Постинг
04.07.2006 17:19 -
Критерии за публикуване на вашите постинги на главната страница на Blog.bg
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 108031 Коментари: 75 Гласове:
Последна промяна: 14.01.2008 20:50
Прочетен: 108031 Коментари: 75 Гласове:
46
Последна промяна: 14.01.2008 20:50
Тъй като след разговори с потребители се оказа, че не на всички е ясно по какви критерии се избират публикациите, които се показват на главната страница, ще обобщим основните такива тук.
Допускат се оригинални и интересни публикации от всички блогове в blog.bg, които:
Не се допускат:
По нашите данни това означава, че дори и само чрез "Избрани за категория" ще достигнете до добра аудитория, която при това се интересува точно от това, за което пишете. Голям процент от хората са абонирани чрез RSS за отделни категории, по което съдим за интереса към тях.
В решението за това кое да бъде на главна страница все пак има и момент на субективност, но се стараем да я намаляваме до минимум и за целта непрекъснато усъвършенстваме и уеднаквяваме критериите за това.
Всякакви коментари и предложения са добре дошли.
Екип Blog.bg
Допускат се оригинални и интересни публикации от всички блогове в blog.bg, които:
- Отговарят на условията за ползване на blog.bg
- са написани на български език, с кирилица.
- имат информативно заглавие (не "1.7", "!!!!!!!!!", "..." и т.н.). В много редки случаи можете да видите изключение от това правило.
- Предпочитат се по-дългите и съдържателни публикации, спрямо публикациите от по 2-3 изречения.
Не се допускат:
- Публикации, които са обратното на описаното горе (т.е. публикации на latinica, без подходящо заглавие и т.н.)
- Копи-пейст публикации (когато автора е различен от автора на блога или не може да се определи).
По нашите данни това означава, че дори и само чрез "Избрани за категория" ще достигнете до добра аудитория, която при това се интересува точно от това, за което пишете. Голям процент от хората са абонирани чрез RSS за отделни категории, по което съдим за интереса към тях.
В решението за това кое да бъде на главна страница все пак има и момент на субективност, но се стараем да я намаляваме до минимум и за целта непрекъснато усъвършенстваме и уеднаквяваме критериите за това.
Всякакви коментари и предложения са добре дошли.
Екип Blog.bg
http://sensation.blog.bg/ - е блокиран о...
За отворените писма и за реакцията на ек...
С уважение към Мария Кънчева : http://ol...
За отворените писма и за реакцията на ек...
С уважение към Мария Кънчева : http://ol...
Имам една питанка аз към админите.
Какво ще правим с анонимните? И за какво беше въведена тази система за попълване на разни цифрички и т.н.?
Зная, че има опция да се забранят коментарите на анонимни, но аз не искам да ги спирам.
т.е. Как мога да науча повече за някои некоректен "драскач" в моя блог?
цитирайКакво ще правим с анонимните? И за какво беше въведена тази система за попълване на разни цифрички и т.н.?
Зная, че има опция да се забранят коментарите на анонимни, но аз не искам да ги спирам.
т.е. Как мога да науча повече за някои некоректен "драскач" в моя блог?
и яко офтопик ;-) Пращайте ги такива на blog@investor.bg... По всяко време на денонощието...
За системата за попълване на "цифрички" е писано тук - http://blogbg.blog.bg/viewpost.php?id=5129
За момента няма начин да научиш повече за некорктните драскачи, в бъдеще може да сложим логване на IP, но и това не помага, ако твърдо е решил да досажда.
цитирайЗа системата за попълване на "цифрички" е писано тук - http://blogbg.blog.bg/viewpost.php?id=5129
За момента няма начин да научиш повече за некорктните драскачи, в бъдеще може да сложим логване на IP, но и това не помага, ако твърдо е решил да досажда.
Pone moje da se blokira i da ne pishe poveche ot tova IP. :)))
цитирайно може да пише от прокси и да сменя прокситата колкото често си поиска. Също така, както знаеш, не малко доставчици дават динамични IP адреси при всяко логване на клиент в мрежата им и банвайки един IP адрес може да пострадат и невинни (от опит - пострадват почти винаги).
цитирайZnaichi triabva da si gi blokiram sama. A ne iskam.
Shte pomislia, no ako niakoi pak mi se kachi na glavata - shte spra anonimnite...
цитирайShte pomislia, no ako niakoi pak mi se kachi na glavata - shte spra anonimnite...
Последните ми няколко постинга не излязоха на главната страница. Част от тях бяха мои собствени статии за клуб Час Пик - Варна, но останалите бяха 2 стихотворения, които държах да са там.
Ще обясня и защо държах да са там: аз съм поетеса, нямам публикувана стихосбирка, предстои ми тази важна крачка и за мен са много важни отзивите на читателите. В Блог.БГ намерих публика, но това, че не ми излизат на първа страница, ме кара да губя време и да пращам линк на всеки поотделно.
За сметка на това, на челни позиции много често излизат точно тези копи-пейст щуротии, за които пише по-горе.
Какво ще кажат админите по моя случай?
цитирайЩе обясня и защо държах да са там: аз съм поетеса, нямам публикувана стихосбирка, предстои ми тази важна крачка и за мен са много важни отзивите на читателите. В Блог.БГ намерих публика, но това, че не ми излизат на първа страница, ме кара да губя време и да пращам линк на всеки поотделно.
За сметка на това, на челни позиции много често излизат точно тези копи-пейст щуротии, за които пише по-горе.
Какво ще кажат админите по моя случай?
7.
анонимен -
Има май и нещо гнило...
04.07.2006 20:36
04.07.2006 20:36
Такова е поне моето усещане...
Аргументи и факти:
Моят блог напълно изчезна от категорията "Компютри и Интернет"!...
Макар че имам повече от 1000 посещения, блогът ми не е в класациите на най- четените!...
Моите статии са едни от най- съдържателните, но "инвесторите" не ме публикуват на главната си страница...
Аз имам обяснение за всичко това, но "инвесторчетата" трябва да знаят и да помнят: каквото и да правят, те ще си останат "инвесторчета", а аз ще си остана Апостол Апостолов. От
www.LudiPari.com
www.SuperAstro.net
и
www.Otslabni.net
цитирайАргументи и факти:
Моят блог напълно изчезна от категорията "Компютри и Интернет"!...
Макар че имам повече от 1000 посещения, блогът ми не е в класациите на най- четените!...
Моите статии са едни от най- съдържателните, но "инвесторите" не ме публикуват на главната си страница...
Аз имам обяснение за всичко това, но "инвесторчетата" трябва да знаят и да помнят: каквото и да правят, те ще си останат "инвесторчета", а аз ще си остана Апостол Апостолов. От
www.LudiPari.com
www.SuperAstro.net
и
www.Otslabni.net
Eh, Apostole! Eh, BG genii! Eh, internete! Eh, napredak choveshki! :)))
цитирайне може всичко да е на главната. Тя е само един от начините, по които може да достигнете публиката си, виж статията по въпроса в inet.blog.bg - как да популяризираме блога си. Колкото до губенето на време и пращането на линкове поотделно - не съм сигурен, че те разбирам. Какво ти пречи да дадеш линк към блога си - radost4e.blog.bg, в който са ти всичките творби, а трябва да даваш линк към главната страница ? (където за един ден се завъртат 15-20 публикации, повечето не твои)
@apostol
Твоето усещане можеш да го запазиш за себе си. Съдържателността на статиите ти няма да коментирам. Системата е напълно безпристрастна, можеш да се запознаеш с начина й на действие тук - http://blog.bg/help.php#sec11 Единствения начин за ръчен контрол е налагането на пълен БАН от всички класации, но той се прилага само при опит за манипулиране на класациите от даден потребител. В твоя случай такъв не сме регистрирали и нямаш БАН.
@dinka
Винаги можеш да ги триеш и ръчно, ако не те спамят с множество коментари и да ти го правят проблем.
цитирай@apostol
Твоето усещане можеш да го запазиш за себе си. Съдържателността на статиите ти няма да коментирам. Системата е напълно безпристрастна, можеш да се запознаеш с начина й на действие тук - http://blog.bg/help.php#sec11 Единствения начин за ръчен контрол е налагането на пълен БАН от всички класации, но той се прилага само при опит за манипулиране на класациите от даден потребител. В твоя случай такъв не сме регистрирали и нямаш БАН.
@dinka
Винаги можеш да ги триеш и ръчно, ако не те спамят с множество коментари и да ти го правят проблем.
Аз знам как да си популяризирам блога. Но когато нещата излизат на първа страница, хората сами си ги четат и не е нужно аз да им се натрапвам и да им давам линкове. Елементарно, нали?
Те си ми знаят блога къде е, но могат ли всеки ден да ровят и да търсят новото?
Няма значение, правете каквото си искате, все пак вие сте шефовете и трябва да съм доволна, че сте ми дали там някакво си пространство да си пиша 100 % собствени текстове. Къде по-лесно и интересно е да копирам и пействам чужди неща...
цитирайТе си ми знаят блога къде е, но могат ли всеки ден да ровят и да търсят новото?
Няма значение, правете каквото си искате, все пак вие сте шефовете и трябва да съм доволна, че сте ми дали там някакво си пространство да си пиша 100 % собствени текстове. Къде по-лесно и интересно е да копирам и пействам чужди неща...
радвам се, че знаеш. А твоите приятели не е необходимо да посещават блога ти всеки ден, ако просто добавят RSS емисията му в своите RSS четци (ако ги имат...).
Иначе всеки иска винаги да излиза на първа страница, но просто е невъзможно (ако провериш, ще видиш че дори inet.blog.bg и geo.blog.bg не са изключение).
цитирайИначе всеки иска винаги да излиза на първа страница, но просто е невъзможно (ако провериш, ще видиш че дори inet.blog.bg и geo.blog.bg не са изключение).
какво точно означава да "добавят RSS емисията му в своите RSS четци". как става това, че аз съм си простосмъртна и текста ми звучи малко на китайски. ако е необходимо ще пратя и мейлче на админа, ако му е по-лесно. мерси предварително :)
цитирайА аз сега ще се оплача от друго!
Защо моите постове винаги излизат в "избрани"? Искам да НЕ излизат! :)))
Шегувам се... Моля не се засягайте. :)))
цитирайЗащо моите постове винаги излизат в "избрани"? Искам да НЕ излизат! :)))
Шегувам се... Моля не се засягайте. :)))
14.
анонимен -
:)
07.07.2006 09:27
07.07.2006 09:27
ekstra
цитирайТова тук чудо по какви точно критерии е публикувано?
http://anti4algarkata.blog.bg/viewpost.php?id=6768
Вие четете ли ги тия неща, които излизат тук? Има ли някаква елементарна цензура или работата е манджа с грозде?
Става доста долнопробно според мене... в стил "клозетна лирика"!
цитирайhttp://anti4algarkata.blog.bg/viewpost.php?id=6768
Вие четете ли ги тия неща, които излизат тук? Има ли някаква елементарна цензура или работата е манджа с грозде?
Става доста долнопробно според мене... в стил "клозетна лирика"!
не виждам какъв е проблема. Тази публикация не е и не е била на главната страница.
цитирайЩото много лъха на канализация!
цитирай"Всички тези определения нямат значение. Важно е какво мислите вие. Вие определяте правилата. Вие решавате какъв ще е вашият блог." - http://blog.bg/about.php. Придържаме се към това във всички случаи, когато не нарушават http://blog.bg/terms.php
цитирайНаистина имате нужда да представите по-ясни критерии за публикуване на първата страница, защото за момента са прекалено "размити". Искате да се пише на кирилица, но същевременно се появяват съкращения от типа на "Б-я", елементарни правописни грешки и тн. Хем условие за публикуване е да е на кирилица, да е дълго и съдържателно, а се появяват глупости от типа на "имам ъпгрейт на pc-то", последвано от 4-5 изречения, "списък на нещата, които обичам" и тн... Кое му е съдържателното на това? Допитайте се до хората тук...
цитирайИма блогъри, които не искат да гласуват за тях и махат фрейма "Информация за този блог", но така не можеш да им пратиш и ЛС
не може ли да разделите бутона за Лично съобщение от този за гласуване
цитирайне може ли да разделите бутона за Лично съобщение от този за гласуване
какви са критериите за всяка от класациите Най-четени, Най-популярни, Най-активни
Изобщо ще е коректно да ги обявите поне в тема или теми тук, че да си ги знаем.
Мястото си е ваше и ние като гости е нормално да спазваме вашите правила, а не да искаме да се прилагат наши. Но става въпрос само за информация.
Що се отнася за Избрани - щом в се допускат "оригинални и интересни публикации", естествено, че изборът ще е субективен. Нормално. Ако искате, може да ни осветлите за механизма на избора - избирате ги няколко човека или един дежурен и т.н.
цитирайИзобщо ще е коректно да ги обявите поне в тема или теми тук, че да си ги знаем.
Мястото си е ваше и ние като гости е нормално да спазваме вашите правила, а не да искаме да се прилагат наши. Но става въпрос само за информация.
Що се отнася за Избрани - щом в се допускат "оригинални и интересни публикации", естествено, че изборът ще е субективен. Нормално. Ако искате, може да ни осветлите за механизма на избора - избирате ги няколко човека или един дежурен и т.н.
по въпроса с класациите виж какво пише в помощната информация: http://blog.bg/help.php#sec11
Що се отнася до избрани - имаме екип от четири души, които се редуват, така че да покриваме около 16 часа от денонощието. По принцип в даден момент един човек отговаря за главната страница, но винаги има поне още един, който прави мониторинг на работата на първия и е на разположение в случай, че за дадена публикация има големи колебания - дали да е в избрани или не. Всички модериращи спазват единна политика за модерация.
цитирайЩо се отнася до избрани - имаме екип от четири души, които се редуват, така че да покриваме около 16 часа от денонощието. По принцип в даден момент един човек отговаря за главната страница, но винаги има поне още един, който прави мониторинг на работата на първия и е на разположение в случай, че за дадена публикация има големи колебания - дали да е в избрани или не. Всички модериращи спазват единна политика за модерация.
Ех,да можеше всички страници да са първи,всеки да е винаги начело,МОЯТ блог да е най-важен...Няма справедливост никога никъде,все някой е по-пръв и по-по-така...като едно време-"някои са по-равни".На мен сега само ми се иска някой да напише в търсачката "Розетата от Плиска",тъй като публикацията ми се отнася за едно радиестезично откритие,свързано с този свещен предмет от нашата праистория.Иначе-с най-добро чувство и от все сърце пожелавам на всички много здраве,много успехи и добро настроение. Ваш -http://simpeon.blog.bg/
цитирай Уважаема,трънлив е светлий поетичний път,но ти "дерзай" и нивга не унивай,ори я пуста поетична нива с буйна страст: ще дойде ден и светъл час,когато даже глухите ще чуят,лиричний твой,римуван глас! Ще дойде-убеден съм аз!
Сърдечен поздрав,с най-добри чувства,Саймън
цитирайСърдечен поздрав,с най-добри чувства,Саймън
наистина ли тези четирима човека, който отговарят за началната страница успяват да прочетат ВСИЧКИ постинги? Как успяват? Питам, защото и моята малка мечта е да се видя в избрано =)
цитирайКаква новобранка съм ще проличи от питането ми : пише ми се много,общува ми се , пиша и публикувам и нищо . КАКВО НЕ ЗНАМ ОЩЕ ,когато съм готова с текста и го пратя ми излиза : ако натиснете ок текста нвма да бъде запазен ,щурава работа отчаяна съм, а и сесията си я направих 2 часа,че пиша бавно помогнете ми !
цитирай
27.
angelova -
Здравейте, имам едно проблемче...
12.12.2007 00:39
12.12.2007 00:39
Тъй като не открих друго място, където да задам въпроса си го отправям тук.
При публикуване на постинга текстът ми излиза неформатиран :( А, отгоре, както пише в помощната информация няма меню, чрез което да работя... Пробвах вече няколко пъти. Не знам защо не се получава. Разчитам на вашата помощ :)
цитирайПри публикуване на постинга текстът ми излиза неформатиран :( А, отгоре, както пише в помощната информация няма меню, чрез което да работя... Пробвах вече няколко пъти. Не знам защо не се получава. Разчитам на вашата помощ :)
адресите за връзка са посочени в секция Помощ, също във F.A.Q. (Често задавани въпроси). Ще ви отговорим по имейл.
цитирайимейла ми е strahil@dir.bg..и аз не открива въпросното меню..
цитираймного добре знаете, че хвърляте някакъв неустановен бял прах в носа на лековерния блогопотребител...
очевадно е, че има определени и лесно установяеми потребители, които слагате на главната страница, дори когато пишат абсолютни тъпотии, обективно неинтересуващи никого - например как им дошъл мензиса или се събудили с разстройство, или кой пръднал на автобусната спирка...
смея да твърдя, че съм имал достатъчно на брой постинги, отговарящи на обявените от вас критерии за публикуване на главната страница, но е fuckТ (факт), че никой от тях не е попадал на нея...
и този коментар не е опит за придобиване на популярност, а за публичен стриптийз на измислените ви критерии...
опитите за замазване на черното с бяло водят до посивяване.
цитирайочевадно е, че има определени и лесно установяеми потребители, които слагате на главната страница, дори когато пишат абсолютни тъпотии, обективно неинтересуващи никого - например как им дошъл мензиса или се събудили с разстройство, или кой пръднал на автобусната спирка...
смея да твърдя, че съм имал достатъчно на брой постинги, отговарящи на обявените от вас критерии за публикуване на главната страница, но е fuckТ (факт), че никой от тях не е попадал на нея...
и този коментар не е опит за придобиване на популярност, а за публичен стриптийз на измислените ви критерии...
опитите за замазване на черното с бяло водят до посивяване.
Няма нищо подобно.
Не е зле да посочите някоя публикация от вашия блог, за да видим дали наистина неволно сме пренебрегнали някоя ваша публикация.
цитирайНе е зле да посочите някоя публикация от вашия блог, за да видим дали наистина неволно сме пренебрегнали някоя ваша публикация.
бях убеден, че ще отречете думите ми...
и, безкрайно подвластен на желанието ви, ще посоча няколко публикации, като например тези:
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=24889
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=24888
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=24290
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=24287
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=22195
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=21844
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=20743
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=20739
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=20622
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=20621
мисля, че станаха десетина примерни, а също така и който и да е постинг от поредицата "Принципиа Дискордиа" - мой превод на книгата "Principia Discordia", която не е превеждана на български.
цитирайи, безкрайно подвластен на желанието ви, ще посоча няколко публикации, като например тези:
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=24889
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=24888
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=24290
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=24287
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=22195
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=21844
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=20743
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=20739
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=20622
http://chris.blog.bg/viewpost.php?id=20621
мисля, че станаха десетина примерни, а също така и който и да е постинг от поредицата "Принципиа Дискордиа" - мой превод на книгата "Principia Discordia", която не е превеждана на български.
Повечето от посочените публикации са зле форматирани, твърде едър шрифт, който значително затруднява четенето на дълги текстове.
Колкото до "Принципа Дискордия" - сами разбирате, че 1 - това не е оригинално, т.е. още оттук не отговаря на условията, 2 - текстовете са недобре оформени, с твърде едър, труден за продължително четене шрифт, 3 - са доста специализирани и не отговарят на условието да са от масов интерес.
цитирайКолкото до "Принципа Дискордия" - сами разбирате, че 1 - това не е оригинално, т.е. още оттук не отговаря на условията, 2 - текстовете са недобре оформени, с твърде едър, труден за продължително четене шрифт, 3 - са доста специализирани и не отговарят на условието да са от масов интерес.
доводите ви са абсурдни, а вие продължавате да ставате все по-жалки.
в посочените от вас критерии няма такива, свързани с форматиране или големина на шрифта!
при което, точно напротив, големината на шрифта улеснява четенето.
а колкото до "Принципиа Дискордиа" - ако се бяхте поинтересували от авторско право, щяхте да знаете, че според чл.3, ал.2, т.1 от Закона за авторското право и сродните му права, преводите на съществуващи произведения също са обект на авторско право, т.е. - оригинални са, многоуважаемий.
ха.
ха.
цитирайв посочените от вас критерии няма такива, свързани с форматиране или големина на шрифта!
при което, точно напротив, големината на шрифта улеснява четенето.
а колкото до "Принципиа Дискордиа" - ако се бяхте поинтересували от авторско право, щяхте да знаете, че според чл.3, ал.2, т.1 от Закона за авторското право и сродните му права, преводите на съществуващи произведения също са обект на авторско право, т.е. - оригинални са, многоуважаемий.
ха.
ха.
че един текст за да е интересен, първо трябва да имаш търпението да го прочетеш. Четенето по две думи на ред е неудобно по всякакви стандарти. Не казваме нищо за авторското право, казваме, че не е оригинално като текст...
цитирайааахахаха - диаметрално противоположно е в действителност - за да имаш търпението да прочетеш нещо, то трябва да ти е интересно (освен в случаите, когато си длъжен да го прочетеш).
по отношение на оригиналността също не сте прави - по отношение на изискването да бъде на български език, текстът е оригинален - преди появата му тук не е съществувал никъде.
цитирайпо отношение на оригиналността също не сте прави - по отношение на изискването да бъде на български език, текстът е оригинален - преди появата му тук не е съществувал никъде.
това не е истина (да не кажа, че направо е лъжа). Повечето в категория :Избрани: са приятели на админите. Моля ви!!!
цитирай"Четенето по две думи на ред е неудобно по всякакви стандарти."
Чак сега разбирам защо администраторите не ми слагат поезията в "избрани"! Ама казвайте по-рано да знам да си нагодя стила на писане с вашите дълбоки изисквания.
Крис, нали разбираш, че бунтът и спорът са излишни - няма да ти се обърне повече внимание и няма да се променят нещата. Те хората си имат строги и логични правила. Това не ни прави по-лоши автори, просто не ни дават достъп до по-широка аудитория.
цитирайЧак сега разбирам защо администраторите не ми слагат поезията в "избрани"! Ама казвайте по-рано да знам да си нагодя стила на писане с вашите дълбоки изисквания.
Крис, нали разбираш, че бунтът и спорът са излишни - няма да ти се обърне повече внимание и няма да се променят нещата. Те хората си имат строги и логични правила. Това не ни прави по-лоши автори, просто не ни дават достъп до по-широка аудитория.
от достатъчно дълго време съм потребител на блог.бг, за да разбера що за неща се слагат в "избрани".
аз знам, че някои от нещата ми са недостижимо по-добри от значителна част от простотиите, които се пускат на главната страница.
целта ми беше просто да разоблича тези мижитурки*, което и се случи - ако проследите по-горе проведения разговор.
знам, че нищо няма да се промени, най-много да ми изтрият блога без обяснения.
*мижитурки - хора тип "мижи-да-ти-го-турим" (бел. авт.)
цитирайаз знам, че някои от нещата ми са недостижимо по-добри от значителна част от простотиите, които се пускат на главната страница.
целта ми беше просто да разоблича тези мижитурки*, което и се случи - ако проследите по-горе проведения разговор.
знам, че нищо няма да се промени, най-много да ми изтрият блога без обяснения.
*мижитурки - хора тип "мижи-да-ти-го-турим" (бел. авт.)
от блог.бг искат да "продадат краставици на краставичаря". "Случайно" всички постинги на определени хора са в "избрани". И когато посочвам имена, получавам предупреждения.
Но... не мога да мълча...
цитирайНо... не мога да мълча...
а ето ви тук 3-4 примера за многосъдържателни и отговарящи на всички критерии на администраторите постинги:
http://dvd.blog.bg/viewpost.php?id=153469
http://veras.blog.bg/viewpost.php?id=153647
http://cheekmonroecinema.blog.bg/viewpost.php?id=153542
http://vayu.blog.bg/viewpost.php?id=153249
цитирайhttp://dvd.blog.bg/viewpost.php?id=153469
http://veras.blog.bg/viewpost.php?id=153647
http://cheekmonroecinema.blog.bg/viewpost.php?id=153542
http://vayu.blog.bg/viewpost.php?id=153249
които посочихте, затова най-учтиво ви моля да ги публикувате на главната страница на блог.бг. Предварително ви благодаря!
цитирайзашеметяващо тъпоумие лъха от горните изказвания...какъв е тоя синдром "избрани" и какви са тея конспиративни теории кой и защо е "на първа". хора, освестете се, блоговете са просто лично пространство, а не поле за задоволяване на нарцистичните ви потребности (а Нарцис ако си спомняте, точно от суета се е удавил...)
а на админа евала, че е толкова търпелив и ви обяснява защо аджеба гениалностите ви не са непраменно в "избрани", а не ви е теглил една още...
цитирайа на админа евала, че е толкова търпелив и ви обяснява защо аджеба гениалностите ви не са непраменно в "избрани", а не ви е теглил една още...
а още никой не е публикувал мой постиг на главната страница на блог.бг, въпреки че отговарят на всички критерии за публикуване. Защо?!
цитирайimam 1-no predlojenie - zashto ne se postavi opciq za da se znae dali saotvtniq potrebitel e online v momenta?
цитирай
46.
анонимен -
ooo nerazumni ljude
01.02.2008 21:50
01.02.2008 21:50
po povod izkazvaneto na g-in Gatcev .citiram: BULGARSKITE POLITICI sa kato vsicki ostanali no sa popadnali na losijat narod na Bulgaria, ne misli li Gatcev ce obizda rakata kojato im dava hljaba, horata koito hranjata mrasna i vonjasta stolica.no naroda nistina e los,revoluciite se pravjat s orazie ne s mitingi i prazni obestanija...: STASLIVI SME CE NE ZIVEEME V BULGARIA: sem. Raychinovi.
цитирайпубликувайте ми поста от днес, ще има доста интересни коментари, еле па, ако попадне в нап
цитирайПродължавайте все така да ни радвате!
Много успехи и само напред :) !
цитирайМного успехи и само напред :) !
49.
анонимен -
Героги Георгиев- Дрис е един дрисльо
17.05.2008 13:47
17.05.2008 13:47
А бе, какво се разправяте с това лайно Георги Георгиев- Дрис?!
Не го ли виждате, че е само един нищо и никакъв дрисльо, който се прави на много важен.
Ебете му майката на тоя изрод, ама в гъза, за да не се пръкне друг като него!
цитирайНе го ли виждате, че е само един нищо и никакъв дрисльо, който се прави на много важен.
Ебете му майката на тоя изрод, ама в гъза, за да не се пръкне друг като него!
50.
анонимен -
Дрис
17.05.2008 16:12
17.05.2008 16:12
А бе, анонимен, ами ако се окаже , че Дрис ти е таен далечен братовчед по лелинска линия, так ли ще го псувнеш? Ако ти предложи общ братовчедско-партиен бизнес, как ще отреагираш? Нема ли да се гепиш на варианта и ти да влезеш у схемата борческа! А сега де, даваш ли заден ход у страната на братовчедите? Бъдете сияйни, ако можете!
цитирай
51.
анонимен -
Дриск
17.05.2008 16:16
17.05.2008 16:16
А иначе си много отворен, личи ти отсекъде, дори мислиш еволюционно-поколенчески, загрижен за чистотата на етноса, народността и чистотата расова
цитирай
52.
анонимен -
"чистотата"
17.05.2008 16:24
17.05.2008 16:24
извинете за повторението, неволно е...
цитирай
53.
анонимен -
"анонимен"
17.05.2008 16:28
17.05.2008 16:28
Не съм анонимен, а съм simpe@abv.bg , в прибавка списувател на сайта http://simpeon.googlepages.com
цитирайзащо моето не е в "избрано", лицемери?
цитирайзащо не сложите от ония анимирани емотикони защото тук бих искала да сложа онази LOL или ROFL
:D
цитирай:D
Има ли възможност да се сложи код за гугъл анализ или не и ако има моля кажете как става, искам да знам просто от каква аудитория влизат да четат от кои държави и какво точно търсят а с моментната статистика неможе да се разбере. Мерси предварително
цитирайЗа съжаление в момента няма как да сложите кода.
Ако ви вършат работа - използвайте броячите, които сме ви предоставили в Статистика.
Екип на Blog.bg
цитирайАко ви вършат работа - използвайте броячите, които сме ви предоставили в Статистика.
Екип на Blog.bg
Благодаря Ви
цитирай"Не се допускат Копи-пейст публикации (когато автора е различен от автора на блога или не може да се определи)"
Чета и не вярвам на очите си! След като съществува този критерий ЗАЩО днес на първите места в най-популярни са две точно такива публикации?!?! И не само днес!!! Освен това в най-популярни постоянно попадат постингите на едни и същи блогъри. Не е ли по-справедливо да премахнете критериите и да пускате публикации на случаен принцип?
цитирайЧета и не вярвам на очите си! След като съществува този критерий ЗАЩО днес на първите места в най-популярни са две точно такива публикации?!?! И не само днес!!! Освен това в най-популярни постоянно попадат постингите на едни и същи блогъри. Не е ли по-справедливо да премахнете критериите и да пускате публикации на случаен принцип?
ИМАМ ВЪПРОСИ МНОГО ,СУБЕКТИВИЗЪМ Е ОСНОВНОТО ИМЕ НА БЛОГА,СЪЖАЛЯВАМ,НО ПРОСТО ТУК Е КОПИЕ НА РЕАЛНИЯ ЖИВОТ , СИГУРНА СЪМ ,ЧЕ ИМАМ ПРЕКРАСНИ ПОПАДЕНИЯ И ВСЕ ТАКИ ПОНЯКОГА ЧЕТА ПРОСТОТИИ В ИЗБРАНИТЕ ,НА КОИТО НЕ БИХ СЕ ДАЛА ,НО КАТО МИНА НАЗАД ЕСТЕСТВЕНО Е Е ЧЕ АГИТКАТА ТЕ ТЪПЧЕ И НЕ ТЕ ВИЖДАТ И СЪОТВЕТНО ЧЕТАТ ,ОСВЕН ТОВА СЪМ ИМАЛА НЯКОЛКО ПЪТИ ПУБЛИКАЦИИ В ПРЕПОРЪЧАНИ ,НО НЯМАМ ЗНАЧЕТО ....,ДЕМОТИВИРАТЕ И ЗАСЯГАТЕ ,НО ...КАРАЙ
цитирайКонкретната ми молба: бихте ли поогледали категория "други" и да видите все пак класирането Ви - най-активни, най-популярни...бихте ли дали един сносен аргумент, ако не го поправите. Благодаря предварително.
цитирайнещо като официален блог :)
Джентълмени, и аз искам на първа страница :D Нито съм най-неграмотният, нито съм най-безсъдържателният блогър.
цитирайДжентълмени, и аз искам на първа страница :D Нито съм най-неграмотният, нито съм най-безсъдържателният блогър.
много се чудите как да се извините ли? ами не се чудете, то си има формули за извинение и за поправяне на стореното - също. ЧАКАМЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
цитираймай стана късо някъде - аз ли предизвиках този токов удар та замлъкнахте и изчезнахте. Или си гризете ноктите от угризения:))))))))))))))))))
цитирайПоздравления! Добре си гледате работата и така трябва. Но копи-пейст публикациите не винаги са за отхвърляне. Понякога това са информации с много широк отзвук. Никакъв проблем не е за мен да ги обработя така, че да ги припознаете като мои творения, но познавам, обичам и уважавам авторите, които копирам и пействам... както искате... Още веднаж - поздравления за отличната ви работа! Ваш емил60.
цитирайВече, почти година нямам модерация, т.е.в пощата не идва нищо. Маркирал съм и многократно премаркирал позициите, но нищо. Направете нещо , ако е възможно, тъй като губя много време за наблюдение. Благодаря!
цитирайТук имало и ред...? Аплодисменти от Хамстера! Ще се радвам, освен да има правила и да се спазват, а ако не се спазват, да има контрол!
Благодарско и поздрави на екипа!
цитирайБлагодарско и поздрави на екипа!
68.
анонимен -
Искате да кажете, че когато някой блогър си говори дълго и продължително сам
29.08.2011 22:37
29.08.2011 22:37
през много акаунти, ще трябва и да му гледам творчеството? А как стои въпроса относно блогъри с психични увреждания? Рискът става ваш. И той не е малък.
цитирайУсловията за пребиваване в този сайт са потискащи.
Ограничава се свободата на словото.
Налагат се наказания не за провинения, а защото някой има смелостта да сподели мнението си.
Толерират се определени хора, които обиждат останалите най- спокойно, и тях никой не ги наказва.
Отново побългарихте идеята за един интересен сайт, превърнахте го в бащиния на тоя и оня.Като резултат - простотията и посредствеността го превзеха.
Много съжалявам,че казвам всичко това, но то е самата истина.
А щом управлението на сайта реализира такова поведение и политика, трябва да е готово и ДА ИЗСЛУША МНЕНИЯТА ПО ПОВОД НА ТОВА.
СЕГА ПАК ЛИ ЩЕ МЕ НАКАЖЕТЕ?
То аз и без това не зная защо имам бан, а човек който в специален постинг ме нарича "урод"/777/ е любимец на ръководството на сайта.
цитирайОграничава се свободата на словото.
Налагат се наказания не за провинения, а защото някой има смелостта да сподели мнението си.
Толерират се определени хора, които обиждат останалите най- спокойно, и тях никой не ги наказва.
Отново побългарихте идеята за един интересен сайт, превърнахте го в бащиния на тоя и оня.Като резултат - простотията и посредствеността го превзеха.
Много съжалявам,че казвам всичко това, но то е самата истина.
А щом управлението на сайта реализира такова поведение и политика, трябва да е готово и ДА ИЗСЛУША МНЕНИЯТА ПО ПОВОД НА ТОВА.
СЕГА ПАК ЛИ ЩЕ МЕ НАКАЖЕТЕ?
То аз и без това не зная защо имам бан, а човек който в специален постинг ме нарича "урод"/777/ е любимец на ръководството на сайта.
70.
анонимен -
joysii добре си го казала. Та тук на ...
24.04.2012 16:26
24.04.2012 16:26
joysii добре си го казала. Та тук на първа от месеци гледаме блогове на фейкове, тук там на други, тук там на редовните блогъри с копи пейст статии...
Аз също имам бан защото се защитавам от нападки и обиди. Колкото и да искам да пускам само снимки, винаги се намира кой да ме обвини в кражба или да открадне моя снимка и да я пусне с просташки текст за обсъждане!!!
Реакцията на екипа на блогбг е със закъснение 10 часа от оплакване до махане!
Извинявам се на екипа на блогбг че съм толкова интересна и забавна на хейтърите, та не могат да не ме отразят в блоговете си...но поне реагирайте по- адекватно, ако изобщо е възможно...
Достатъчно е през 1час да наглеждате първа за да се почиства от просташки публикации, не е нужно някой непременно да се оплаче, за да се махне статия на Бале , санико и другите подобни ...
Цялата работа е че слагате бан на този, който е обиждан, а не на този който напада и обижда! Много добре знам, че сте наясно с интригите на блогърите от 2006, те така се самоопределят....
цитирайАз също имам бан защото се защитавам от нападки и обиди. Колкото и да искам да пускам само снимки, винаги се намира кой да ме обвини в кражба или да открадне моя снимка и да я пусне с просташки текст за обсъждане!!!
Реакцията на екипа на блогбг е със закъснение 10 часа от оплакване до махане!
Извинявам се на екипа на блогбг че съм толкова интересна и забавна на хейтърите, та не могат да не ме отразят в блоговете си...но поне реагирайте по- адекватно, ако изобщо е възможно...
Достатъчно е през 1час да наглеждате първа за да се почиства от просташки публикации, не е нужно някой непременно да се оплаче, за да се махне статия на Бале , санико и другите подобни ...
Цялата работа е че слагате бан на този, който е обиждан, а не на този който напада и обижда! Много добре знам, че сте наясно с интригите на блогърите от 2006, те така се самоопределят....
до голяма степен е графоманщина и човек неусетно се пристрастява. Има ли нещо ново, което не се знае? От година съм в този блог и много сайтове публикуват мои постове и коментари, включително и в чужбина. Преди дни за пръв път видях препоръчан постинга си "Танц с черната вдовица". Имам и по добри от него. Явно каприз на модератора...Поне е добър архив, ако се шашне лаптопа.
цитирайЗащо и докога, ще имам бан ? Четат ме за 5 месеца над 100 000. Какво наруших в регламента? Настоявам за отговор !!!!
цитирайКаквото решат.Ние си пишем.
цитирайИскам да ви задам един въпрос:
Кога най-после ще ми бъде одобрена молбата в /piron.bg/
От три седмици чакам за да ми одобрят молбата в профила ми.
Моля пишете ми на адреса ако е възможно:g.ivanov.yahoo.com.
Благодаря ви предварително!
цитирайКога най-после ще ми бъде одобрена молбата в /piron.bg/
От три седмици чакам за да ми одобрят молбата в профила ми.
Моля пишете ми на адреса ако е възможно:g.ivanov.yahoo.com.
Благодаря ви предварително!
Публикувах едновременно „Молитва за спасение на България“ и „Възвание към българския народ“ Вече молитвата е напърва страница, а Възванието изчезна въобще от блога. Става дума за изключително важна и въздействаща публикация. След като коментирах този случай, Възванието се появи за няколко минути и отново изчезна. Значи ли това, че някой упражнява цензура и премахва значими творби? Носи ли някой отговорност за това?
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.