Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2012 11:03 - Сигнализиране за нередност в Блог.бг
Автор: blogbg Категория: Технологии   
Прочетен: 34197 Коментари: 55 Гласове:
24

Последна промяна: 02.03.2012 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Здравейте отново!


Днес ще ви разкажем за това, как се подават сигналите за нередност в Blog.bg и какво трябва да направите за да сигнализирате за проблем.


Ако вие сте открили блог-пост който, съдържа неприятно съдържание, обиди, или пък засяга личното достойнство на някой потребител, то това което може да направите е да подадете сигнал към нашите модератори.


Подаването на сигнал става, чрез малката икона с удивителна (виж картинката), която ще откриете под всеки постинг.

image


Когато се събере определен брой сигнали за даден постинг, нашата система автоматично уведомява екипа от модератори за наличието на проблемен постинг. След като получат сигнал, модераторите преглеждат постинга, и ако открият, че той противоречи на правилата на Blog.bg вземат съответните мерки.


Какви са възможните мерки?


Ако постинга съдържа отделни фрази или просто е възможно да бъде изтълкуван двуяко, то тогава се уведомява автора на постинга с молба да направи редакции.


Ако постинга съдържа откровенни ценизми, обиди, заплахи, подклажда етническа или расова вражда, или е в противоречие с закона и общите условия на Blog.bg и Инвестор БГ, то той се изтрива без предупреждение.


Когато потребител извършва системни нарушения на общите правила и/или проявява агресия спрямо други автори в Blog.bg, то му се налага бан. А ако е автор на блог и продължи със злоупотребите, то след обсъждане можем да изтрием и самият блог, без предупреждение към автора.


Трябва да знаете, че е много важно да използвате системата за “неуместно съдържание”, т.е. иконата с удивителна под постингите, ако желаете да ни уведомите за такова!

Причината за това е, че по този начин сигнала ви отива до всички модератори, и със сигурност, ще бъде взет под внимание на момента.

Случаите в които е необходимо да пишете на blog@investor.bg са когато имате нарушаване на авторските права или използване на чужда снимка и/или лични данни.


Използвайки тази система, е сигурно, че ще има бърза реакция на сигнала ви!
Друг важен момент е, че както е посочено в “Общите условия” модерацията на  коментарите под постингите на потребителите са тяхно задължение. Авторът има право, но и задължение да ги модерира. Въпреки това, в съвсем скоро време, ще има система която ще дава възможност, да се подава сигнал за неуместен коментар, и от посетителите в блога.







Гласувай:
26


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Това трябваше да го направите от...
02.03.2012 11:12
Това трябваше да го направите отдавна, но по- добре късно, отколкото никога!

''Когато потребител извършва системни нарушения на общите правила и/или проявява агресия спрямо други автори в Blog.bg, то му се налага бан. А ако е автор на блог и продължи със злоупотребите, то след обсъждане можем да изтрием и самият блог, без предупреждение към автора.''

Благодаря за тази възможност на сайта, тук беше станало като бащиния на няколко хейтъра, причините им не са интересни, а това, че хейтъра си остава такъв!
Как ще стане ''доказването'' на авторски права, когато някой явно ще злоупотреби, че е окраден, много моля да бъде изтриван потребител, който набеждава други в кражби...интересно ми е как ще процедирате при клевета, ще изчакате ли да се докаже авторство или как??? Не може всеки сигнал да се приема за истина, както казах тук е пълно с хейтъри!
цитирай
2. potrebitelbg - Този постинг наред ли е?!
02.03.2012 11:22
http://pontis.blog.bg/lifestyle/2012/02/24/sperma-za-rosen-plevneliev.908671
цитирай
3. анонимен - Добре звучи
02.03.2012 11:30
както е написано, остава наистина да се прилага на практика.
цитирай
4. blogbg - Хайде да използваме системата за сигнали:)
02.03.2012 11:32
potrebitelbg написа:
http://pontis.blog.bg/lifestyle/2012/02/24/sperma-za-rosen-plevneliev.908671


Здравейте,

Нека да използваме системата за сигнали:) Все пак добрите практики трябва да се поощряват, нали така:)
цитирай
5. valsodar - Функционалността изобщо не е нова, ...
02.03.2012 11:35
Функционалността изобщо не е нова, както ни се представя ( друг е въпроса, колко са я забелязали изобщо ).

В случая, относно нея имам следните обективни забележки.

1. Падащото меню към нея е меко казано силно ограничено и не облужва добре изброените по-горе цели за подаване на сигнал за нередност. Кое по-точно следва да се избере между " неработеща функционалност", "грешка в текст", "запитване" и "предложение" - не е много ясно, още повече че поне едно от съобщенията е предназначено директно за автора на текста, а не за модераторите на сайта.

2. Начинът на сигнализиране създава условия, за един текст да се подават неограничен брой съобщения от един и същ човек, симулирайки голямо обществено недоволство срещу него, като по този начин могат да се провокират наказания и репресии срещу автори ненарушаващи правилата на сайта.

3. Нито един от сигналите не стига до авторът на блога и се губи цялата прозрачност в модерирането на сайта, като се оставя в него усещането, че модераторите са една разюздана пасмина, непритежаваща морални критерии по които да модерира.

4. Този начин на сигнализиране стимулира подлостта и доносничеството, наместо да подобри качеството на сайта, като среда в която всеки има правото на своята гледна точка. Наместо една виртуална версия на Хайд парк, ние имаме версията на Люблянка.

5,6,7, и т.н. да продължавам ли да изреждам?
цитирай
6. alarmonline - Протестирам!!!
02.03.2012 11:42
2. potrebitelbg - Този постинг наред ли е?!
11:22
http://pontis.blog.bg/lifestyle/2012/02/24/sperma-za-rosen-plevneliev.908671

Аз не виждам никаква нередност в този постинг! Всеки има право на опозиционно мнение, особено когато казва истината! Това, че Понтис го е направил по оригинален и провокативен начин, само му прави чест!
Достатъчно сироп и боза от захаросана некадърност се лее из сайта, за да се спират и малкото талантливи публикации с ярка гражданска позиция!
цитирай
7. lidislidis - За разлика от друг път
02.03.2012 11:43
Валсодар е напълно прав в случая!
цитирай
8. анонимен - Blogbg попитах как става доказване ...
02.03.2012 11:45
Blogbg попитах как става доказване на авторски права и какво се случва при клевета, че дадена снимка или текст е ''откраднат''???!!!
Няма ли да ми отговорите???
цитирай
9. potrebitelbg - А ако беше написано "Сперма за alarmonline" щяхте ли да сигнализирате?
02.03.2012 11:46
alarmonline написа:
2. potrebitelbg - Този постинг наред ли е?!
11:22
http://pontis.blog.bg/lifestyle/2012/02/24/sperma-za-rosen-plevneliev.908671

Аз не виждам никаква нередност в този постинг! Всеки има право на опозиционно мнение, особено когато казва истината! Това, че Понтис го е направил по оригинален и провокативен начин, само му прави чест!
Достатъчно сироп и боза от захаросана некадърност се лее из сайта, за да се спират и малкото талантливи публикации с ярка гражданска позиция!

цитирай
10. potrebitelbg - Да, разбрах Ви. Благодаря! :) Но не сте ли Вие част от системата?
02.03.2012 11:47
blogbg написа:
potrebitelbg написа:
http://pontis.blog.bg/lifestyle/2012/02/24/sperma-za-rosen-plevneliev.908671


Здравейте,

Нека да използваме системата за сигнали:) Все пак добрите практики трябва да се поощряват, нали така:)

цитирай
11. valsodar - Много лесно става, но не и по правилният начин :)))
02.03.2012 11:56
allly написа:
Blogbg попитах как става доказване на авторски права и какво се случва при клевета, че дадена снимка или текст е ''откраднат''???!!!
Няма ли да ми отговорите???


Имах подобен случай, на кражба на моя снимнка от галерията ми във Фейсбук, която бе използвана без мое съгласие и знание в друг блог на сайта. След като "сигнализирах за нередност" съгласно по-горе описаните правила, не последваха никакви действия. Личните съобщения до blogbg не доведоха също до абсолютно нищо, освен репликата че модераторите не знаят на кого са авторските права над нея. Дори и изпращане на линк към галерията не върши работа, така че битката за авторски права си е направо бошлаф работа тук и се вихри само за парлама.
Едва. след като заявих, че имам намерение да си ги потърся по съдебен път от нарушилият ги и съответно от blogbg в ролята му на активен съучастник ( нежелаещ да ги спази след подаване на сигнал за нарушаването им ), едва чак тогава последваха някакви действия, като междувременно постингът който бе в разрез с опазването им бе качен на Първа страница на сайта и стоя там няколко дни.

Така че, поне моето мнение е следното - политиката на сайта никога не е била силна в това, да се опазват авторските права на потребителите му, както и да опазва личното им достойнство при накърняването му, чрез злонамерени постинги срещу тях.
Битката на всеки тук е изцяло индивидуална, като всеки я води както си знае и може. Това е и една от сериозните причини добри блогъри да не ползват вече тази широко-известна блог платформа.
цитирай
12. анонимен - Госпожо,
02.03.2012 11:57
lidislidis написа:
Валсодар е напълно прав в случая!


можете ли да спрете да обвинявате, че са откраднати ваши снимки, поосто доказвайте авторство, защото до сега не съм публикувала нито една ваша снимка, дори не ви знам блога, камо ли снимките за да ви ги крада. Клеветата е нещо подсъдно в България. Не спирате да клеветите блогъри за това, че ви крадат, сайта, че манипулира прочити, модератора, че ви отнема от вашия блог за сметка на друг, просто приемете, че има бъг в системата и не винаги отчита правилно, за това не е нужно да се обвинява. А това с кражбите трябва да се спре, лично аз не харесвам вашето изкуство и начин на изказване, за да се унижа да открадна нещо от вас.Най- лошото е че обвинявате всеки, който пуска снимки и го обявявате за крадец на ваши или на колегите ви творби. Моля да престане това, без доказателства , че сте автор не обвинявайте. Специално за мои снимки, за които отнесох хиляди обидни коментари мога да покажа снимката в оригинал и в няколко варианта от различен ъгъл, както и къде са снимани. Разбирате ли ,колко е смешно да твърдите, че ви крада. Когато има явна кражба Ок, но до сега аз лично не съм виждала ваши снимки, които бих харесала какво остава да представя за мои!!!
цитирай
13. анонимен - аз мога да докажа авторски права на мои снимки, като покажа оригинал, както и пълна информация за снимката:)))
02.03.2012 12:00
valsodar написа:
allly написа:
Blogbg попитах как става доказване на авторски права и какво се случва при клевета, че дадена снимка или текст е ''откраднат''???!!!
Няма ли да ми отговорите???


Имах подобен случай, на кражба на моя снимнка от галерията ми във Фейсбук, която бе използвана без мое съгласие и знание в друг блог на сайта. След като "сигнализирах за нередност" съгласно по-горе описаните правила, не последваха никакви действия. Личните съобщения до blogbg не доведоха също до абсолютно нищо, освен репликата че модераторите не знаят на кого са авторските права над нея. Дори и изпращане на линк към галерията не върши работа, така че битката за авторски права си е направо бошлаф работа тук и се вихри само за парлама.
Едва. след като заявих, че имам намерение да си ги потърся по съдебен път от нарушилият ги и съответно от blogbg в ролята му на активен съучастник ( нежелаещ да ги спази след подаване на сигнал за нарушаването им ), едва чак тогава последваха някакви действия, като междувременно постингът който бе в разрез с опазването им бе качен на Първа страница на сайта и стоя там няколко дни.

Така че, поне моето мнение е следното - политиката на сайта никога не е била силна в това, да се опазват авторските права на потребителите му, както и да опазва личното им достойнство при накърняването му, чрез злонамерени постинги срещу тях.
Битката на всеки тук е изцяло индивидуална, като всеки я води както си знае и може. Това е и една от сериозните причини добри блогъри да не ползват вече тази широко-известна блог платформа.



Всяка снимка има ''досие'' с информация...да не говорим, че лично аз снимам не по една а по 20- 30 снимки на един изглед, за да избера 1....
Когато снимката е открадната, не може да се покаже това инфо:))))
цитирай
14. blogbg - Проверка за авторски права
02.03.2012 12:02
allly написа:
Blogbg попитах как става доказване на авторски права и какво се случва при клевета, че дадена снимка или текст е ''откраднат''???!!!
Няма ли да ми отговорите???


Има няколко системи, които позволяват да се провери кой е първоизточника на даден текст, като на пример - http://www.copyscape.com/, както и редица други. Чрез тях се показва произхода на даден текст. И по този начин можем да проверим за това кой е авторът.
По отношение на снимките, има няколко начина това да се направи, единият е да се провери записа в служебните полета на снимката на пример с тази програма - http://regex.info/exif.cgi. По този начин може да се извлече доста информация за това къде е направена снимката и т.н. Също така, може да се пусне търсене в Google Image Search, за да се сравни дали има други копия от нея в други сайтове и също да се установи първоизточника.
цитирай
15. alarmonline - Това е чиста проба цензура!!!
02.03.2012 12:03
potrebitelbg написа:
alarmonline написа:
2. potrebitelbg - Този постинг наред ли е?!
11:22
http://pontis.blog.bg/lifestyle/2012/02/24/sperma-za-rosen-plevneliev.908671

Аз не виждам никаква нередност в този постинг! Всеки има право на опозиционно мнение, особено когато казва истината! Това, че Понтис го е направил по оригинален и провокативен начин, само му прави чест!
Достатъчно сироп и боза от захаросана некадърност се лее из сайта, за да се спират и малкото талантливи публикации с ярка гражданска позиция!



И ако това се случи, а именно да се изтрие постинга на Понтис, ще тръгне вълна от бан-ове на опозиционни постинги!

Потребителю, примерът ви е абсолютно неудачен.
1. Не виждам нищо лошо и обидно в думата "сперма" и това тя да бъде раздавана благотворително, стига да е качествена:)
2. Смисълът на посочения от Вас постинг е толкова кристално ясен, че няма нужда и от коментар.
3. Плевнелиев не е потребител на сайта, а в случая става дума за обиди и клевети отправяни от един потребител към друг.
4. Ако Ботев беше жив и пази Боже, публикуваше в блог.бг, щеше да е с перманентен бан!:)
цитирай
16. victoriavselena - докладвам за нередност
02.03.2012 12:09
не мога да си публикувам в моя блог. Изтрива ми съдържанието, а след това ми пише, че не мога да публикувам празен пост. На какво се дължи това?
цитирай
17. анонимен - Благодаря, значи няма да има проблеми и клевети :))
02.03.2012 12:21
blogbg написа:
allly написа:
Blogbg попитах как става доказване на авторски права и какво се случва при клевета, че дадена снимка или текст е ''откраднат''???!!!
Няма ли да ми отговорите???


Има няколко системи, които позволяват да се провери кой е първоизточника на даден текст, като на пример - http://www.copyscape.com/, както и редица други. Чрез тях се показва произхода на даден текст. И по този начин можем да проверим за това кой е авторът.
По отношение на снимките, има няколко начина това да се направи, единият е да се провери записа в служебните полета на снимката на пример с тази програма - http://regex.info/exif.cgi. По този начин може да се извлече доста информация за това къде е направена снимката и т.н. Също така, може да се пусне търсене в Google Image Search, за да се сравни дали има други копия от нея в други сайтове и също да се установи първоизточника.


Както казах след като имам оригинала на снимката, може да се докаже лесно, лично от моя страна ако ми изкарате не авторска снимка ще ви пращам оригинала с още 10-20 пози на същото място:))) Радвам се, че не приемате ''доказателства'' като ''това е снимка на колегата ми'', надявам се , че няма да ми искате да доказвам, че имам син и брат:)))
цитирай
18. trubadur - Имам забележка:
02.03.2012 12:27
"Постингът не беше публикуван, защото сте баннати!" Вече 20 дни ми се изписва това и не мога да публикувам постинги и коментари, писах и специален постинг за това. Моля, отстранете проблема.
цитирай
19. pantaleev - Аааа един въпрос
02.03.2012 12:49
Това ли е новото?!? Къде е новата платформа? С това че сложихте други хора за най-четени не решавате проблема. Това че спряха да пишат така наречените вечни Амбъри пак не решава проблема защото въпреки че няма да пишат цял месец(нещо в което не вярвам) те отново ще си помпат прочити общо за блога.
А това за сигнализирането е като наклепай другарче.
цитирай
20. анонимен - Много добра инициатива!
02.03.2012 12:50
Щом забележа нередност - ще реагирам светкавично.
цитирай
21. potrebitelbg - Господи! Къде е Ботев, Къде е Понтис?!... Мъка!
02.03.2012 12:51
alarmonline написа:
potrebitelbg написа:
alarmonline написа:
2. potrebitelbg - Този постинг наред ли е?!
11:22
http://pontis.blog.bg/lifestyle/2012/02/24/sperma-za-rosen-plevneliev.908671

Аз не виждам никаква нередност в този постинг! Всеки има право на опозиционно мнение, особено когато казва истината! Това, че Понтис го е направил по оригинален и провокативен начин, само му прави чест!
Достатъчно сироп и боза от захаросана некадърност се лее из сайта, за да се спират и малкото талантливи публикации с ярка гражданска позиция!



И ако това се случи, а именно да се изтрие постинга на Понтис, ще тръгне вълна от бан-ове на опозиционни постинги!

Потребителю, примерът ви е абсолютно неудачен.
1. Не виждам нищо лошо и обидно в думата "сперма" и това тя да бъде раздавана благотворително, стига да е качествена:)
2. Смисълът на посочения от Вас постинг е толкова кристално ясен, че няма нужда и от коментар.
3. Плевнелиев не е потребител на сайта, а в случая става дума за обиди и клевети отправяни от един потребител към друг.
4. Ако Ботев беше жив и пази Боже, публикуваше в блог.бг, щеше да е с перманентен бан!:)


Заслужихте си "качествена сперма". Честито! Но не от Ботев!
цитирай
22. becksss - И аз имам запитване.
02.03.2012 12:52
Възможно ли е да се отсяват постингите с еднаква тематика? Когато умря Уитни Хюстън, имаше поне 30 постинга по темата. Сега с тази баба Марта - същата работа. Всеки, чел-недочел, пуска публикация по нещо "актуално". Това е, меко казано, скучно и размива изобщо темите в сайта. Аз лично от вчера насам бягам като дявол от тамян, когато видя постинг, съдържащ думите "мартеница" и "баба Марта".
Та, има ли някаква възможност това да се оправи? Не казвам да се трият, но поне... де да знам, да се групират тематично ли, да се предупреждава авторът, че вече има пуснати десет подобни теми ли... Нещо такова.
цитирай
23. анонимен - няма възможност,
02.03.2012 12:58
becksss написа:
Възможно ли е да се отсяват постингите с еднаква тематика? Когато умря Уитни Хюстън, имаше поне 30 постинга по темата. Сега с тази баба Марта - същата работа. Всеки, чел-недочел, пуска публикация по нещо "актуално". Това е, меко казано, скучно и размива изобщо темите в сайта. Аз лично от вчера насам бягам като дявол от тамян, когато видя постинг, съдържащ думите "мартеница" и "баба Марта".
Та, има ли някаква възможност това да се оправи? Не казвам да се трият, но поне... де да знам, да се групират тематично ли, да се предупреждава авторът, че вече има пуснати десет подобни теми ли... Нещо такова.


хората си пишат каквото ги вълнува и нямаш право да ги ограничаваш:)))

пп. аз пък се излъгах и влязох в един постинг "Оооооо, бабеее", ама се разочаровах и веднага излязох:))))
цитирай
24. анонимен - Сериозно? Ами защо висиш в трубадурест вид на Първа?
02.03.2012 12:59
trubadur написа:
"Постингът не беше публикуван, защото сте баннати!" Вече 20 дни ми се изписва това и не мога да публикувам постинги и коментари, писах и специален постинг за това. Моля, отстранете проблема.

Защото не можеш да публикуваш? :-)))))))))))
Аз пак да питам. Какво ще се прави с десетките акаунти на един потребител? Включително и имитациите на други потребители? Въпросният умник най-редовно използва един и същи похват и имитира профили. 98% празни, но пък с голям стремеж да коментират основния профил на авторът им.
цитирай
25. анонимен - Бушмилс, нека пишат хората, бе! Не пречат. То, друго пречи, ама не можем да ги направим интелигентни.
02.03.2012 13:01
becksss написа:
Възможно ли е да се отсяват постингите с еднаква тематика? Когато умря Уитни Хюстън, имаше поне 30 постинга по темата. Сега с тази баба Марта - същата работа. Всеки, чел-недочел, пуска публикация по нещо "актуално". Това е, меко казано, скучно и размива изобщо темите в сайта. Аз лично от вчера насам бягам като дявол от тамян, когато видя постинг, съдържащ думите "мартеница" и "баба Марта".
Та, има ли някаква възможност това да се оправи? Не казвам да се трият, но поне... де да знам, да се групират тематично ли, да се предупреждава авторът, че вече има пуснати десет подобни теми ли... Нещо такова.

цитирай
26. анонимен - имате напредък към ограмотяването си,
02.03.2012 13:03
но има още какво да се желае!!!

- "че по този начин сигнала ви отива до всички модератори" - сигналЪТ
- "Ако постинга съдържа отделни фрази" - постингЪТ

хайде, спирам до тук, че пак ще ми изтриете и без това мижавото блогче...:((((
цитирай
27. анонимен - Дечко, заложи и ти бутилка уиски. Придай материален вид на вярата си.
02.03.2012 13:04
pantaleev написа:
Това ли е новото?!? Къде е новата платформа? С това че сложихте други хора за най-четени не решавате проблема. Това че спряха да пишат така наречените вечни Амбъри пак не решава проблема защото въпреки че няма да пишат цял месец(нещо в което не вярвам) те отново ще си помпат прочити общо за блога.
А това за сигнализирането е като наклепай другарче.

Аз няма да се оплаквам от твоите писмени тъпни, да знаеш от сега. Нито от тъпните на Цъгов. Просто те са показателни за нивото ви.
цитирай
28. alarmonline - Наистина ли не разбирате,потребителю,
02.03.2012 13:04
или се правите, че не разбирате?? !!

Явно, че добре са ви "обучили", където трябва да четете както
дяволът евангелието.

Хора, не си въобразявайте, че нещо ще се промени към по-добро!

Тук няколко групички си ги мерят открай време и кой каквото и да ви говори,
става дума за пари.
За много пари !!!


цитирай
29. анонимен - трубадур,
02.03.2012 13:07
trubadur написа:
"Постингът не беше публикуван, защото сте баннати!" Вече 20 дни ми се изписва това и не мога да публикувам постинги и коментари, писах и специален постинг за това. Моля, отстранете проблема.


имаш бан по ай пи, така че, лази на колене и се моли, иначе ще са ти вързани пръстите може и година

другият вариант е да смениш доставчика и да се сдобиеш с динамично ай пи.
успех!
цитирай
30. анонимен - Време ти е да спреш! За теб не е нужно да се докладва, сама се докладваш като дадеш писмен вид на омразата си:))
02.03.2012 13:09
mar2 написа:
но има още какво да се желае!!!

- "че по този начин сигнала ви отива до всички модератори" - сигналЪТ
- "Ако постинга съдържа отделни фрази" - постингЪТ

хайде, спирам до тук, че пак ще ми изтриете и без това мижавото блогче...:((((

цитирай
31. анонимен - дърто, айде къш!!! говорим за граматика...
02.03.2012 13:10
що си с нов профил, а?
цитирай
32. pantaleev - Кажи бе дедко Сава
02.03.2012 13:14
Едно уиски ти е радоста в живота ти ми се струва. За голямо гъзарче си се взел, хаха
цитирай
33. анонимен - за да ме питаш:))))И да не ти отговоря:)))
02.03.2012 13:22
mar2 написа:
що си с нов профил, а?

цитирай
34. анонимен - Дечко, вместо да упражняваш писмовната си оскъдност, вземи, че се обзаложи, бе!
02.03.2012 13:56
32. pantaleev - Кажи бе дедко Сава
pantaleev написа:
Едно уиски ти е радоста в живота ти ми се струва. За голямо гъзарче си се взел, хаха

Дали е едно или повече уискита, не е въпрос за коментиране. Бръкни си в джоба и заложи нещо. Придай спортен елемент на брътвежите си. Ама ти си с кърпени гащи и никакъв те няма в обзалагането. Мога да ти пусна фъндък. Заложи туба минерална вода. Да не си изхарчиш парите за интернета. Че кой ще те знае иначе?
цитирай
35. becksss - mar2
02.03.2012 13:59
Стига си подскачала за щяло и нещяло. Мисля, че ясно се изразих в коментара си - не предлагам да се трият, а поне да се предупреждават, та да могат хората да си правят сметката какво пускат като публикация, за да не се получават повторения на едни и същи теми. Освен това, въпросът ми изобщо не е към теб, а към модераторите на сайта. :))

П.П. Панто и Катана, и тук ли се подхванахте бе, мискини с мискини!? :))))
цитирай
36. pantaleev - Савичка
02.03.2012 14:08
За сетен път стана ясно че си голям глупак!

цитирай
37. анонимен - Бекси, те няма да ти отговорят
02.03.2012 14:18
becksss написа:
Стига си подскачала за щяло и нещяло. Мисля, че ясно се изразих в коментара си - не предлагам да се трият, а поне да се предупреждават, та да могат хората да си правят сметката какво пускат като публикация, за да не се получават повторения на едни и същи теми. Освен това, въпросът ми изобщо не е към теб, а към модераторите на сайта. :))

П.П. Панто и Катана, и тук ли се подхванахте бе, мискини с мискини!? :))))


направих го аз, защото смятах да пусна пост за баба Марта и ти не можеш да ми налагаш какво да пиша, нали?
цитирай
38. pantaleev - becksss
02.03.2012 14:30
Той сам нещо се е подхванал. Явно е станал с дупето нагоре и нещо се цупондри и взе да ми отговаря и да се репчи.
Не му се сърдя на човека, така са хорите след 50-те години. хахах
цитирай
39. анонимен - показваш чиста злоба, наистина ми писна от вашето мразене...като няма за какво да се хванеш и айде ЕГН:))
02.03.2012 14:50
pantaleev написа:
Той сам нещо се е подхванал. Явно е станал с дупето нагоре и нещо се цупондри и взе да ми отговаря и да се репчи.
Не му се сърдя на човека, така са хорите след 50-те години. хахах


не ми отговаряй, изчезвам, просто така отегчавате с това дедо, бабе и глупак..., гледам блогбг не използва правото си да цензурира собствения си блог, явно има друга работа...това мразенето да не се предава като вирус?:))) Мразете си, щом така ви харесва......скръц, скръц:))))))
цитирай
40. анонимен - Бушмилс, дечковците трябва да се пошляпват по дупетата с педагогическа цел.
02.03.2012 14:53
becksss написа:
Стига си подскачала за щяло и нещяло. Мисля, че ясно се изразих в коментара си - не предлагам да се трият, а поне да се предупреждават, та да могат хората да си правят сметката какво пускат като публикация, за да не се получават повторения на едни и същи теми. Освен това, въпросът ми изобщо не е към теб, а към модераторите на сайта. :))
П.П. Панто и Катана, и тук ли се подхванахте бе, мискини с мискини!? :))))

:-))))))))))))) Добре, че е нета, та да се направи на мъж. Всяко малко дете обича да играе на чичо полицай или на чичо ватман.
цитирай
41. анонимен - Али, подрастващия очевидно смята да остане на същите години, на които е.
02.03.2012 14:57
39. allly - показваш чиста злоба, наистина ми писна от вашето мразене...като няма за какво да се хванеш и айде ЕГН:))
allly написа:
pantaleev написа:
Той сам нещо се е подхванал. Явно е станал с дупето нагоре и нещо се цупондри и взе да ми отговаря и да се репчи.
Не му се сърдя на човека, така са хорите след 50-те години. хахах


не ми отговаряй, изчезвам, просто така отегчавате с това дедо, бабе и глупак..., гледам блогбг не използва правото си да цензурира собствения си блог, явно има друга работа...това мразенето да не се предава като вирус?:))) Мразете си, щом така ви харесва......скръц, скръц:))))))

А това е възможно само в два случая. Първият е "амин", вторият е перманетна инфантилност. Като го гледам, втория е по-вероятен.
цитирай
42. анонимен - По-скоро наивник. Мислех си, че ще се обзаложиш на вързано.
02.03.2012 14:59
pantaleev написа:
За сетен път стана ясно че си голям глупак!


Ама то, къде ти... С тия кърпени гащи си само за лаенето.
цитирай
43. becksss - Панта,
02.03.2012 15:02
pantaleev написа:
Той сам нещо се е подхванал. Явно е станал с дупето нагоре и нещо се цупондри и взе да ми отговаря и да се репчи.
Не му се сърдя на човека, така са хорите след 50-те години. хахах


Ако искаш да знаеш, всяка сутрин се събуждам със задника нагоре и имам още доста до 50-те години, така че издиша теорията ти. :))))))
цитирай
44. pantaleev - Хахах
02.03.2012 15:19
Именно наивноста ти Савичка ме кара да смея.
цитирай
45. pantaleev - allly
02.03.2012 15:21
Ее не свеждай всичко до омраза. Това че се бъзикам с Савивчката не значи че го мразя, той е човека който мрази.
цитирай
46. анонимен - Мисля,
02.03.2012 15:43
че всички имаме интерес от добра атмосфера.
Между другото, натискът на родителите на загинали деца по пътищата е на път да постигне успех - Цветанов обеща промяна в законите, така че да няма условни присъди за убийците по пътищата. Хората вложиха енергията си в нещо полезно /най-вече за другите, защото техните деца няма кой да върне/ и ето че има някакъв резултат. А всичко започна във виртуала.
Защо и тук да не можем да си влагаме енергията в неща, които наистина си заслужават, вместо да се ядем един друг?
цитирай
47. hristo27 - ''Когато потребител извършва системни нарушения на общите правила и/или проявява агресия спрямо други автори в Blog.bg, то му се налага бан.
02.03.2012 16:40
Това добре, но когато е анонимен и си пише каквото си иска, тогава какво правим? Нито става за БАН, нито за изтриване.
цитирай
48. lidislidis - Уважаеми модератори
02.03.2012 17:00
Прави впечатление, че в страниците на официалния ви блог във всеки пост две лица нанасят безпочвени обиди и нагло демонстрират това си занимание над другите ви потребители. Вие ли сте ги опълномощили да внасят тоталитазизъм и самоуправство тук, или те са от екипа ви? Свидетели сме всеки ден в постингите им на груби обноски и нецензурни думи, хакерства и т.н нецивилизовани подходи в блог пространството, а сега и в официалния ви блог с "гордост" го демонстрират!
На всички от блога е ясна картинката ...Ами уведумете ни официално, че имаме тоталитарен режим въведен от вас и те са нещо , като изпълнителите му спрямо другите...Думата ми е за катана и али.
Мисля, че в официалния ви блог отправяме въшросите си към вас , а не към тях, за да демонстрират подобно "нормално" за тях поведение.
цитирай
49. nikita6864 - .
02.03.2012 17:09
blogbg написа:
Ако постинга съдържа отделни фрази или просто е възможно да бъде изтълкуван двуяко, то тогава се уведомява автора на постинга с молба да направи редакции.


Това "двУяко" нещо като "двОзначно" ли трябва да Узначава?
цитирай
50. blackpredator - До тук,
02.03.2012 17:12
с малки изключения, преброяване на Нарциси-мутанти.:((

Конкретени въпроси:
- кога търсачката по време, ще почне да работи?
- кога "червеното" за съобщения ще е червено, както бе преди година и кусур, без да "презареждаш" страницата?
цитирай
51. анонимен - Смей си се, дечко. Аз пък се чудя на нещо.
02.03.2012 17:16
pantaleev написа:
Именно наивноста ти Савичка ме кара да смея.

Как си завършъл /и дали си завършил изобщо нещо/с този вълшбен правопис. Просто не е истина, каква омраза изпитваш към препинателните знаци.:-))))))))
цитирай
52. veshter - Не се ли пише "откровени цинизми", вместо 'откровенни ценизми'??
02.03.2012 17:34
?
цитирай
53. анонимен - Имам проблем! Вчера /на осми м...
09.03.2012 22:51
Имам проблем!
Вчера /на осми март/ при писането на коментар излизах почти винаги анонимна. Статистиката: всичко е на нула - нямам посещения, нямам коментари и т.н.
Моите чернови изчезнаха, а ми се появиха 3 бр. чужди. Първата е от 07.03.2012 01:59 За нея - майка ми
Мамо, за тебе много песни са изпяти и стихове безброй . . .
Втората и третата са от 08.03 2012 със заглавие "С морски вятър".
Ако някой си ги познае, да ги търси при мен, а моите да се върнат в моя блог /много ми е чудно как ще стане това, защото преди време пак ми изчезна една чернова и все още не се е появила/.
Сигурно пак ще изляза анонимна, затова пиша, че аз съм magnoliya.
цитирай
54. belisima777 - а когато вие извършвате нередно...
29.03.2012 08:33
а когато вие извършвате нередности, на кого да сигнализираме на арменския поп ли, изтрит ми е целия блог, всички 39 поста, пиша ви с много "комплименти", но вие мълчите като..., питам на кого да се оплача! Ужасно некадърни и злобни сте!
цитирай
55. hristiqnicom - Макар и късно
02.05.2013 15:07
Ако вие сте открили блог-пост който, съдържа неприятно съдържание, обиди, или пък засяга личното достойнство на някой потребител, то това което може да направите е да подадете сигнал към нашите модератори.
Ето един такъв:
http://otrudeni.blog.bg/drugi/2013/02/04/novite-prikliucheniia-na-baron-miunhauzen-ili-quot-podvizite.1049750
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 2020948
Постинги: 87
Коментари: 2128
Гласове: 4885
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031