Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2009 17:19 - Промяна в навигационното меню след логин
Автор: blogbg Категория: Технологии   
Прочетен: 6345 Коментари: 15 Гласове:
8



Здравейте,
От днес всеки блогър вече е забелязал промяна в менюто на акаунта си. Промяната се състои в това, че кутийката с персоналнния поздрав "Здравей, ..." и линковете към новите съобщения, коментари и преглед на блога се измества (от най-горе вдясно) в кутийка над лявото навигационно меню на акаунта ви. Линкът за Изход също можете да намерите в тази кутия.
Под нея, на всяка страница след логин и независимо от темплейта на блога, който разглеждате, винаги ще можете да намерите линковете към "Преглед на блога" и "Следени блогове". "Следени блогове" е новото име на "Моят Blog.bg" или иначе казано, вашата начална страница със съдържание от избрани от вас блогове.
Друга промяна има и в разделянето на лявото навигационно меню за Акаунт на две части.
В първата част - "Акаунт", оставихме всички опции и статистики, свързани с вашите постове, коментари и блога ви като цяло, а във втората - "Настройки", се съдържат различните типове настройки на блога, профила и външния изглед на блога ви.
Добавихме и нова страница - "Редакция на блога", в която да можете да триете и редактирате публикуваните от вас постинги. Досега това ставаше в "Преглед на блога", но вече ще виждате тази страница, така както всеки друг посетител на блога ви.

image

Направените промени целят постигане на по-лесна ориентация и еднотипност в организацията на навигационното меню на Акаунт, независимо от темплейта на блога, който разглеждате. Необходимостта от промяна беше продиктувана от потребителски сигнали и от направени тестове за ползваемост на Blog.bg.
Надяваме се да сме постигнали целта си.

Поздрави,
Екип на Blog.bg





Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Благодаря,
08.09.2009 17:22
не бях забелязъл.
цитирай
2. анонимен - И аз благодаря!
08.09.2009 17:22
Не бях обърнал никакво внимание.
цитирай
3. allbi - обаче това :
08.09.2009 17:26
СЛЕДЕНИ БЛОГОВЕ - ми е много криминално :)))
цитирай
4. pilcho - Мдам,
08.09.2009 17:26
много куц интерфейс. Не можете ли да го направите още по-неудобен? Знаете ли какъв сеир ще падне ;)
цитирай
5. анонимен - Новите неща къртят
08.09.2009 17:28
и както винаги, когато правите усилие за нас, аз ви казвам БЛАГОДАРЯ! :-P

\m/
//
цитирай
6. sowhat - аз не харесвам
08.09.2009 17:32
преместването на кутията , но ще ще го преживея и това.
апропо старото си беше много по готино
цитирай
7. анонимен - Отворено писмо до модераторите на блог.бг + 2, 3 кофи пълни с олио
08.09.2009 17:34
Скъпи модератори на така вълнуващия сайт blog.bg! Администратори! Хора!

Моля да ми бъде разрешено постингите ми отново да се появяват на първа страница. Обещавам да се постарая да се държа прилично.
Считам, че молбата ми ще бъде удовлетворена!

С уважение:
fireandice

/отивам да си изсипя още една кофа с олио на главата/
цитирай
8. анонимен - Аз се застъпвам за себе си. Смятам, ...
08.09.2009 17:52
Аз се застъпвам за себе си. Смятам, че съм се поправила. Дано тъй сметната и от блог.бг.
цитирай
9. kontrasti - Подобрението се чувства, благо...
08.09.2009 17:53
Подобрението се чувства, благодаря ви сърдечно...
цитирай
10. анонимен - И аз сърдечно ви благодаря. Поми...
08.09.2009 18:03
И аз сърдечно ви благодаря. Помилвайте ме в знак на осезаемата промяна в мен.
цитирай
11. katan - Аз пък написах цял постинг за това...
08.09.2009 18:25
Вече започвам да свиквам и след някои корекции започна и да ми харесва!
Това съм добавила като П.П. в постинга си:
"P.S. Страницата добива доста по-приличен вид!
Само това:" СЛЕДЕНИ БЛОГОВЕ" се набива неприятно в очите /08.09.2009-та - 17,47 h/."
И отново ще ВИ помоля да помислите за "СЛЕДЕНИ БЛОГОВЕ" - много полицейско звучене има..., а ние сме правова държава, нали?:)))
Моето предложение е за: "ИЗБРАНИ БЛОГОВЕ".
Поздрави и успех!/Но предупреждавайте,моля Ви предварително за промените, за да не се стига до такива недоразумения:)/.



цитирай
12. krizata - Нов по-приятелски интерфейс (нали ...
08.09.2009 19:02
Нов по-приятелски интерфейс (нали така се казваше)!
цитирай
13. vanya70 - Привет на...
09.09.2009 09:42
... един от "СЛЕДЕНИТЕ ми БЛОГОВЕ" ;)...

Няма ли начин да се промени това име... все ми се набива в очи, като влезна в блога си - имайте малко милост - очи не ми останаха за толкова хубави неща в блога ;)...

Това беше искрена молба, а не шега! :)

Поздрави!
цитирай
14. vanya70 - Едно предложение:
09.09.2009 16:43
В блоговете, в които цвета на шрифта "по подразбиране" беше черен, след предишни промени стана някакъв нюанс на сивото.

Ако е възможно, бихте ли възстановили черния цвят на шрифта "по подразбиране" ?

Много е неприятно, когато реша да прочета някой по-стар постинг и е със сиви букви... :(

Надявам се, че е възможно и лесно за промяна!

Поздрави отново! :)
цитирай
15. bogolubie - Благодарна съм Ви за Blog.bg!
22.09.2009 15:41
Пробвах в други сайтове, но никъде не можах да се почувствам така улеснена и спокойна, както тук. Това, че не излизам на първа страница никак не ме притеснява, защото, който търси, ще ме намери и това са истинските почитатели и вярващи в Бога. Още веднъж, благодаря Ви и бъдете благословени!!!
С поздрав: ЕСТИР!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 2031040
Постинги: 87
Коментари: 2128
Гласове: 4886
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930