Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 16:39 - Нови опции и възможности в Blog.bg
Автор: blogbg Категория: Технологии   
Прочетен: 19815 Коментари: 36 Гласове:
30

Последна промяна: 19.05.2010 14:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Здравейте,

 

Днес стартираме новата функционалност Известия.

 

Чрез тази опция можете да следите случващото се във вашия блог и с вашите любими блогъри.

Можете да настроите Известията си от менюто Настройки, след като се регистрирате.

 

Друго ново нещо в Blog.bg е Абонамент. Можете да видите опциите за абонамент отново от менюто Настройки -> "Абонамент за популярни постинги от категории".

Изпраща се всеки ден в 7.00ч. сутринта и съдържа най-популярните и интересни постинги от избраните от вас категории.

 

Вижте примерен мейл тук.

 

Последната нова опция за сега е Бюлетин (newsletter) за Blog.bg. Той се изпраща всеки първи вторник на месеца. Можете да укажете дали да го получавате или не в Известия в менюто Настройки.

 

Бъдете в крачка със случващото се в блог обществото в Blog.bg!

 

Поздрави,

Екип на Blog.bg



Тагове:   нови,   опции,   Blogbg,


Гласувай:
30



1. bowman - Все още ...
29.04.2010 17:50
Няма опция да се абонираш за коментари към определен постинг, дори и да не си член на блог.бг
цитирай
2. blogbg - Няма опция да се абонираш за коме...
29.04.2010 18:06
bowman написа:
Няма опция да се абонираш за коментари към определен постинг, дори и да не си член на блог.бг


Да, в този случай трябва да си направиш лесна и бърза регистрация в Blog.bg

Когато пуснеш коментар към даден постинг, ако чекбокса в настройки е маркиран ще получиш известие на мейла си.

Поздрави
цитирай
3. vanya70 - За известията - някои са "добре дошли", но
29.04.2010 20:19
blogbg написа:
Днес стартираме новата функционалност Известия.

Чрез тази опция можете да следите случващото се във вашия блог и с вашите любими блогъри.


Предпочитам да преглеждам последните публикации в избраните ми блогове чрез страничката "Любими блогове", когато влизам в акаунта си, а не да получавам известия. И за това за пореден път ви предлагам да проверите защо много често при този преглед се случва страничката да е празна :) Много често...
цитирай
4. blogbg - Днес стартираме новата функцио...
29.04.2010 21:08
vanya70 написа:
blogbg написа:
Днес стартираме новата функционалност Известия.

Чрез тази опция можете да следите случващото се във вашия блог и с вашите любими блогъри.


Предпочитам да преглеждам последните публикации в избраните ми блогове чрез страничката "Любими блогове", когато влизам в акаунта си, а не да получавам известия. И за това за пореден път ви предлагам да проверите защо много често при този преглед се случва страничката да е празна :) Много често...


Моля,
изпратете ни screenshot на страницата на майл blog@investor.bg, когато се случи. Ние не сме забелязали подобен проблем. Помощта ви ще ни е много полезна

Поздрави
Blog.bg
цитирай
5. vanya70 - 4. blogbg, Нов въпрос
29.04.2010 22:48
blogbg написа:

Моля,
изпратете ни screenshot на страницата на майл blog@investor.bg, когато се случи. Ние не сме забелязали подобен проблем. Помощта ви ще ни е много полезна

Поздрави
Blog.bg


Едва ли само аз съм забелязала?!... Ще пратя, но може и да проверя дали още някой е забелязал подобно нещо. А сега имам нов въпрос:

Преди да се логна на "първа" видях новото зелено поле:

"БЮЛЕТИН BLOG.BG
Абонирайте се
за новото в блога"

Нелогната кликнах и се появи текст, от който цитирам следното:

"...
При абониране за newsletter-а получавате и безплатно акаунт в Blog.bg.
..."

Въпросът ми е ако съм регистриран потребител, а не желая да се абонирам за newsletter-а, предвиждате ли акаунта да стане... платен?!

цитирай
6. blogbg - Здравейте, не предвиждаме акаунта ...
29.04.2010 22:51
Здравейте,
не предвиждаме акаунта в blog.bg да стане платен.

Поздрави
Blog.bg



цитирай
7. vanya70 - 4. blogbg,
29.04.2010 23:31
blogbg написа:

Моля,
изпратете ни screenshot на страницата на майл blog@investor.bg, когато се случи. Ние не сме забелязали подобен проблем. Помощта ви ще ни е много полезна

Поздрави
Blog.bg


Изпращам ви този линк - може би коментарите там ще са ви полезни:

http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/04/29/zabeliazali-li-ste-takyv-tehnicheski-problem-v-bloga-vremene.536892

Успех!
цитирай
8. vanya70 - Проблем с "Известия":
30.04.2010 08:01
Снощи премахнах от своите "Настройки" отметката, която беше се появила автоматично за получаване на известия: "Когато блогър, избран в любими, публикува нов постинг", а тази сутрин се оказва, че в пощата си получавам такива известия. Освен това вече 5 празни известия съм получила вчера от blog.bg - нито заглавие, нито някакъв текст в тях?!

Моля да коригирате проблема.

Успех!
цитирай
9. mar86 - ???
30.04.2010 08:42
"Когато пуснеш коментар към даден постинг, ако чекбокса в настройки е маркиран ще получиш известие на мейла си."

аз не получавам известия в пощата за коментари в теми, в които съм писала. защо?
първо ми направи впечатление, че когато съм редактирала свой постинг, тези известия липсват. от вчера обаче, престанах да получавам известия и за други постинги в които съм писала.
цитирай
10. vestvi - Когато някой деактивира блог!
30.04.2010 08:50
Всички коментари, направени от деактивирания в други блогове стават "анонимен".
Всички съобщения между деактивирания и други блогове стават "празни" независимо кой ги е писал.
Идеята ми е при деактивиране на блок да не се променя нищо в другите блогове с които той е имал връзка.
цитирай
11. mar86 - vestvi
30.04.2010 09:13
под "деактивиране" се разбира да сложиш постинг в архива си.
това за което говориш е когато някой закрие/изтрие акаунта си, тогава става анонимен.

пп позволявам си да ти отговоря, защото любимите ни модератори май още спят:(((
цитирай
12. vestvi - Да mar86
30.04.2010 10:07
Но на бутончето пише "Деактивирай блог"
цитирай
13. avangardi - Молба до админите!
30.04.2010 10:39
Справката, която сте посочили за пример
http://blog.bg/images/page/newsletter3.jpg
би могло да бъде насочена в два варианта:
Настройката да позволява да я получаваме
1. на мейла си - което води до много спам в пощенските ни кутии
2. в блога като нововъведение "ПОЩА" - където да се получават същите справки
- Да имаме възможност да създаваме папки в пощенската кутия, където маркирани постинги от съобщенията да отидат като запазени,
- да отметваме като прочетени
- да изтриваме
и мога да ви доразвия темата при ваша заинтересованост.

Приветствам нововъведението Ви, но да имаме и удоволствието от него без да задръстваме пощенските си кутии с подобни справки, а и е по-лесно информацията да е само в блога, а не да щъкаме от сайт в сайт!!!

И все още моля, предложението ми за функцията ви "Деактивиране на блог" -
да се доусъвършенства и прерастне в Бързо Архивиране на блог, като запазваме акаунта си видим, за да можем да ползваме архивите си и да не загубваме социалните си контакти.
При Деактивиране неможем да си ползваме постингите, които в повечето случаи са създадени и като лични колекции!
С благопожелания за Вас!
цитирай
14. vanya70 - 4. blogbg, скриншот за вас:
30.04.2010 14:40
вече е добавен в линка от мой коментар 7. в отговор на вашия коментар:

blogbg написа:

Моля,
изпратете ни screenshot на страницата на майл blog@investor.bg, когато се случи. Ние не сме забелязали подобен проблем. Помощта ви ще ни е много полезна

Поздрави
Blog.bg


ПП. И Послеписът там отново след няколко редакции не е във вида, в който се вижда като се избере "Прегледай" преди публикуване - също често повтарящ се проблем.


цитирай
15. mar86 - хайде бееее!!!:((((
30.04.2010 15:30
само аз ли не получавам известие в пощата?
някой друг следи ли коментарите през и-мейла си?

току що получих това от вас, някаква проба ли е?

Подател: Blog.bg <no-reply@blog.bg>
До: ................@abv.bg
Относно:
Дата: Петък, 2010, Април 30 15:20:52 EEST

цитирай
16. mar86 - и още едно...също празно:((((
30.04.2010 15:33
Подател: Blog.bg <no-reply@blog.bg>
До: .............@abv.bg
Относно:
Дата: Петък, 2010, Април 30 15:29:52 EEST
цитирай
17. blogbg - Подател: Blog. bg <no-repl...
30.04.2010 18:04
mar86 написа:
Подател: Blog.bg <no-reply@blog.bg>
До: .............@abv.bg
Относно:
Дата: Петък, 2010, Април 30 15:29:52 EEST


Проблема е отстранен
цитирай
18. vanya70 - 17. blogbg, Не съвсем...
30.04.2010 18:53
blogbg написа:

Проблема е отстранен


И аз получих поредното празно съобщение от вас... Но ето и коментарът-отговор към вас от блога ми:


"16. vanya70 - 15. blogbg, Мерси и...
18:48

blogbg написа:Здравейте,
коригирана е нередността

Поздрави
Blog.bg

... се надявам да не е само временно...

Дано сте прочели всички коментари тук и да решите и останалите технически проблеми.

И моля да обърнете особено внимание на изпращането на мейли с известия (отметнати или не от потребителите) - получават се или не се получават много хаотично. Сега премахнах всички отметки за получаване на "известия", защото днес получих над 90 не поискани в пощата си. Надявам се да не получавам повече известия тези дни - все пак пощенската ми кутия не е само за блога :)

Лека вечер!"
цитирай
19. vanya70 - До "екипа" на blog.bg - пействам от своя блог:
01.05.2010 11:06
"19. vanya70 - 15. blogbg, Оказа се временно.
11:00

В момента не мога да прегледам постингите в "Любими блогове" - за справка отново скриншота от постинга... и отново до този момент днес вече съм получила около 25 (дори повече) съобщения на мейла си, след като от вчера около 18:45 премахнах всички отметки за получаване на известия. Всички съобщения, получени в пощата ми са за "Когато блогър, избран в любими, публикува нов постинг". Ако няма как да коригирате това ще започна да премахвам блогъри от "Любими" (колкото и да не искам да го правя).

Моля да ми отговорите, смятате ли, че можете да коригирате и този проблем."
цитирай
20. hinki - :)
01.05.2010 17:38
Здравейте, аз пък искам да попитам, защо вече не се нулира всеки ден статистиката за читатели влезли в моя блог? Ако ще има такава статистика, поне да е вярна ....
Също така, когато погледна в статистиките си за Потребители, избрали този блог в "Любими Блогове", виждам 100, а като отида в профила си, виждам 103 потребителя. Защо има несъответствия? И защо не мога да видя тези тримата хубавци?
Защо, днес на 1 май, стои статистиката от април? Може ли в някаква секция да се пази статистиката за посещения на блога от предни месеци? Например колко са били регистрираните потребители, колко уникалните, колко влизания като цяло е имало?
Извинявам се за писанието, просто бъговете ме дразнят. Те означават, че някой не си гледа работата. Не, че няма да преживеем и с тях.
Поздрави, Хинки.
цитирай
21. lotos16 - До екипа на Блога
02.05.2010 11:44
Уважаеми, аз имам същия проблем - получавам на имейла си известия за всичко, без да съм сложила отметка навсякъде. Една част от съобщенията са празни - пише "Без тема", а за това, което не съм отметнала, а именно "получаване на съобщение, когато някой от "Любими блогове" пусне нов постинг", съм получила няколко имейла.
Моля, оправете си по-бързо нещата, за два дни съм получила 33 имейла от Вас.

Разчитам на професионалното Ви отношение, а не пак някой, уж фалшив, да си прави бъзици с мен...
цитирай
22. blogbg - Уважаеми, аз имам същия проблем - ...
02.05.2010 11:58
lotos16 написа:
Уважаеми, аз имам същия проблем - получавам на имейла си известия за всичко, без да съм сложила отметка навсякъде. Една част от съобщенията са празни - пише "Без тема", а за това, което не съм отметнала, а именно "получаване на съобщение, когато някой от "Любими блогове" пусне нов постинг", съм получила няколко имейла.
Моля, оправете си по-бързо нещата, за два дни съм получила 33 имейла от Вас.

Разчитам на професионалното Ви отношение, а не пак някой, уж фалшив, да си прави бъзици с мен...


Благодарим за сигнала.

Поздрави
Blog.bg
цитирай
23. lotos16 - До екипа на Блога
03.05.2010 20:41
Въпреки че махнах всички отметки в Известия, продължавам да получавам имейли за това, че "някой от "Любими блогове" е пуснал нов постинг".
Не знам дали само аз и vanya70 сме с такъв проблем, но все пак очаквам да го отстраните. Мойто мнение е, че точно такива известия за нови постинги от "Любими блогове" не са нужни. Всеки може на страницата с постинги от Любими блогове да види какво ново има.
Продължавам да разчитам на професионалното Ви отношение.
цитирай
24. zahariada - Свален ми е постинг....
04.05.2010 15:15
Защо ми свалихте постинга "Разрушителната мисия на Симеон Дянков в Б-ия продължава?" Без да има обновяване на страницата. Поста беше на първа в кат.Политика. И постинг "Най-сексуалните жени на известни футболисти за 2010 в кат Забавления.на 3 стр.
цитирай
25. blogbg - Въпреки че махнах всички отметки в ...
04.05.2010 15:18
lotos16 написа:
Въпреки че махнах всички отметки в Известия, продължавам да получавам имейли за това, че "някой от "Любими блогове" е пуснал нов постинг".
Не знам дали само аз и vanya70 сме с такъв проблем, но все пак очаквам да го отстраните. Мойто мнение е, че точно такива известия за нови постинги от "Любими блогове" не са нужни. Всеки може на страницата с постинги от Любими блогове да види какво ново има.
Продължавам да разчитам на професионалното Ви отношение.


Здравейте,
коригирахме пропуска. Извиняваме се за причиненото неудобство

Поздрави
Blog.bg
цитирай
26. hel - При мен също има проблем със стат...
05.05.2010 01:45
При мен също има проблем със статистиката. По-рано писах и ми отговорихте, че ще се оправи, но няма резултат.
Например отпред под профила е посочено:

Гласове този месец 11
а в статистиката са съответно 743

Най-много ме дразни неточността в "ПРОЧЕТЕН ДНЕС" (вече не се отчита на 24 часа, както беше) и неточния брой постинги - 115 вместо 117.

цитирай
27. vanya70 - 25. blogbg, Благодаря и аз :)
05.05.2010 15:43
blogbg написа:
коригирахме пропуска.


Малко късничко ви благодаря, но пък е от сърце! (без никаква ирония го "казвам" сега)

Надявам се, че сте успели да разгледате последните три постинга в блога ми и коментарите към тях. След 30 мин. ще ги деактивирам, а ако смятате, че ща са ви полезни посочените от потребителите най-често срещани технически проблеми, ще ви ги препратя обощени с надежда да премахнете и тях.

Успешна работа и хубави празнични дни пожелавам на целия "екип"!

ПП. Струва ми се в постингите, които посочвам (макар и прочетени от малко хора тук) се нахвърлиха най-често повтарящите се технически проблеми в блога.
цитирай
28. smani - Мислех
07.05.2010 19:51
и аз да мрънкам, ама като видях колко коментари има почти се отказах. Добре айде така и така пиша и аз да си изплача болката. По-добре тук отколкото в постинг.
Така вие добавяте нови екстри, а старите елементарни НЕ РАБОТЯТ. От месеци не съм получавал известия, че имам коментар в мой постинг. От седмица две забелязвам, че не получавам и известия за коментари в постинг на блогър, където аз съм оставали коментар. Мда сериозно! Това беше удобство, което го няма вече. Проверих писмата да не попадат в папка "СПАМ". Ъъ и там няма. Така че блог бг оправете системката. Не съм променял никакви настройки и би трябвало да получавам известията. Айде това е от мен.
цитирай
29. sladurani - Здравейте и от мен,
08.05.2010 14:36
Въпреки че няколко пъти се опитах премахнах опцията от блога си за известия по и-мейл, продължавам да ги получавам. По-фрапиращото е, че и-мейлът не съдържа публикации никакви, а само "Изпращаме ви еди-какви си публикации". Ще бъде чудесно, ако престанете да ми изпращате спам всяка сутрин.

Поздрави!
цитирай
30. mar86 - не е отстранен
10.05.2010 13:09
blogbg написа:
mar86 написа:
Подател: Blog.bg <no-reply@blog.bg>
До: .............@abv.bg
Относно:
Дата: Петък, 2010, Април 30 15:29:52 EEST


Проблема е отстранен


отсъствах 10 дни и въпреки написаните коментари в мои теми, в пощата си нямах нито едно известие. моля, направете нещо, защото това е най-лесният за мен начин да следя определени блогове.
цитирай
31. mar86 - хайде дееее!!!
11.05.2010 11:58
направете нещо:(((( получавам в пощата си скапаният ви бюлетин, който изобщо не ме интересува, а известие за написани коментари в темите не.
събудихте ли се вече? да се надявам, че ще има действие...иначе да триете и наказвате сте много бързи:(((((
цитирай
32. vanya70 - Поща за "екипа"
12.05.2010 08:16
http://animo.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/05/11/naistina-li-ne-vi-puka.543238

Прегледа на последните постинги в "любими блогове" продължава да е невъзможен все още често - не е отстранен и този проблем.

И още - защо вече няма опция "не показвай" в "Настройки" на "Информация за блога?

И защо не премахнете всички броячи и да "олекотите" все по-зациклящия сайт.

Или както започва горното линкче за вас:

Наистина ли не ви пука?
цитирай
33. blogbg - http://animo. blog. bg/lichni...
12.05.2010 09:15
vanya70 написа:
http://animo.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/05/11/naistina-li-ne-vi-puka.543238

Прегледа на последните постинги в "любими блогове" продължава да е невъзможен все още често - не е отстранен и този проблем.

И още - защо вече няма опция "не показвай" в "Настройки" на "Информация за блога?

И защо не премахнете всички броячи и да "олекотите" все по-зациклящия сайт.

Или както започва горното линкче за вас:

Наистина ли не ви пука?


Благодарим за сигнала
Поздрави
Blog.bg
цитирай
34. vanya70 - 33. blogbg,
12.05.2010 11:30
blogbg написа:

Благодарим за сигнала
Поздрави
Blog.bg


Айде няма нужда от толкова благодарности, че като чета и коментарите... "екип"-е,
вече "сигнал до сигнала" стана,
а само благодарността ви е голяма
и за работа май време не остана?! ;)

Успешна работа и дано се забележат резултати и от нас - простосмъртните потребители :)
цитирай
35. mar86 - :((((
12.05.2010 13:19
за мен пък и благодарности няма:(((( като си пееш Маро ле, кой ли те слуша!!!
е сега ще ви пусна един постинг, щото май там и в личните съобщения най-обичате да надничате:((((
цитирай
36. vanya70 - До "екипа" на blog.bg:
28.05.2010 22:10
Днес през деня активирах два стари постинга, а сега ги няма в блога ми.

Каква е причината за това - "екипа" или техниката? Може ли да бъдат възстановени от "екипа"?

Приятна почивка.

ПП. Заглавията на изчезналите ми два постинга са:

"Анкета за "Известия" - кои ползвате? - За б(л)ога, братя, включете се! :)"

"Техн.проблеми с "Известия" в блога - решение, извинение и отново нещо като... анкета"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 2020970
Постинги: 87
Коментари: 2128
Гласове: 4885
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031