Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2010 18:35 - Съобщение от администраторите на Blog.bg
Автор: blogbg Категория: Технологии   
Прочетен: 10568 Коментари: 25 Гласове:
28

Последна промяна: 15.03.2010 22:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравейте,
всички липсващи постинги "непоказали" се на сайта от послeдните няколко часа са възстановени. Неудобството бе причинено от качване на нови неща в сайта.

Благодарим за проявеното търпение и разбиране
Blog.bg



Тагове:   Blogbg,


Гласувай:
30



1. trjufelihayver - Благодаря за отклика
15.03.2010 18:39
Благодаря за отклика.
цитирай
2. анонимен - Това съобщение беше добре да се прати предварително.
15.03.2010 18:43
Не мога да си представя, че е толкова трудно тези Служебни съобщения да излизат на видно място в началната страница, а не да се губят измежду последни и най-най!
Освен това, надали е толкова трудно това съобщение да бъде получено на лични от всички регистрирани потребители. Надали ги пращате едно по едно.
цитирай
3. bowman - ...
15.03.2010 18:51
По скоро място за подобни новини на дашборда, пардон страницата за администрация на блоговете
цитирай
4. tili - ОК!
15.03.2010 18:52
Така си и мислех! Успешна работа!
цитирай
5. mikaela19 - Аплодисменти!
15.03.2010 18:58
Чудеса се случвали.
И Вълшебства имало,а другите не ми вярват:))))))
Лично Благодарско за върнатите Постинги:))))))
цитирай
6. injir - При мен още има, , липсващи, , . Все ...
15.03.2010 19:13
При мен още има ,,липсващи,,. Все пак благодаря за информацията.
цитирай
7. divna8 - И при мен има липсващи, все още...
15.03.2010 19:34
Шамански видения - ХVІ - А

Засега поне само този няма, проверявам и другите...
Моля за съдействие, нямам го записан другаде...
цитирай
8. blogbg - Здравейте,
15.03.2010 19:44
работим по проблеми в сайта. Благодарим за сигналите ви

Поздрави
Blog.bg
цитирай
9. divna8 - Няма ми и още един постинг ...
15.03.2010 19:51
Шамански видения ХV

Освен това постингите ми са 114, а не 105, както се посочват в профила. Бихте ли корегирали и този пропуск - вече от доста дни е все пак, не от днес.
Благодаря за съдействието Ви!!!
цитирай
10. zahariada - Здравейте.
15.03.2010 20:43
Липсват ми два постинга. Последният в блога и един, който беше на първа страница в кат."Новини" - популярни. Моля за съдействие.
цитирай
11. blogbg - Липсват ми два постинга. Послед...
15.03.2010 20:44
zahariada написа:
Липсват ми два постинга. Последният в блога и един, който беше на първа страница в кат."Новини" - популярни. Моля за съдействие.


Моля, кажете ни имената на постингите
цитирай
12. miaa - Хубаво е всички промени да се съо...
15.03.2010 20:54
Хубаво е всички промени да се съобщават предварително! За да се спестява неудобство!
Благодаря!
цитирай
13. zahariada - Помолих да...
15.03.2010 21:06
...ми върнете постинга в кат."Новини" - популярни.
цитирай
14. teachme - Привет:)
15.03.2010 21:09
моят последен много дълго седя в последни, имаше и коментари, затова пък сега никакъв го няма:) понеже не успях няколко пъти да се логна, оставих за по-късно, като мине профилактиката:) отворена стои страничката с постинга ми, така че мога да го копна, влизам през друг браузър:)
Ако може, върнете го, плс:)

17:30 - Ново в образованието
Автор: teachme Категория: Новини
Прочетен: 33 Коментари: 3 Гласове: 4
цитирай
15. zahariada - В "новини" е..
15.03.2010 21:27
..Разсекретени снимки от трагедията на 11 септември 2001 г. / фотогалерия /. Мерси! Другият в блога ми се върна.
цитирай
16. dorichela - Моите коментари от последния ми ...
15.03.2010 23:17
Моите коментари от последния ми пост /2 на брой/, който беше от завърналите се изчезнали, се озоваха под последния постинг на valsodar :)
цитирай
17. wallstreet - Здравейте blogbg!
16.03.2010 06:23
Два мои постинга, качени отпреди около 12 часа не се показват въобще!
Единият е със заглавие
"Русский Newsweek": Проектът "Южен поток" е практически погребан"-
когото потърся през търсачката на блога същият този пост, то той излиза като мой,но когато кликна върху него, то излиза пост на alexiibg
"МВР продължава да ни прави на маймуни"
което ми се струва твръде странно!

Другият ми пост е
" Истинският "шифър на Леонардо" предричал края на света през 4006 г." и когато го потръся през търсачката на сайта, същият пост се появва като мой,но когато кликна върху него, то излиза пост на pepidimitrov , а именно,
" Сталинградската битка на Пепи - глупост на януари 2008"
като интересното е, че коментарите в този пост е, че явно първите коментари са по статията която аз съм качил, а последващите за другата статия!

Виждам, че не съм единственият с подобни проблеми,и се надявам да отстраните колкото се може по-бързо възникналите недоразумения!
Поздрави!
цитирай
18. blogbg - Два мои постинга, качени отпреди ...
16.03.2010 09:28
wallstreet написа:
Два мои постинга, качени отпреди около 12 часа не се показват въобще!
Единият е със заглавие
"Русский Newsweek": Проектът "Южен поток" е практически погребан"-
когото потърся през търсачката на блога същият този пост, то той излиза като мой,но когато кликна върху него, то излиза пост на alexiibg
"МВР продължава да ни прави на маймуни"
което ми се струва твръде странно!

Другият ми пост е
" Истинският "шифър на Леонардо" предричал края на света през 4006 г." и когато го потръся през търсачката на сайта, същият пост се появва като мой,но когато кликна върху него, то излиза пост на pepidimitrov , а именно,
" Сталинградската битка на Пепи - глупост на януари 2008"
като интересното е, че коментарите в този пост е, че явно първите коментари са по статията която аз съм качил, а последващите за другата статия!

Виждам, че не съм единственият с подобни проблеми,и се надявам да отстраните колкото се може по-бързо възникналите недоразумения!
Поздрави!


Здравейте,
благодарим за сигнала ви. Ще коригираме проблема.

Поздрави
Blog.bg

цитирай
19. blogbg - Два мои постинга, качени отпреди ...
16.03.2010 10:29
blogbg написа:
wallstreet написа:
Два мои постинга, качени отпреди около 12 часа не се показват въобще!
Единият е със заглавие
"Русский Newsweek": Проектът "Южен поток" е практически погребан"-
когото потърся през търсачката на блога същият този пост, то той излиза като мой,но когато кликна върху него, то излиза пост на alexiibg
"МВР продължава да ни прави на маймуни"
което ми се струва твръде странно!

Другият ми пост е
" Истинският "шифър на Леонардо" предричал края на света през 4006 г." и когато го потръся през търсачката на сайта, същият пост се появва като мой,но когато кликна върху него, то излиза пост на pepidimitrov , а именно,
" Сталинградската битка на Пепи - глупост на януари 2008"
като интересното е, че коментарите в този пост е, че явно първите коментари са по статията която аз съм качил, а последващите за другата статия!

Виждам, че не съм единственият с подобни проблеми,и се надявам да отстраните колкото се може по-бързо възникналите недоразумения!
Поздрави!


Здравейте,
благодарим за сигнала ви. Ще коригираме проблема.

Поздрави
Blog.bg



Постингите са възстановени

Blog.bg
цитирай
20. menyanthe - Предложение
16.03.2010 10:47
Само ми интересно защо при положение, че има категория Поезия, няма категория Проза. Аз например много обичам да чета разкази и бих следила подобна категория. А сега разказите са пръснати из всички възможни категории - Тя и той, Лични дневници, Други, Поезия, Забавление и къде ли още не! Обмислете предложението ми!
цитирай
21. viovioi - аз за нищо не благодаря!!
16.03.2010 11:08
Спрете да се подмазвате влечуги такива.

ps:защо не изтриете този глупак trjufelihayver ? Това вероятно ще го ядоса
цитирай
22. jdeel - А какво значение има дали няколко ...
16.03.2010 11:15
А какво значение има дали няколко постинги от последните няколко часа са се "непоказали"? Така или иначе са останали "невидяни".

Няма проявено търпение и разбиране, докато не качите "Последни постинги" най-отгоре.
Не казвайте, че работите по проблемите на сайта. Работете по проблемите на сайта.
цитирай
23. zahariada - Отново...!?
16.03.2010 14:32
Постингът "Разсекретени снимки от трагедията на 11септември 2001 г. беше на първа стр. в "Популярни" - кат. "Новини." Възстановете го ,както ни уведомихте!
цитирай
24. danibarabani - "от къде да започна"
16.03.2010 16:58
Липсва ми постингът от вчера :(
цитирай
25. blogbg - Липсва ми постингът от вчера :( ...
17.03.2010 10:31
danibarabani написа:
Липсва ми постингът от вчера :(


Здравейте,
постинга е възстановен

Поздрави
Blog.bg

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 2032898
Постинги: 87
Коментари: 2128
Гласове: 4886
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930