Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2018 12:32 - ЗАТВОР ЗА ЛУДИ СТАРЧЕТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4729 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 17.10.2018 12:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... с токчета девойките почукват покрай мене светлия си морз, 
глътнах си синтаксиса до буква, с други думи – онемях, of course! –
ненадейни, млади, тъй красиви! – сякаш че от други свят дошли,
щях да ги почерпя сок от киви във бистрото „Третите петли”, 
щях да тръгна с тях по вълнолома, в парка да им набера цветя,

да ги гледам в сладостна притома! – стихчета в зори да им шептя, 
да им пусна Пол и Джон и Ринго, или някой филм със Джони Деп, 
и да литна – утринно фламинго! – над пампаси, прерии и степ, 
Боже мой, да пукна във затвор за луди старци, вече съм готов! – 
две девойки с токчета по морза ми изпращат слънце и Любов.

16 октомврий 2018 г. 
гр. Варна, 10, 55 ч.

 




Гласувай:
16


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. sidhaarta - Всички сме на кръстопътя пред ве...
17.10.2018 13:11
Всички сме на кръстопътя пред вечността. Всичко друго не е от значение. Много красиво написано - лудостта винаги съм я приемала откровено творческо начало. "... свестните считат за луди", защото същото е и с грешните. Добре е така да бъде... както кръвта ни дава живот - но не се вижда.
Поздрав и с уважение - sidhaartha.
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Всички сме на кръстопътя пред ве...
17.10.2018 13:15
sidhaarta написа:
Всички сме на кръстопътя пред вечността. Всичко друго не е от значение. Много красиво написано - лудостта винаги съм я приемала откровено творческо начало. "... свестните считат за луди", защото същото е и с грешните. Добре е така да бъде... както кръвта ни дава живот - но не се вижда.
Поздрав и с уважение - sidhaartha.

"Лудите, лудите... те да са живи!"
Благодаря, чедо.
Чу
цитирай
3. nedovolen - Хей, да не си откачен. Щото за някои ...
17.10.2018 13:39
Хей, да не си откачен. Щото за някои ”свестни”, други са откАчени. Ще те ”закача”, в следващ затвор.
А днес е празник за изкореняване на бедността. В останалите дни е за вкореняване.
С компания си опитваме вината и прекъсвам.
Не, Вината!
:)))
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Хей, да не си откачен. Щото за някои ...
17.10.2018 13:43
nedovolen написа:
Хей, да не си откачен. Щото за някои ”свестни”, други са откАчени. Ще те ”закача”, в следващ затвор.
А днес е празник за изкореняване на бедността. В останалите дни е за вкореняване.
С компания си опитваме вината и прекъсвам.
Не, Вината!
:)))

Наздраве!
В момента пия най-откаченото мерло, което нявга съм опитвал.
Благодаря, Ник!
Чу
цитирай
5. yuliya2006 - Уникален!
17.10.2018 14:30
Уникален!
цитирай
6. nedovolen - Еее, мерлото е страхотно вино. К...
17.10.2018 14:33
Еее, мерлото е страхотно вино. Кръстено е на жената - Мери Лонг. Дълго е, друга тема...
Со кратце - първото име по света и у нас е Мара. Баща й и казваше Маро. Сега знам защо.
Вината не е във вината. Знаеш и приключвам.
:)))
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Уникален! Благодаря, Джу! Чу
17.10.2018 14:33
yuliya2006 написа:
Уникален!

Благодаря, Джу!
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Еее, мерлото е страхотно вино. К...
17.10.2018 14:34
nedovolen написа:
Еее, мерлото е страхотно вино. Кръстено е на жената - Мери Лонг. Дълго е, друга тема...
Со кратце - първото име по света и у нас е Мара. Баща й и казваше Маро. Сега знам защо.
Вината не е във вината. Знаеш и приключвам.
:)))

Някой ден ще ми я речеш на чаша винце, Ник.
Съгласен?
Чу
цитирай
9. pvdaskalov - * ! *
17.10.2018 16:15
Откъде ти дойде на ума идеята "затвор за луди старчета"? Стигам до заключението, че или си завел някой стар приятел до такова убежище или си бил там да питаш евентуално има ли места. Аз също се интересувам. Тъй де, стига сме се облизвали срамежливо. Провери ли как изглеждат медсестричките? Да не стане от трън, та на глог? И вместо да спя спокойно, да будувам от нетърпение да дойдат на сутринта за съответните процедури. Ако бях композитор, щях да пиша партитури, ако бях поет, с римите щях да съм зает. А такъв строител като мен на стълби до Луната, ще измислям нощем само щуротии...
Виждаш ли, Валери, че когато закъснееш с поредната творба, нервите се късат, а "бисерите" сами се ръсят. Май сме орисани от теб да сме зависими. Даже връх Ботев свъси вежди, притъмня, дъжд заръси и стотиците бели опашки на самолетите за Истанбул, Бейрут и Тел Авив не се виждат. А щом не се виждат, някой ще каже, значи няма такива. Друг пък ще изтърси, че всичко е афиф.
Бъди жив и здрав... и не закъснявай.
П и е р
ПС - Ако ремонтът на Блога ти е попречил, извинявай. А на мен синоптичката на Битивито с високите токчета направо в сърцето ми стъпва...
С този мой недодялан коментар дали ще ме приемат? Дали ще го признаят за доказателство, че съм за там?
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Откъде ти дойде на ума идеята &qu...
17.10.2018 16:18
pvdaskalov написа:
Откъде ти дойде на ума идеята "затвор за луди старчета"? Стигам до заключението, че или си завел някой стар приятел до такова убежище или си бил там да питаш евентуално има ли места. Аз също се интересувам. Тъй де, стига сме се облизвали срамежливо. Провери ли как изглеждат медсестричките? Да не стане от трън, та на глог? И вместо да спя спокойно, да будувам от нетърпение да дойдат на сутринта за съответните процедури. Ако бях композитор, щях да пиша партитури, ако бях поет, с римите щях да съм зает. А такъв строител като мен на стълби до Луната, ще измислям нощем само щуротии...
Виждаш ли, Валери, че когато закъснееш с поредната творба, нервите се късат, а "бисерите" сами се ръсят. Май сме орисани от теб да сме зависими. Даже връх Ботев свъси вежди, притъмня, дъжд заръси и стотиците бели опашки на самолетите за Истанбул, Бейрут и Тел Авив не се виждат. А щом не се виждат, някой ще каже, значи няма такива. Друг пък ще изтърси, че всичко е афиф.
Бъди жив и здрав... и не закъснявай.
П и е р
ПС - Ако ремонтът на Блога ти е попречил, извинявай. А на мен синоптичката на Битивито с високите токчета направо в сърцето ми стъпва...
С този мой недодялан коментар дали ще ме приемат? Дали ще го признаят за доказателство, че съм за там?

Чичо Пепи, благодаря за веселите римички!
Посипвам си главата с пепел заради ремонта на блога, важното е Стълбата към Луната да издържи, като тръгнем по нея!
Бъди здрав - и до утре!
Чу
цитирай
11. yotovava - Аааааа, знам ги тия девойки, вни...
17.10.2018 20:28
Аааааа, знам ги тия девойки, внимавай сега да не те отвлекат на поредното четене :))))))))))))))
цитирай
12. yotovava - Боцоооо, ти къде се вреш ма, дъртонефелнице :))))))))))))))))))
17.10.2018 20:28
rosiela написа:
стариаза, подходяща за Чучелца, Пепчета и пр.

цитирай
13. yotovava - Да си дойдем на думата - Велик си!
17.10.2018 20:29
Да си дойдем на думата - Велик си!
цитирай
14. yotovava - Затова винаги край тебе ще има де...
17.10.2018 20:29
Затова винаги край тебе ще има девойка, която да ти постели легло :))))))))))))))))
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Аааааа, знам ги тия девойки, вни...
18.10.2018 15:08
yotovava написа:
Аааааа, знам ги тия девойки, внимавай сега да не те отвлекат на поредното четене :))))))))))))))

Немислимо.
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - стариаза, подходяща за Чучелца, ...
18.10.2018 15:09
yotovava написа:
rosiela написа:
стариаза, подходяща за Чучелца, Пепчета и пр.


Не се занимавай с яловици.
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Да си дойдем на думата - Велик си!...
18.10.2018 15:09
yotovava написа:
Да си дойдем на думата - Велик си!

Да.
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Затова винаги край тебе ще има де...
18.10.2018 15:10
yotovava написа:
Затова винаги край тебе ще има девойка, която да ти постели легло :))))))))))))))))

Разбира се, коя девойчица би се отказала да стелне мека постеля на такова Чудовище? :-)))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346534
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031