. Не е престъпление да пишеш в 5 блога, престъпление е да се разпалват интриги.
Ей го, заради вас ми лепнаха бан, той не се отразява на показателите ми, пак си ги имам същите четения и гласове, но е неприятно заради доносите ви, че някои мои стихове били незнам кви си, а в другите сайтове си стоят нормално, да ми слагат бан.
И понеже съм писал в имейл поне 5 пъти, моля и сега да ми свалите бана - в блога ми няма и една обидна дума към никого.
За блог полигор пиша, щото и на тоя имам бан, но тук е заслужен.
цитирай
47. pukal - САМО ЕДИН НИК:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
20.01.2012 17:20
tsvetanandreev написа:
НИКАКВИ МИНИМАЛНО 3 НИКА!

Който има 2,3 и повече ника - да го духа...

За клонираните овци Доли - не се отнася...

Ха, кой го казва! Амнезия ли те мъчи за твоите никове?
цитирай
48. mitkaloto - НИКАКВИ МИНИМАЛНО 3 НИКА!К...
20.01.2012 17:20
tsvetanandreev написа:
НИКАКВИ МИНИМАЛНО 3 НИКА!

Който има 2,3 и повече ника - да го духа...

За клонираните овци Доли - не се отнася...

Прав си.
цитирай
49. yotovava - Ах, да, Полигоре,
20.01.2012 17:25
ето ти и другия ник
http://toshiba.blog.bg/izkustvo/2012/01/20/edin-posting-pokazvasht-quot-morala-quot-na-edin-quot-poet-q.886336
Това пак си ти.
цитирай
50. pukal - И ти си пав:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
20.01.2012 17:28
mitkaloto написа:
tsvetanandreev написа:
НИКАКВИ МИНИМАЛНО 3 НИКА!

Който има 2,3 и повече ника - да го духа...

За клонираните овци Доли - не се отнася...

Пав си.

Сички сме пави. Ура. Равенство.
цитирай
51. trubadur - Уффф, викай катана с неговата програма
20.01.2012 17:49
[quote=yotovava]ето ти и другия ник
http://toshiba.blog.bg/izkustvo/2012/01/20/edin-posting-pokazvasht-quot-morala-quot-na-edin-quot-poet-q.886336а

да сравни айпитата на тошиба и моето.
Ама ти по-далече от носа си не видиш май - остави ме мен на мира, пиши по темата - кое е доброто в тоя сайт, кое е лошото, нали и ти май на думи беше против класациите, доволни сте вече с вашата банда, че имам бан, щастливи сте, дай вече на други теми.
цитирай
52. 777 - Ок, по първия ми въпрос. Втори въ...
20.01.2012 17:57
Ок, по първия ми въпрос.

Втори въпрос: как ще се санкционират блогове, които насърчават злостни анонимни коментари? Това също е разпространяване на клевети и уронване на престиж.
Веднага посочвам като примери блоговете на Пегас08 и yotovava, лидислидис и joisii. Има и много други.

цитирай
53. joysii - Ок, по първия ми въпрос. Втори ...
20.01.2012 18:53
777 написа:
Ок, по първия ми въпрос.

Втори въпрос: как ще се санкционират блогове, които насърчават злостни анонимни коментари? Това също е разпространяване на клевети и уронване на престиж.
Веднага посочвам като примери блоговете на Пегас08 и yotovava, лидислидис и joisii. Има и много други.


========================
Ти сега почна да ме поучаваш кои коментари при мен да трия ли?А по-спокойно!
Първо трябва да ми обясниш защо при теб и още двама -бубачка някаква си и белисима се кипрят по няколко постинги с конкретни простотии по мой адрес.
И защо тези постинги не са наказани с БАН.
Вече на всички стана ясно,че си местното връзкарче,че пишеш както си искаш и никой не те наказва, когато обиждаш.
Искам и аз така!
цитирай
54. joysii - Моето мнение за организацията и ...
20.01.2012 19:06
Моето мнение за организацията и функционирането на този сайт не е особено бляскаво.Но...управлението му да си решава.Факт е,че се толерират определени хора, а се проявява дискриминация към по-интелигентните, по-свободолюбивите и прями блогъри.
Тук ако не харесваш бездарните стихове на местните поетеси, ако не хвалиш фантазиите на тукашните историци и скучните тъповати текстове на прозаиците...си с вечен БАН.
Извинете, но аз съм човек взискателен, с вкус,стил и култура,освен това - не мога да кажа на черното -бяло - т.е. - да обсипя с овации тукашни простотии. Тогава-какво-винаги ще имам ,БАН ли?
Блог.бг за съжаление ужасно изтъпя и се превърна в един доста скучен и просташки сайт.
цитирай
55. yotovava - Полигоре, какви Ай-пи-та
20.01.2012 19:46
та преди две години сам обясняваше как минаваш през прокси.
Не смятай другите за глупаци.
цитирай
56. trubadur - Ти наистина си ми личен биограф, поласкан съм.
20.01.2012 20:17
yotovava написа:
та преди две години сам обясняваше как минаваш през прокси.
Не смятай другите за глупаци.


Джойси поставя сериозен въпрос- че има бан, а тия, които плюят по нея, не, но аз съм й казвал многократно, че тя трябва да се оплаче, за да баннат тия, които я обиждат.
И моят бан, и банът на джойси са от 1 месец - предостатъчно за да има ефект едно наказание, а не да е проява на тенденциозност.
Така че бихте ли премахнали бана на блогове джойси и полигор, доколкото в Споразумението за ползване не е изрично отбелязано, че банът може да е безсрочен?
Опс, ето нещо конструктивно - да се фиксират причините и сроковете за бана и всичко да лежи на ясна основа.
цитирай
57. elinora - Здравейте, блогбеге! :)
20.01.2012 20:50
Сигурно не ви е никак лесно да управлявате тази виртуална "детска градина", в която някои вдетинени потребители превърнаха хубавата ви платформа? :))
Аз лично нямам забележки към вас и ви пожелавам успех с нововъведенията и... здрави нерви!
цитирай
58. hristo27 - Може ли да се въведе "стена...
21.01.2012 10:20
Може ли да се въведе "стена" като във Fasebook ? Така всеки може да изразява някакво мнение без да се налага да прави постинг.
цитирай
59. kleopatrasv - Здравейте Екип на блог. бг. За по...
21.01.2012 23:24
Здравейте Екип на блог.бг.
За пореден четвърти път ви сигнализирам за неуредиците, възникнали от 2 години назад по повод непоявяването ми в "последно прочетени". Установих, че заработи само на 11.09.2011 и на 01.01.2012 г и след това изобщо и да се кликне на мой пост не излиза в "последно прочетени".
Вторият ми въпрос към вас е : Докога да търпим " виртуални манипулатори" /пример 777.блог.бг/ в блог.бг, които сеят интриги и пишат на ЛС, с цел прикриване на реномето на "една уж известна визия"?
Надявам се, че такива хора, които не са тук да творят, а само да отблъскват аудиторията би трябвало да се елиминират.
Приятна вечер на целия Екип на блог.бг и се надявам за в бъдеще да не допускате такива неудобни ситуации!
цитирай
60. kleopatrasv - Още един въпрос към вашият екип:...
21.01.2012 23:43
Още един въпрос към вашият екип:
Относно избраната за блога категория, означава ли че задължително трябва да публикуваме всичките си постинги в нея? Не е ли уместно когато пишем проза/ есе, очерк, импресия/ да публикуваме в друга категория, а не " Поезия"?
цитирай
61. yotovava - Добавете още един ник към полигоровия
22.01.2012 15:48
http://magareto.blog.bg/poezia/2012/01/21/somnanbulka-si-ti-posveteno-na-chudesnata-enjoyonly-za-dobre.887208http
а ето ви и доказателството
http://www.stihovebg.com/Poeziya/Druga-poeziya/Somnambulka-si-ti/147377.html
цитирай
62. анонимен - Вижте,
24.01.2012 14:53
най-лесно въпросът с доста конфликти тук ще се реши, като се въведе опцията "блокиране" на нежелан потребител като във ФБ. Нито той ще те вижда, нито ти него и така ще сме по-спокойни. Така хора, които търсят само и единствено обтягане на отношенията, ще отпаднат по естествен път.
Разбира се, ако вие имате волята наистина да прекратите конфликтите. Поздрави.
цитирай
63. zaw12929 - Спорна работа!
25.01.2012 02:00
Спорна работа!
цитирай
64. joysii - най-лесно въпросът с доста конф...
25.01.2012 19:00
angpiskova написа:
най-лесно въпросът с доста конфликти тук ще се реши, като се въведе опцията "блокиране" на нежелан потребител като във ФБ. Нито той ще те вижда, нито ти него и така ще сме по-спокойни. Така хора, които търсят само и единствено обтягане на отношенията, ще отпаднат по естествен път.
Разбира се, ако вие имате волята наистина да прекратите конфликтите. Поздрави.

======================
По-голяма глупост не бях чувала.Ама то ...не се изненадвам. Все пак ,това сте Вие - Пискова.
Бихте ли ми обяснили ,моля, кой и по какви критерии би могъл да квалифицира някого като "нежелан". Вероятно ви се иска всички ,които не Ви харесват особено ,веднага да се натрупат в графа "нежелани" и по най-бързия начин да се изметат от сайта. Е...тогава местните тъпи поетески,Вие,Цефулчо, 777 и още няколко глупака, ще останете да се разполагате на спокойствие тук, да си ръсите скучните елементаризми и да се възхищавате един на друг от чудесностите и прекрасностите си.Ще плувате на воля в простотия и посредственост. Суууупер сайтче ще се получи! Без нито един талантлив,интелигентен,откровен, прям и честен човек!
..........................................
PS Забелязах,че приветствате постинга на 777,в който той ме нарича урод. Мерси. Моето мнение за Вас е....нещо подобно,но...ще си спестя думата.

цитирай
65. latestfashion - :))
26.01.2012 13:22
Аз не мога да разбера , защо трябва да има кавги . тук Всеки си изразява мнението ... Но просто проблема е че някой хора не приемат друго мнение освен своето и се почва с обижданията.. Наскоро бях чела някакъв пост , който е най популярен от дадената група , е то там нямаше изречение без цинична дума ...
цитирай
66. latestfashion - ...
26.01.2012 14:10
joysii Точно ти учатваше в постинга където се лееше простотия ... Всеки си пише каквото му е на душа ... Товаче на теб не ти допада Цефулчо, 777 и който и дург да е... си го запази за себе си ... Никой не защитавам , просто всеки с интересите си .. !!
цитирай
67. hristo27 - Въпрос:
27.01.2012 13:28
Възможно ли е като във Facebook да има "стена", на която да се споделя, без да е нужен нов постинг?

Благодаря, ако решите да отговорите!
цитирай
68. polopot - 1. Аз също подкрепям идеята за нещо, ...
28.01.2012 14:53
1.Аз също подкрепям идеята за нещо, като "стена"... Да се създаде "прозорец" във всеки блог където ще може да се коментира.

2.Ще бъде ли възстановена опцията "изтриване на постинг" ? И защо въобще беше премахната ?!
цитирай
69. lidislidis - MOЛЯ ЗА СЪДЕЙСТВИЕ ОТ ИНВЕСТОР
30.01.2012 23:33


Уважаеми съблогери и модерация от блог.бг.
Дълъг период сме свидетели на груби обиди отправяни от ваш потребител allyally към останалите съблогари и мен .
Всеки ден триете постинги написани в блога й, поради същата причина.

МОЛЯ ЗА ИЗТРИВАНЕТО НА ПОТРЕБИТЕЛ allyally.blog.bg

Eто и последният й от хиляди коментари , който е в разрез с правилата ви в блога за контактуване на потребителите му.
Коментарът е лична обида, която вие позволявате да се афишира в блог пространството дълъг период от отправилият я потребител с интриги и неблогърско поведение.
Смятам, че блогването с нанасяне на лични обиди в постинги и коментари не е забавление за останалите блогери и за блог модерацията...а е наказуемо.

8. alllyallly - досадно е да те преследват психо...
14:19

досадно е да те преследват психоболни като лидис и компания...да се радвам??? не е нормално лидис да ме ''чете'' пред 1 ч ....както и другите психари.....лидис май е и санико....а санико има 28 регистрации...първо ми беше смешно, че и крада снимките, но сега МЕ ПРЕСЛЕДВА хах ха

Eто и наглият й коментар след молбата ми за изтриване на никът й
от последният й постинг пак с тема срещу мен .

п.п. Ако се помолиш по- сериозно, може и да ме изтрият, но тогава какво правим, от кой ще се оплакваш и ревеш?:)) Ти без да ревеш на модераторите не можеш!!!?:) Всички знаят какво те побърква...на всеки любител снимките са по- добри от твоите...е преживей го...или се постарай да снимаш нещо качествено, не разни клечки и ...ужас дори не се запомня какво снимаш...
Снимките ми ще останат дори да ме няма тук...и ти ще си останеш злобна, мразеща всички измислени врагове, вечно ревяща и жалваща се на модераторите от проблем, който е само в главата ти....едва ли разбираш!?:))
Пиши до Бойко Борисов или Цветанов, обясни им как ти откраднах снимките и сложи всички доказателства...тогава ще има възмездие:) Успех!!!

КАКВО ДА КАЖА ОСВЕН НАГЛОСТ ! А ЗА МОДЕРАЦИЯТА ТОВА БЛОГВАНЕ НА ПОСОЧЕНТА Е НОРМАЛНО...

Не познавам лично блогъра, не съм имала лични конфликти с него и тези коментари, както и многото постинга с цел интриги срещу мен, без основания , а с тенденция
и показност всеки ден са крещящи.
Във всеки свой постинг и с коментарите си, пригласяна от едни и същи коментиращи я.
Ето само един от десетките й постинги насочен срещу блог потребителите и обсъждан в коментари от подкрепящите агресията й в блога коментиралия я всеки път блогери.

http://alllyallly.blog.bg/zabavlenie/2012/01/18/infantilnite-blogyri.885014

БАНАЛНО СТАНА ВЕЧЕ ПОВЕДЕНИЕТО НА ПОТРЕБИТЕЛ АЛИАЛИ И КОМЕНТИРАЩИТЕ ПОСТИНГИТЕ Й ЕДНИ И СЪЩИ ПОТРЕБИТЕЛИ, С АГРЕСИЯ И НЕОСНОВАТЕЛНИ ОБИДИ КЪМ БЛОГЕРИ И ЛИЧНО КЪМ МЕН
ОТ СТРАНИЦИТЕ НА БЛОГ.БГ!!!
цитирай
70. urok - Не че нещо
03.02.2012 08:51
Не, че нещо, но май само едни и същи хора недоволствате?
Май всичките нямате работа и си търсите популярност тук.
А ако махнат първа страница и я направят само с последни постинги какво ще правите? Ще бълвате глупости като обезумели ли?
Всеки път като видя някакъв спор тук виждам все едни и същи имена!
цитирай
71. blogbg - Възможно ли е като във Facebook да ...
03.02.2012 08:57
hristo27 написа:
Възможно ли е като във Facebook да има "стена", на която да се споделя, без да е нужен нов постинг?

Благодаря, ако решите да отговорите!


Здравейте,

На този етап не предвиждаме такава стена. Ако желаете да коментирате може да го правите под постингите на потребителите.

Колкото до изтриване на статия. Когато деактивирате една статия тя спира да се индексира. След известно време автоматично се премахват от системата.

цитирай
72. 777 - Привет!
03.02.2012 12:37
Блог.бг, бихте ли проверили интригантските ЛС на графоман-плагиатката kleopatrasv, която виждам по-горе, че се е разкрякала на принципа `крадеца вика дръжте крадеца`. От сигурни източници знам, че наричайки логорейната си диария `творчество` тя злонамерено разпространява лъжи и клевети от години по адрес на определени блогъри, пишещи в сайта, които не и обръщат никакво внимание. Това, че жената страда от остра форма липса на внимание и е маниакално обсебена да се прави на `творец` си е диагноза.
С какво нарушаването на добрия тон и правилата чрез ЛС-оплюване, може да се проконтролира и лицемерки като тази да бъдат озаптени по правилния начин?
Освен, че помпа като гламава всекидневно прочитите на жалкото си словесно изхождане, манипулира чрез коментари `ти на мене-аз на тебе`, превръща блога в чат с приятела си и измисля невероятни лъжи по адрес на другите.
Крайно време е да я фраснете през ръцете тази мишка. ;)
Спорен ден и успех в проучването на ЛС-интригите в блога като започнете от този на клопатравата сволач.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 2021118
Постинги: 87
Коментари: 2128
Гласове: 4885
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031