Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2007 16:01 - Blog.bg с изцяло нова визия
Автор: blogbg Категория: Технологии   
Прочетен: 35002 Коментари: 98 Гласове:
2

Последна промяна: 31.10.2007 10:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

След като направихме редица подобрения, нови темплейти и „Моят Blog.bg”, дойде ред и главната страница да получи нова визия. Освен изцяло обновен и освежен вид на главната страница, се сдобихме с ново официално лого и нов слоган.

 

image

 

image

 

Освен чисто визуалните подобрения, има и размествания на стари и добавяне на нови функции:

 

Горещи теми: в това поле ще се виждат публикациите, попаднали в Избрани или в Избрани за категория, които са събрали най-много коментари за последните 3 дни.

 

Разни хора, разни интереси – тук ще виждате 10 линка към произволно избрани страници „Моят Blog.bg”, съдържащи селекцията от блогове на дадения потребител. Разбира се, показват се само страници на потребители, които изрично са посочили, че желаят страниците им да са достъпни за широка публика.

 

Избраните в категория вече също ще имат възможност да бъдат на главна страница, в полето с последните избрани публикации от съответната категория. 5-те категории, които в даден момент присъстват на главната страница, се определят от екипа на сайта.

 

Всички последни постинги също ще влизат на главната страница в отделна кутия с общо 30 заглавия в нея. Поради големият брой, се показват само 5, останалите са достъпни чрез скролване.

 

Съобщения за новостите в сайта и друга полезна информация ще излиза в специално поле над „Горещи теми”.

 

Прикачане на видео клипове от произволен сайт е друга нова функция, която ще зарадва всички, които поради някаква причина не ползват YouTube за качване на клиповете си. Вече можете да качите клипа си на произволен видео хостинг и да го вградите в публикация в Blog.bg. Как точно става,  можете да прочетете в секция F.A.Q., ЧЗВ или Често задавани въпроси. В нея сме включили, освен информация за качване на видео, и отговори на други често задаваните въпроси, придружени с визуални напътствия.

 

 

Екип Blog.bg



Тагове:   BG,   нова,   Blog,


Гласувай:
2



1. faith - Да си призная
29.10.2007 16:03
помислих, че са хакнали блога!!
Не ме кефи поради простата причина, че можеше а постъпите по-готино като всяка една категория си има спешъл колър и акаунтите там да са само с един цвят. Един вид каквато категория си е даден потребител, такава да си му е и началната страница и блога и ЛС-тата и всичко.
И тези 1 000 000 000 000 000 цвята на първа страница са не само прекалено цветни, ни и малко блога ми заприлича на шарена циганска сватба.
Може би съм малка и глупава, но въпреки огромния ви труд и приличната хвърлена сума пари, мисля че можехте още малко да се постараете. Не ми харесва
цитирай
2. candysays - :)))
29.10.2007 16:06
Е, честита да ни е на всички новата, освежена визия!
Пак ще има да свикваме с някои промени, но вече имаме опит ;)

Благодарности на екипа, свършил е отлична работа!

П.С. Впрочем и аз си помислих за малко, че са хакнали блога ;)))
цитирай
3. gamina - :)
29.10.2007 16:07
Това за флаша е хубаво ;) Все още я няма иконката в редактора, но се надявам скоро да се появи.
Не мислите ли обаче да пуснете и html редакция на постингите? Доста по-гъвкаво ще стане.
цитирай
4. tin4e - Охоооо,шаренко , веселко, и приветливо
29.10.2007 16:12
Браво
Този път сте се справили супер :)


цитирай
5. andreytcho - Да но пак не са направили това което трябва
29.10.2007 16:14
а именно да има ТЕМПЛЕЙТ за сайта спрямо регистриран потребител, демек сменя между старо и ново и общо взето e SHIT на този етап!
цитирай
6. jones - Аз...
29.10.2007 16:16
... мисля, че функционалността е влошена. Текстът в анонса на постингите в началната страница е нагъчкан някак си - преди поне се спазваха новите редове. Не се вижда колко пъти е прочетен и колко коментара има. Преди се виждаше. Това улесняваше, когато следиш някой постинг, в случай че си поставил коментар и лесно разбираш, дали някой е продължил с коментарите по-нататък.
Иначе - поздравления за старанието!
цитирай
7. dressy - и аз
29.10.2007 16:22
си искам звездичките........и брр...тая шарения!
цитирай
8. jones - Точно така :)
29.10.2007 16:28
dressy и forevercarrieon със своите звездички имат същото предвид, но казано по-накратко :))

И наистина е прекалено шарено - всичките ви сайтове се отличават със собствен дизайн и цвят, но този тук повтаря Dnes.bg и е най-зле от всички.
цитирай
9. анонимен - ***
29.10.2007 16:31
Хубаво нещо сте направили. Но ако е възможно при стиховете да възвърнете правилното анонсиране. Сега излизат като разказ, а края на едно изречение се залепя с думата от началото на следващото.
цитирай
10. faith - :-)
29.10.2007 16:40
И само да попитам, защо само 5 от категориите се показват на първа с поняколко поста от категория?
Другите не заслужават или тези категории са най-склабо четени?
:)
цитирай
11. andreytcho - Ще напиша пак дано Гео види!
29.10.2007 16:43
Няма ли SANDBOX да покажеш, преди да промениш. Така ще има мнооого недоволни, дай да има малко дискусия, да се пробва това онова, после update-вай.

За следващото мазане предлагам да се допиташ до убер юзерите на блога какво искат и какво е възможно вие да направите.
цитирай
12. ssstto - Поздравления за старанието,
29.10.2007 16:43
но ще повторя jones &andreytcho.Как можахте да сговните всичко?Боже,Боже кой ви излъга,че по-шареното и усложненото е по-добро? Иконки,дръхонки,но защо?Kaто гледам новия външен вид и си спомням как се качих за първи и последен път на лодка,зави ми се свят и за малко не се издрайвах.Преди ме кефеше повече.Ака някой не знае как се превежда fucked,да види новия външен вид на блог.бг.Още няма поддръжка за Опера **** .А тая тъпа реклама за старт.бг...преди 10 месеца им писах,че си подавам оставката като редактор,но не ми отговориха.
цитирай
13. injnina - Харесва ми,
29.10.2007 16:43
че "Посетили"и "Гласували" са редом, а не е както беше до сега- едно под друго!
Поздрави за амбицията да усъвършенствате моя любим блог!
цитирай
14. nik666 - *
29.10.2007 16:45
А кога ще имаме възможност да добавяме свой HTML код в постингите си? Това е нещо, което започва да ме кара да мисля за миграция към друга блог-система.
цитирай
15. blogbg - Благодарим на всички коментирали
29.10.2007 16:54
до момента, можете да бъдете сигурни, че всички мнения ще бъдат взети предвид. Отговаряме на прима виста:

@faith, благодарим за идеята, но ще стане дори по-цветно отколкото е в момента.

@gamina, съвсем скоро ще :-)

@andreytcho, съжаляваме, че на този етап не сме удовлетворили очакванията ти. Колкото до тестване - направихме допитване до потребителите на сайта: около 20 души от най-активните му потребители видяха новия дизайн в и се изказаха по него доста преди да го пуснем, за което им благодарим.

@jones - ще помислим по въпроса за коментарите и прочитите.

@vedrin - ще видим случая.

@forevercarrieon - къде точно е твоя проблем, URL?

@faith - просто няма място да се сложат всичките 16 категории по този начин, ще стане твърде дълго, категориите ще се въртят, като все още експериментираме с принципите на избор.
цитирай
16. andreytcho - Е браво Гео!
29.10.2007 17:02
Аз съм в топ 15 на най-активните пък не ме питахте. Явно и този подбор е толкова таен колкото подбора за избрани :) хаха
цитирай
17. faith - подкрепям андрейчо
29.10.2007 17:09
и с усмивка на уста питам, а аз къде бях?

:):):):)
цитирай
18. jones - Мен...
29.10.2007 17:20
... ме попитаха. Geo ми изпрати разни мостри, за което му благодаря. Общо взето имах същите забележки и тогава. Не очаквах само, че в анонсите няма да се спазват абзаците и новите редове - така, както авторите са си ги подредили, и че няма да се вижда броят на прочитите и коментарите.
цитирай
19. gamina - хммм?
29.10.2007 17:23
а по въпроса с HTML-a? Гледам не само аз се вълнувам от това.
цитирай
20. jones - Да...
29.10.2007 17:23
... ето това имам превдвид и аз, точно както го казва forevercarrieon.
Същото се отнася и за моите постинги.
Искам да виждам

Епизод 192
Делфи, Гърция
393

А не

Епизод 192Делфи, Гърция393 думи,думи думи....

И това се отнася не само за началната страница, но и за собствения "Преглед на блога".
цитирай
21. unfineshed - Според мен: чете се трудно тек...
29.10.2007 17:48
Според мен:
чете се трудно текста, няма достатъчно контраст във фонтовете

с една идея е по-шарено от колкото си представям

на категориите най-отдолу май е по добре да са подредени постовете така както са в самите категории

П.П. Аз лично не харесвам тъй-наречения стил XP особено що се отнася до блог! В блога акцента е върху текста и съдържанието а не в полупрозрачните менюта!
цитирай
22. estrella - Ънфинишед,
29.10.2007 17:53
все пак става дума само за главната страница на блог.бг. В твоя си блог, в моя си блог, акцента все още си е върху текста !!
цитирай
23. sad - Абе като дам "Преглед на блога"
29.10.2007 17:54
ми излиза блога със стария си дизайн (дето не съм го барал откак съм се регистрирал). Като щракна на "Статистика","Настройки" или квото и да е друго излизат с новия дизайн, което е доста тъпо.
Иначе това че можеш да добавяш клипове от всякакви сайтове е много добре. Но като цяло всичко е много претрупано. Мястото за постинг е ограничено много за сметка на разни класации и други щуротии дето доста хора се чудят как да разкарат. Ако снимката се качи някъде по-горе и се махнат класациите ще се освободи много място, която може да се ползва за по-големи снимки примерно и за по-добро представяне.
Ма вие си знаете де..
цитирай
24. estrella - Сад,
29.10.2007 17:56
и на теб ще кажа - дизайна е само на главна страница. На теб ти седи старото, защото си с нормалния темплейт. Мясото за постинги винаги си е било толкова. Има промяна във визуализацията на статистиките и настройките, но в нашите си блогове няма промяна.
А да, и можеш да "разкараш" и разместиш всички кутии, които виждаш в блога ти. Става от Настройки.
цитирай
25. sad - естрела
29.10.2007 18:01
Уж дизайна бил само на главна страница пък имало промяна във визуализацията на статистиките и настройките. Да ти дам ли паролата си да видиш за какво точно говоря?
А за мястото за постингите знам че си е било такова и идеята ми е да се увеличи. Не мога да разбера - неясно ли съм го написал??
цитирай
26. blogbg - @jones & everybody
29.10.2007 18:04
разбрахме въпроса с новите редове, ще го разгледаме.

@unfineshed, в категориите публикациите излизат точно по същия начин, ако говорим за едно и също нещо.

@sad, благодарим за предложенията, Мислили сме по въпроса с мястото, вероятно ще бъде решен с пускането на нови темплейти... Колкото до "Преглед на блога" - разбира се, че ще излиза това, което ти сложиш, нали е твоя блог ;-)
цитирай
27. sad - пак съм неразбрал
29.10.2007 18:09
мислех че темплейта се отнася освен за Преглед на блога и за Настройки, Блогрол и всички други там менюта. Но няма логика едното да излиза по един начин, другото по друг, много се стряскам по тоя начин и за малко да натисна ctrl+alt+del :)))
цитирай
28. sowhat - когато вляза на
29.10.2007 18:12
съобщения ,мога да се върна в блога си само с бутон бек.
и е нелепо редовете да са наблъскани като телета в камион.
днес е един много странен ден за бегеблог пространството.
цитирай
29. blogbg - @sowhat
29.10.2007 18:17
не виждаме такъв проблем. Може ли да посочиш точен URL и евентуално къде очакваш да имаш бутон за посещаване на блога ти.
цитирай
30. lindentea - Защо не отговаряте за HTML-a?
29.10.2007 18:23
И аз мисля, че ще е по- добре да имаме възможност да добавяме свой HTML код в постингите си.
цитирай
31. blogbg - @lindentea
29.10.2007 18:25
Не е свързано с дискусията, да не говорим, че и в момента имате такава възможност, с подробността че не се пише точно като в html редактор
(.)
цитирай
32. nik666 - хм,
29.10.2007 18:32
къде точно се намира тази функция (възможност), че нещо ми убягва идеята?
цитирай
33. daymler - Макар съм съвсем нов, поздравления ...
29.10.2007 18:34
Макар съм съвсем нов, поздравления за работата!Мн красива главна страница, но това с новите редове е ужасен проблем поне за мен (а може би и за още други) надявам се наистина скоро да бъде решен!Иначе мн готина главна страница мен ме кефи! :)
цитирай
34. darkanion - thekeeper.blog.bg
29.10.2007 18:51
браво, мн е готино всичко....................
цитирай
35. анонимен - potrebitelskoime
29.10.2007 19:17
символът в логото е изплагиатстван от скайп инак другото бива
цитирай
36. blogbg - @39
29.10.2007 19:21
скайп??? къде е общото?

Аааа, видях кой символ имаш предвид... ами какво да ти кажа, освен че не е оттам и отникъде другаде :-)
цитирай
37. gioia - :)
29.10.2007 20:39
радвам се, че ще помислите по препоръките на jones -моите са същите - за абзаците ясно - просто държа и да се виждат прочитите и коментарите...
повторенито е майка на затъпяването, знам.... но да си кажа и аз.
:)
цитирай
38. renivelcheva - Уважаеми администратори на Блог, ...
29.10.2007 21:45
Уважаеми администратори на Блог,Бг, МОЛЯ ВИ, обърнете внимание на проблема с подредбата на текста в блога, присъединявам се към оплакванията на 7. jones - Аз...
16:16
... мисля, че функционалността е влошена. Текстът в анонса на постингите в началната страница е нагъчкан някак си - преди поне се спазваха новите редове. Не се вижда колко пъти е прочетен и колко коментара има. Преди се виждаше. Това улесняваше, когато следиш някой постинг, в случай че си поставил коментар и лесно разбираш, дали някой е продължил с коментарите по-нататък.
Иначе - поздравления за старанието!"и на 10.vedrin - *** 16:31
"Хубаво нещо сте направили. Но ако е възможно при стиховете да възвърнете правилното анонсиране. Сега излизат като разказ, а края на едно изречение се залепя с думата от началото на следващото."
Аз наистина съм малко разочарована от промените и много искам да могат да се четат първитне редове на стихотворенията ми, не като проза, а като поезия, така като съм си ги подредила в постинга. Надявам се, че ще се съобразите с желанията и на другите блогъри тук, които призовават да корегирате това!!! Ще го направите ли съвсем скоро?

цитирай
39. анонимен - За HTML - a
29.10.2007 23:03
Аз също се интересувам от този въпрос. От всичко написано до тук не разбрах как става. А и отговор няма.
цитирай
40. cris55 - Харесва ми!
29.10.2007 23:04
Да ни е честит Стария ни блог, с Новия му вид!
цитирай
41. duhovnost - Да ни е честито, въпреки че...
30.10.2007 00:16
ще ми липсват старите класации с по 20 души :))))))))

Поздрави на целия Ви екип! :)
цитирай
42. ssstto - Символът в логото
30.10.2007 00:30
и при яху месънджър има отляво излизащо балонче с три чертички
http://messenger.yahoo.com/chat.php
цитирай
43. thedark - Само едно ще кажа
30.10.2007 00:42
Болят ме очите като отворя началната страница и не се шегувам. Наистина от 3 минути взиране в последните избрани ме заболяха очите от яркостта на цветовете, а от там и главата ме заболя.

Присъединявам се към молбата за опция в личните настройки, която като отметнем да си имаме пак стария скин.
цитирай
44. анонимен - И аз влизам понякога в блог, за да попрочета интересни постинги
30.10.2007 02:52
Правя го, когато приятелят ми е в командировка и ползвам неговия компютър и в негово разрешение чета с неговата парола. Мога да Ви кажа следното:
1. В следващите 1-2 месеца броя на останалите в блог ще се намали! Старите блогари ще са отегчени от този НОВ вид и ще пишат и влизат по-рядко в блога Ви.
2. С тази инфатилна, уж подобрена, и за улеснение блог страница, можете да привлечете само 12-14 годишини и то за кратко! Сериозните хора скоро ще се изпарят.
3. Това е автогол! От 50 мнения най-много 1-2 да приветстват искрено така нареченето подобрение! Защо не ги послушате. Върнете стария необновен блог и потърсете отново мнение, но не от 20 души /съмнитилен подбор, явно/ и разберете дали сегашната безвкусица и претрупаност някому се е понравила.
4. Кой има време да изчита ненужни неща, които сте сложили? Това не е подобрение! Някой си е поиграл и си е представил, че има възможности, но уви няма такива!
5. Къде е статистиката? Къде са всички категории? Кой решава коя да селекционира?
6. Аз и моята приятелка няма да се включим при сегашното положение на нещата-няма да подкрепям кичозност и нулева функционалност!
цитирай
45. gor - Стиховете като проза?!!!
30.10.2007 06:20
Е, това е недопустимо: анонсите на стиховете да се пускат като проза. При това със сливане на думите.
В изкуството ФОРМАТА е толкова важна, колкото и съдържанието. Ако не се върне старият начин, просто ще се откажа да пускам стихове в блога.
цитирай
46. estrella - Колко
30.10.2007 08:06
от вас работят в 2 през нощта? Колко от вас искаха да се виждат всички постинги, защото не харесваха модерацията. Колкото от вас, без Андрейчо, са наясно с техническото време, което се изисква, за да се оправи нещо по даден сайт?
А мнение номер 50 е наистина историческо.
цитирай
47. renivelcheva - Обърнете внимание на мнението на ...
30.10.2007 09:28
Обърнете внимание на мнението на №50, вярно е, че прогнозите му са мрачни, но аз определено започвам да им вярвам... С новите промени се губи индивидуалността на всеки постинг, а нали това е най-важното в Блог,БГ, да имаш собствена индивидуалност. Постингите определено на нищо не приличат, ако не мога да си ги оформям, така, както искам...Благодаря на 51. gor, който също отваря темата за Формата. И аз май ще продължа да публикувам само проза, проза :-(((((((((((((((((((( И няма много други хубави неща в предишния формат...уви.
цитирай
48. blogbg - Някои хора тук
30.10.2007 09:31
изглежда бъркат общата част на сайта, която служи като агрегатор, със собствените си блогове. Не е зле да се поогледат малко, преди да пишат...
цитирай
49. ssstto - estrella
30.10.2007 09:51
Що не ни светнеш по въпроса колко време трябва да се клониране днес.бг,или поне кичозната му визия?Миналата седмица преди гримирането чух нещо като мнение 50.
цитирай
50. zari - Не зная кой какво бърка, според категоричността на blogbg,
30.10.2007 10:35
но ми правеше впечатление, макар да съм от по-новите "блогари"че :
1. Тук съществуваше някакво разделение на мнения, което не дразнеше - я на тема любов, я за политическите убеждения...форумите кой от кой по-интересен -
особено по време на стачката на учителите и това на предизборна България. Наблюдаваше се категоричност, хъс, прямота в търсенето на истината и вярната посока, в отстояване на позиции...това ми харесваше. Можеше да избираш кого да четеш и кого да игнорираш!
2. От вчера има оформено двуполюсно мнение за: одобрявам ли новата "придобивка" или не! Тези, които я отхвърлят е по причини /моля, прочетете написаното от блогари до тук/, свързани с естетиката, функционалността, допуснати грешки и липса на креативност, формата, - губи-времето в излишна информация, класациите, индивидуалността на този блог, чрез която са привлечени мнозина. И в същност става въпрос за общата част на сайта. И след като над 50% не са доволни от ОБЩАТА ЧАСТ НА САЙТА, КОЯТО ЩЕ СЛУЖИ В ТОЗИ СИ ВИД КАТО АГРЕГАТОР и желаят старото "начало" кому е необходимо въвеждането на тази визия, която повечето определят като кичозна и нефункционална и не я желаят? Какво фактически ще последва, ето това ме интересува!
цитирай
51. liliahristova - E сега в заглавията всичко излиза с малки букви
30.10.2007 11:13
Защо сте го направили така, не ми е ясно. Става дума за челните страници, иначе като отвориш постинга, всичко е нормално.
цитирай
52. pti - ***
30.10.2007 11:57
несъмнено ще свикнем с новите цветове, но се присъединявам към по-горни мнения
1. за новите редове
2.за открояване по възможност на различните 'неща' в акаунта ми--> настройки, статистика, мой.блог.бг, лс и т.н... сега като отворя блог.бг виждам само много синьо и много зелено, просто всичко се слива :(
.. и защо когато избереш статистика, дизайна не е в избрания от мен тамплейт, а е този, с който се ориентирам трудно :( , според мен това с личния дизайн е именно част от замисъла, поне за мен
цитирай
53. анонимен - Претрупано,шарено....
30.10.2007 12:43
затруднено ми е сега...доста!
И това слепване на думите на стихове, които излизат като разказ това е подигравка с тези в блога, които пишат стихове!!!
Синьото също не е от най доброто синьо?!
Годишните класации не ме интересуват, а ми пречат, уверявам ви, както и отдясно другите никове като нови и. т. н.
Искам си стария вариант на блога!
Затруднено ми е дори при поместване на нов постинг и отговор на съобщение!
Това е само донякъде нова визия, но каква?!

Питайте някой като мене да ви каже кое и как да сторите тук, а не хора, които си дават идеите и наставленията и в други сайтове.Това е конкуренция....
цитирай
54. zaw12929 - зав12929Пожелавам здраве,добро настроение на всички!
30.10.2007 13:53
Отскоро съм при Вас и много Ви харесвам.Това което сте промении е чудесно.Остава и написаното от нас
да е толкова приветливо.Да ценим по доброто.Не се виждаме,но изливаме душите си.Не пишете грубости
Ако нещо не харесвате,кажете го там.Въпреки всичко тук диалогът е по интелигентен.Гордея се с екипа.Пожелавам здраве,добро настроение на всички
цитирай
55. zari - Комуникация има и
30.10.2007 16:32
разбиране също! Браво!
цитирай
56. estrella - За HTML-a
30.10.2007 16:36
Може ли да ми обясните, докато оставим Гео да си свърши работата, за какво ви е HTML, като основните функции, които трябват за един текст, ги има в панелчето?
цитирай
57. nik666 - Ами,
30.10.2007 16:49
никой не е говорил за HTML в контекста на текстовата обработка, става дума за съвсем конкретна персонализация и оформление на потребителския изглед в зависимост от това какви допълнителни мултимедии реши потребителя да си добави. Пък и не само мултимедии. Виж за пример wordpress.
цитирай
58. анонимен - Благодаря !
30.10.2007 16:54
за възвърнатите някои нещица касаещи И моя блог!
Не обичам да се мажа и да правя комплименти като повечето по горе, но едно е сигурно, че желая всичко добро на blog.bg и свестните хора в него!
Усмивки!
цитирай
59. анонимен - pilcho е
30.10.2007 16:59
Не става!!! Ужасна, неудобна и грозна "визия".
Иначе евала за усилията :(
цитирай
60. pti - сега забелязвам и друго
30.10.2007 17:04
отдолу в подбраните категории..

в постингите в различните раздели, например НОВИНИ

стои една НОВИНА, която е от преди повече от месец.. поне да излизат там последните 'избрани' постинги,.. а не е така - проверих

странно е да прочета в раздел НОВИНИ, че е имало потоп във Варна, хихихи, когато пече яко

;)
цитирай
61. jones - Благодаря...
30.10.2007 17:18
... че приемате забележките.
Estrella е като някакъв парламентьор тука :) На всички се кара и ще издере очите на хората, че закачат Гео :)
По-кротко! :))

Пти - това са блогове с тематика Новини, а не текущи емисии. Не се заяждай за глупости.
цитирай
62. estrella - Ми 60 човека
30.10.2007 17:25
нападат един... не мога да стоя безучастно, още повече когато някои от коментарите очевидно са написани под влияние на силни емоции;) Както виждаме всички, нещата се подреждат лека полека. И понеже винаги е било така - блог.бг да слуша, за това и "издирам очи", което, признай си, беше малко пресилено;)
цитирай
63. jones - @estrella
30.10.2007 17:32
Поправям се ;) Estrella е като някакъв парламентьор тука :) На всички се кара и никак няма намерение да им изписва вежди, че закачат Гео :)
По-кротко! :))
цитирай
64. анонимен - Поздравления!
30.10.2007 17:52
Поздравления на екипа на Блог.БГ за бързата реакция! Благодаря ви, че откъсите от постингите на стиховете вече излизат безупречно! :)
цитирай
65. pti - :) не се заяждам за глупости!
30.10.2007 17:53
преди като избереш определена категория си излизаха последните избрани постинга (!), не съм си мислила, че е новинарската емисия ;)

Благодаря, че ми обърна внимание и ме категоризира :)))))
цитирай
66. blogbg - Благодарим на pti
30.10.2007 17:59
най-после разбрахме за какво говориш, действително има някакъв неприятен бъг, ще го оправим скоро.
цитирай
67. jones - @pti
30.10.2007 18:06
Не съм те категоризирал, само казах да не третираш това място като новинарска емисия. Ти си си пти, мога ли да те категоризирам по друг начин? :)) Ето - даже ти благодарят и дори Estrella не е посмяла да ти прави нещо по физиономията. :)
цитирай
68. isis - ---
30.10.2007 18:44
Starata versiq beshe kude-kude po-dobra! Sega blogyt izglejda pretrupan i funkcionalnostta mnogo e postradala. Az naprimer nqmam vreme da rovq do bezkrai i vsi4ki drigi ''ekstri'' prosto ne me interesuvat - tuk idvam, za da ''blogvam''. Vsqkakvi drugi baneri, sharenii, li4ni suobsteniq i pro4ie nesta sa izlishni i moga da gi namerq i drugade. Ponqkoga kolkoto po-prosto, tolkova po-dobre. (izvinqvam se za latinicata, no pisha ot zala v 4ujbina i nqma kak tepurva da slagam kirilica :)
цитирай
69. inti - ---
30.10.2007 18:47
Ами аз пуснах тема по повод началото на шарениите, а сега дори не мога да коментирам. Харесаха ми коментарите, че блога прилича на хакнат! Наистина е така! Допада ми и идеята да се добави опция да се избира между стара и нова визия за всеки регистриран. Така който не го кефи, ще си ползва старата версия. Да не говорим, че от много функционалност се получава като разширения калкулатор - добър, но само за тези, на които им трябва. На мен ми трябва да знам колко е 2 + 2, т.е. да си блогвам. Функционалност - мерси!
цитирай
70. isis - oste
30.10.2007 18:54
Zasto vsi4ki postingi sa slojeni nai-otdolu, izbrani-nai-otgore, po sredata nqkakvi drugi nesta???? Mai ste zabravili, 4e tova mqsto se imanuva BLOG i tova bi trqbvalo da e osnovnata mu funkciq. Osven tova smqtam za redno pri zarejdane na na4alna stranica da se vijdat vsi4ki postingi, i da ima link kum izbrani, poneje izborut e mnogo subektivno nesto. Popravete me ako gresha, no redovnite potrebiteli tuk preglejdat vsi4ki postingi i akcentyt trqbva da e naso4en kum tqh.

Sujalqvam za ostratata kritika, znam kakvo e da se staraesh, a sled tova da te kritikuvat,no tova ne biva da se priema li4no i navutre, a prosto kato gradivna kritika. :)
цитирай
71. blogbg - @isis
30.10.2007 18:59
Никой не те задължава да ползваш каквото и да било. Влизаш си в акаунта, дори не е необходимо да минаваш през главната страница, и след това си се разпореждаш с блога си и блогването си. Колкото до "Блог", изглежда си в грешка, тъй като blog.bg никога не е бил блог, а е това, което пише в заглавието на сайта - блог хостинг и блог портал. Нямаме нищо против острата критика, стига да е обективна.

@inti
Коментарите за хакването се отнасят за периода от 4-5 мин., когато сайта наистина изглеждаше такъв. Нека ви напомним, че именно вие искахте повече публикации на главна страница и повече възможности хората да стигнат до вас. Е, вече ги имате - избрани в категория, последни постинги, горещи теми, разни хора... Разбира се, никой не очаква, че всеки ще ползва и ще се интересува от всичко, затова пък има Моят Blog.bg ;-)
цитирай
72. dadide - Новостите
30.10.2007 19:27
http://i117.photobucket.com/albums/o77/Issuell666/Fun%20Stuff/WTFISTHISSHIT.jpg
защото вече гледам така
http://picbg.net/pic.php?u=6998yMLcX&i=36283&file=.jpg
цитирай
73. pti - :)
30.10.2007 19:47
Благодаря и аз :)

вкусове много ;), няма да се хареса на всички, така е,
Моят.блог.бг си е супер, а с другото ще свикнем :)))
аз съм доволна от реакцията на администраторите :)
цитирай
74. alison - Мразя да чета вестници!
30.10.2007 22:29
Е,точно така изглежда блога сега!
Шарен ,вестникарски!
Асоциацията с пресата е много силна и ужасно ме гнети!
Дали ще свикна и с това!?
Дявол знае!
Май ,май се разстройвам нещо, за глупости...
...обаче наистина, ми трябва време за размисъл.
цитирай
75. inti - ---
30.10.2007 23:31
Замислете се, драги създатели на "блог хостинг" и "блог портал" но нищо общо с блоговете... блог.бг! Тук виждам доста неудобрителни коментари по повод новата ви визия. Защо не си я запазите за някой бъдещ проект и не ни върнете блога? И какво означава "Влизаш си в акаунта, дори не е необходимо да минаваш през главната страница, и след това си се разпореждаш с блога си и блогването си." Опитвате се да ни вкарате в някакъв изолатор на собствения ни блог ако не харесаме новата ви визия? Ами новата ви визия вони! Отвсякъде.

Евала за усилията! Защото и аз работя в тази сфера и знам как се правят нещата. Но повярвайте ми - да създадеш нещо съвършено не означава да го направиш недостъпно за обикновените хора, а да го направиш просто. Съвършени са единствено простите неща.

За мен е лесно - мога винаги да си създам собствен блог. Мога винаги да си създам и собствен форум освен този, който вече имам.

И за вас е лесно - винаги ще има нови регистрации на хора, които просто ще приемат новата визия на готово. Но какво ще правят старите посетители, които не харесват "това"... Ще се примирят на инат или ще напуснат... Те си решават. Аз и без това рядко пиша напоследък :)

Иначе още веднъж - поздрави за усилията!
цитирай
76. liliahristova - НЕ ИСКАМ ДА ПОЛУЧАВАМ E-MAIL
31.10.2007 00:02
при коментар в тази тема! Не мога да се изключа, да му се не види! Задръсти ми се пощата.
цитирай
77. sever - Не ми допада нито един елемент на новата визия.
31.10.2007 00:36
Дори цветовете са неоново-заслепяващи с една очеизваждаща яркост. Текста е нечетивен. Липсват добри ориентири. Обикновено нещата се променят към по-добро. Тук ефекта е обратен.
Върнете ни предишната визия - в нея имаше стил, уют и комфорт. Вече не е така. Много жалко!!
цитирай
78. blogbg - @liliahristova
31.10.2007 09:12
Отвори си за редакция коментарите, при отговор на които не искаш да получаваш писма и махни отметката "Искам да получавам известие..."
цитирай
79. ssstto - блог.бг
31.10.2007 09:49
Другия път дайте на estrella да ви напише "новината",а не да се хвалите "вижте какво шарено яйце снесохме,радвайте му се".Тя щеше да внесе малко личен момент и да опише безкрайния ви нощен труд та да ви посъчувстваме за напразните усилия.И може би щеше да обясни с две думи клиповете или поне да сложи линк към обяснението.На блог.бг може и да му се виждам прекалено претенциозен,но аз бих го направил така.
цитирай
80. geo - @ssstto
31.10.2007 10:36
ако почнем да изливаме и личните си терзания, къде ще му отиде края?

Иначе - "Как точно става, можете да прочетете в секция F.A.Q", вече и с линкче...
цитирай
81. sis - ауууу
31.10.2007 11:28
отвратителни сте!
мрън, мрън, мрън,


Благодаря е една, не само красива дума!

Та, Благодаря. На мен ми харесва. По-весело е.
:):):):):):)
цитирай
82. liliahristova - Това за отметката го знам,
31.10.2007 11:38
повторих го, но въпреки това продължавам да получавам поща!
цитирай
83. blogbg - @liliahristova
31.10.2007 11:50
Прати ни копие на последното получено писмо, което смяташ, че не трябва да получаваш, да видим...
цитирай
84. анонимен - Доста е гадничко
31.10.2007 12:21
замислете се защо Google е много по-предпочитан от Yahoo например.
цитирай
85. liliahristova - ето, пращам:
31.10.2007 13:39
92. tlnet - Доста е гадничко
12:21 замислете се защо Google е много по-предпочитан от Yahoo например.
цитирай
86. blogbg - @lilihristova
31.10.2007 14:09
това е коментар, не имейл. препрати ни писмото на пощата, посочена за контакти в "Помощ" и "FAQ".
цитирай
87. renivelcheva - Администратори на Блог. Бг, макар ...
31.10.2007 17:34
Администратори на Блог.Бг, макар да съм твърд фен на предишното оформление на Блог.Бг, все пак ви дължа едно благодаря и ви го казвам за това, че обърнахте внимание и коригирахте поезията и другите постинги да изглеждат съобразно оформлението на Блогърите.
цитирай
88. alison - Да ,
31.10.2007 19:28
И аз искам емотикончета!
Хайде,поне като ще е шарено,нека и емотикончета да щъкат!
Иначе ,вярно ,че сме голямо "мрън-мрън",но благодаря за усилията ,дано да улегнат нещата лека-полека...
цитирай
89. apostolov - Старият бе по-добре
31.10.2007 21:50
Просто лично мнение, този е много разпилян.
цитирай
90. анонимен - л.мнение
01.11.2007 07:04
В старата подредба си беше по-опростено ,по-достъпно и по-ясно.
Не си избирам четивото според категориите ,нито слядя класации,а сега те са на първа линия,а постовете някъде назад се губят.Налага се именно тях да търсиш.
цитирай
91. sad - емотиконите ще оживят много нещата
01.11.2007 12:08
ако може да се добавят и собствени категории ще е още по-добре :)
цитирай
92. svetlan - Направете блога черно-бял и ако ...
01.11.2007 14:21
Направете блога черно-бял и ако може само с две копчета! Може пък да мирнат някои? На мен ми харесва и не виждам причина за такава полемика.
цитирай
93. alison - Светлане,
04.11.2007 00:48
стига сега с тия крайности,моля:))))))
цитирай
94. silencio - Проблеми?!
05.11.2007 23:16
само аз ли имам този проблем или и други не могат да добавят клипове от ютуб?! 0.о и все си мисля,че е стана откакто се промени сайта.. хм..
цитирай
95. анонимен - едно конструктивно предложение:
13.11.2007 11:49
защо не направите така, че в анонса към поста, да не се виждат първите няколко реда, а това, което авторът иска - може да е фраза от средата на постинга, може да е нещо, което въобще не присъства вътре. началото на всеки един постинг е просто въведение към това, което предстои и не винаги е най-удачната презентация на текста по-надолу.

potrebitelskoime
цитирай
96. valbg - :)
21.12.2007 09:46
уважаеми админи, страхотен дизайн, много ме израдва като го видях.
критика: защо не може да се установи като темплейт от юзър панела
предложение: основната функционалност, която ми липсва, а предполагам и на повечете хора тук е липсата на възможност да си правиш сам темплейта от а-то до я-то. Темплейт системата не е лоша, но доста ограничава свободата, а това лично малко ме дразни

приятен ден
цитирай
97. анонимен - ЧЕСТИТА ДА Е НОВАТА ГОДИНА
31.12.2007 08:56
НА ВСИЧКИ В ТОЗИ БЛОГ И ДОГОДИНА
НЕКА ЗДРАВЕ, ЩАСТИЕ ДА ИМА!
ДА НЯМА ТУК ИНТРИГИ РАЗНИ
И ХОРА ЗЛИ, ЛУКАВИ, МАЗНИ!

ВЕСЕЛА НОВОГОДИШНА НОЩ!
цитирай
98. анонимен - MОЛЯ ДА БЪДЕ ИЗТРИТ lidis.blog.bg!
30.12.2010 14:18
ЧАКАМ ОТГОВОР ОТ МОДЕРАЦИЯ ОТНОСНО БЛОГ lidis.blog.bg
който се явява покровителстван и в разрез с нарушаване правата ми на потребител
вие ли пишете модератори от него срещу мен и изтрихте 715 постинга -СЕГА ПАК МОЖЕТЕ ДА ТРИЕТЕ И ТАБЕРМАН И КОЙ ИСКАТЕ!
ЗАЩО МЪЛЧИТЕ ??? ДО ТАМ ЛИ СЕ СВЕЖДА КОРЕКТНОСТТА И КУЛТУРАТА НА ОБЩУВАНЕ С ПОТРЕБИТЕЛИ? ПИША 100 ПИСМО ! ОСЪЗНАВАТЕ ЛИ,ЧЕ С МОЕТО ИМЕ СИ СЛУЖИ ДРУГ И ПРЕДСТАВЯ ОФИЦИАЛНО МОИ ПРОИЗВЕДЕНИЯ ИЗ БГ .ИНТЕРНЕТ ИЛИ С ВАША ПОМОЩ ОФИЦИАЛНА КРАЖБА ВСЕКИ ДЕН !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 2028950
Постинги: 87
Коментари: 2128
Гласове: 4886
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930