Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2010 14:53 - Ограничаване възможността за редактиране на постинг
Автор: blogbg Категория: Технологии   
Прочетен: 30649 Коментари: 73 Гласове:
3

Последна промяна: 05.02.2010 12:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте, блогъри,

Екипът на Blog.bg реши да ограничи възможността за опции при редактиране на постинг.

От днес всеки постинг ще може да се редактира само и единствено в рамките на 5 часа от създаването му.

Ако след въпросните 5 часа желаете допълнителна редакция, можете да създадете нов постинг с линк към стария и да направите необходимите уточнения.

Стъпката се прави с оглед на зачестили злоупотреби, манипулиращи съдържанието и затрудняващи модерацията. През последните месеци се оформи нещо като тенденция блогъри да редактират многократно постингите си в рамките на минути и часове (най - често с комерсиална цел) и по този начин да се опитват да излязат на начална страница.

След многократни предложения за пресичане на тази тенденция, предприемаме въпросната рестрикция. Извиняваме се предварително, ако сме ви създали неудобство с това нововъведение.

Благодарим за разбирането и очакваме вашите предложения и коментари.

Още за промените

Екипът на Blog.bg



Тагове:   постинг,


Гласувай:
13



1. haralanov - Добър ден
04.02.2010 14:56
На мен ми е все едно.По-скоро бих искал въобще да се премахне опцията,анонимници да коментират постингите.Който няма лице,да няма и възможност да пише и коментира.
цитирай
2. irka66 - Подкрепям това!
04.02.2010 15:09
haralanov написа:
На мен ми е все едно.По-скоро бих искал въобще да се премахне опцията,анонимници да коментират постингите.Който няма лице,да няма и възможност да пише и коментира.

Не може да има анонимни коментари!
цитирай
3. diso - Нали за анонимните си има модерация - авторът да си преценява
04.02.2010 16:04
Не знам защо отпадна нововъведението анонимните и авторовите коментари да не влизат в официалната статистика - явно нещо съм пропуснал...
Имам само един постинг, в който и сега правя допълнения - този за събраните народни песни. В момента не се сещам как ще добавям без да го загрозя.
цитирай
4. blogbg - Не знам защо отпадна нововъведе...
04.02.2010 16:41
diso написа:
Не знам защо отпадна нововъведението анонимните и авторовите коментари да не влизат в официалната статистика - явно нещо съм пропуснал...
Имам само един постинг, в който и сега правя допълнения - този за събраните народни песни. В момента не се сещам как ще добавям без да го загрозя.


Здравейте,
направете за момента нов постинг с линк към стария. Имаме предвид забележката ви


цитирай
5. djgator - blogbg
04.02.2010 17:19
Аз принципно съм доста търпелив човек. От поне 5 месеца ви приканваме ( с мои приятели съблогъри) да вземете мерки срещу злоупотребите, цинизма и некоректното поведение на група потребители, писахме ви писма, постинги, блог вълни и т.н. Чак сега взехте някакво решение за частична намеса! Още колко месеца ще отнеме откриването на топлата вода от ваша страна и този портал да има вече нормален облик и някакъв ред?...
Не очаквам да ми отговорите, нито да реагирате адекватно (тоест както до сега). Благодаря.
цитирай
6. varg1 - Аз
04.02.2010 17:31
досега не съм знаел за такива да си менят постингите често.Интересна работа.Ще видиме как ще му свикна на това нещо.Аз имах намерение да поправя най първите си постинги,който са на латиница,но вече няма стане.
цитирай
7. avangardi - Неприятно съм изненадана!!!
04.02.2010 17:36
Постингите от минали години могат само да се трият, но не могат да се редактират.
Исках при възможност да се връщам при свободно време и да им сложа тагове за лесно филтриране, което до преди няколко дни беше възможно, но сега мога само да изтривам! Някои връзки са прекъснати на клипове и исках да обновя, но уви!

Моля най-сърдечно администраторите да ни върнат правото да си редактираме постингите!
Това съобщение не ми се харесва!!!
Блог постинг се редактира в рамките на 5 часа

Здравейте, мисля си, че въпреки запазеното ми спокойствие и примирение с някои недостатъци
назрява мисълта ми да прекратя с писането в блог.бг!
Ако някой с комерсиална цел върши щуротии е по-добре да се сложи
бутон: сигнал за злоупотреба
и администраторите да си свършат работата, а не да ни затрудняват при редакцията.
Така всичко се обезмисля! Много малко ми трябва и да дръпна бързо триене на всички постинги, но така ще загубя приятелите, които уважавам и ценя безкрайно много!
цитирай
8. mamas - Това нововъведение не ми харесва.
04.02.2010 17:39
Единственото уж свободно пространство става все по-несвободно. Не разбирам как многократните редакции могат да изкарат постинга на начална страница. Не отива ли той там според броя на коментарите или по препоръка на модераторите?
Подкрепям Дисо - и аз имам постинги, които са създадени с тенденцията да бъдат допълвани. Моля, върнете ни тази възможност!
цитирай
9. vanya70 - Само "козметични" промени отново...
04.02.2010 18:32
"...Стъпката се прави с оглед на зачестили злоупотреби, манипулиращи съдържанието и затрудняващи модерацията..."

Интересно твърдение от страна на "екипа", за който (както сам винаги е твърдял) е невъзможно да преглежда всички постинги за по-сериозни нарушения, за които не веднъж е бил повдиган въпрос !?

"...През последните месеци се оформи нещо като тенденция блогъри да редактират многократно постингите си в рамките на минути и часове (най - често с комерсиална цел) и по този начин да се опитват да излязат на начална страница."

!?!?!? - Явно екипът смята за тенденция неща, които вижда само той, а за нарушения, които се "набиват в очи" на повечето потребители не смята за нужно да има отношение.

Поздрави за "екипа"!

И един въпрос - наистина ли смятате, че с последните промени сайтът става по-добър?!
цитирай
10. lambo - Категорично не съм съгласен
04.02.2010 18:50
Аз много често ползвам - ползвах тази опция, за да подобря и осъвременя някои мои стари и интересни постове.

А сега какво - за да допълниш и една нова дума, или даже да поправиш сгрешена дума, - трябва да пишеш нов пост с линкове към стария ! Че то така блог.бг ще стане още по-претрупан и със сложна схема от вътрешни линкове. Линковете са за външни адреси.

Мен мнооого рядко ме пускате в "Препоръчано"
Така че моля ви, върнете ми поне "Редакция"

"Дай ми ги, дай ми ги,
дай ми ги, дай ми ги чистачките.
Дай ми ги чистачките
или ми ги върни. (Чуваш ли к'во ти казвам)"
цитирай
11. mamkamu - :)))
04.02.2010 19:10
haralanov написа:
На мен ми е все едно.По-скоро бих искал въобще да се премахне опцията,анонимници да коментират постингите.Който няма лице,да няма и възможност да пише и коментира.


Как така, анонимните да отпаднат!? Ами то забавлението ще отиде на кино :))) В моя блог се забавлявам с тях :)
цитирай
12. miralyub - ееее, ама не така. не ме интересуват ...
04.02.2010 19:12
ееее, ама не така.
не ме интересуват злоупотребите на другите.
защо ми отнемате правото да си усъвършенствам текстовете, та макар и с една буква.
все пак- някои претендираме да оставяме текстове, които са изрядни във фактологическо и езиково отношение.
а ако съм пуснала постинга и после съм отишла на работа,а вечерта съм открила някакви неточности - така ли да го оставя?!?!?
или да пускам линк с поправка на едно изречение.
безумно е.
цитирай
13. tili - Върнете старото положение!
04.02.2010 19:34
Не ви коментирам и критикувам, но това е крайно непочтено от ваша страна! Може да искам да премахна или да сложа по-друг фотос към някой стар пост. Може да искам да променя буква или дума, да сменя цвета на шрифта...Какво - за една снимка да правя нов с линкове ли? Къде остава правото ми на автор? Само защото се водите безплатен блог?Или с тези безкрайни игрички оправдавате заплатите си?Това се прави, за да се отнеме свободата на авторите или, за да показвате, че вие командвате парада? Жалко е ако е такова мисленето ви! Или е дошъл някой нов началник, който е решил да се изявява ? Хора ли сте или фелдфебели там!
Съжалявам за тона, но това което си позволявате, скрити зад анонимността си е недопустимо! По какво се различавате от останалите злобни Анчета?
И какво е това "Любими блогове"? Имам избрани някои точно защото не са ми любими!!! "Избрани" е точната дума. Избират се по различни причини!
цитирай
14. thunderbg - Чисто технически питам дали...
04.02.2010 19:35
...преди да направите нововъдение, не е редно да го обмислите по-добре?
Въпроса ми е породен от мисълта, че е много по-лесно да добавите рестрикция в кода, която да не праща редактираните публикации отново на първа страница, а просто да се редактират. И те тия, които правят тия злоупотреби, които споменавате - пак ще си ги правят... Самия аз оня ден редактирах един пост 4-5 пъти в рамките на 5 минути - открих си някакви правописни грешки...
цитирай
15. potrebitelskoime - и аз не съм съгласен
04.02.2010 19:42
присъединявам се към всеобщото искане. върнете си ни правата!
цитирай
16. sowhat - аз съм солидарна с миралюб
04.02.2010 20:05
това нещо за редакциите е точно така. ако някой злоупотребява с позволената му редакция, нека бъде наказан, след сигнал за злоупотребата.

понякога докато пиша и нямам много време, може да допусна фактологическа грешка.
това означава, че при забележка от някой читател няма да мога да я поправя.

или ако междувременно искам да допълня някой пропуск, няма да мога, защото петте часа са изтекли.

цитирай
17. valsodar - Има си добри, има си и лоши страни
04.02.2010 20:08
Добрите са, че човек ще мисли малко преди да публикува и ако не иска да се изчервява от правописа си - ще си проверява по-обстойно текста.

Лошото е, че няма активиран модул за проверка на текста ( за пример сайта на Стиховете ) - там веднага ти показва къде си изтървал буква от бързане - поне.

Ако чак пък толкова много ви притеснява редакцията след 5-тият час, пуснете промените да минават през проверка, стига да им насмогнете де!
цитирай
18. kass - Не ми харесва нововъведението, не ...
04.02.2010 20:12
Не ми харесва нововъведението, не може да се ограничи правото на авторите да редактират текстовете си.
цитирай
19. elineli - Това е неприемливо,
04.02.2010 20:22
както и че търсачката по категории не функционира нормално.Когато посоча категория и задам определено време,мога да видя резултатите само на първата страница.Отида ли на втора,категорията автоматично се сменя на Всички и това обезмисля търсенето ми.Има автори които ме интересуват,но не са добавени в избраните от мен блогове.Как да ги намеря?
цитирай
20. baletlnetpepas - Скъпи приятели,
04.02.2010 20:32
няма нужда да ми благодарите за разбирането-аз не мога да ви разбера. Как може да си давате толкова много зор да направите блог.бг от есносравнително поносимо място в едно сравнително непоносимо такова
цитирай
21. tanyarisemova - въобще да се премахне опцията,анонимници да коментират постингите.
04.02.2010 20:34
haralanov написа:
На мен ми е все едно.По-скоро бих искал въобще да се премахне опцията,анонимници да коментират постингите.Който няма лице,да няма и възможност да пише и коментира.


"въобще да се премахне опцията,анонимници да коментират постингите." ТОЧНО ТАКА!
цитирай
22. анонимен - Чудесно нововъведение.
04.02.2010 20:37
Напълно съм съгласен с това ограничаване.
цитирай
23. kapricia - ...
04.02.2010 20:40
Това ново правило за редактирането включва ли и редактирането на коментарите (например ако искам да редактирам свой коментар под чужд постинг) или е само за постингите?
цитирай
24. enitas - да ви кажа честно, не бях влизал о...
04.02.2010 20:42
да ви кажа честно, не бях влизал отдавна, но това което виждам в момента не ми харесва. колкото по-сложна е една система, толкова по-лесно се бъгясва!
Преди сайта беше много по опростен и прегледен, както и много по-лесен за сърфиране. ЛИПСВА МИ!
Поздрави!
цитирай
25. lubima - и аз съм ЗА предишното правило!Да ...
04.02.2010 20:43
и аз съм ЗА предишното правило!Да можем да редактираме постовете си!Понякога откриваме грешка доста след петия час...редно е да можем да се поправим!
цитирай
26. krassko - blogbg
04.02.2010 20:50
Явно съм много тъп, но не разбирам как като редактирам постинг от 2008 г ще излезе днес на Първа.

Но много добре разбирам, че по този начин искате за всяка редакция да пускаме нов постинг и това се прави с комерсиална цел от екипа на blogbg.

По същата причина толерирате и публикуването на 100 - 200 постинга дневно от един автор, които са копи-пейст от сайтовете на медиите, или клипчета.

Доста усилия съм положил за пропагандиране на blogbg през последните две години, за привличане на читатели и автори. Нерегистрираните потребители на блога са 15 - 20 пъти повече от регистрираните, но те идват тук не за да видят кой е на Първа, а заради старите постинги и автори като avangardi, да не изреждам и другите, умишлено не споменавам поетите и авторите на разкази, но не мога да пропусна Ясен Ведрин, който си изтри блога както и много други през последната година и го направиха именно заради "нововъведенията" в блога. А всички "новости" са единствено да се увеличава броя на гласуването и броя на постингите, вместо да подкрепяте интересните и стойностни автори, които имат име и позиция.

цитирай
27. valsodar - Ами, сте казали вече "А", кажете и "Б"
04.02.2010 20:51
Махнете и опцията "изтрий", "редактирай" коментар!
Също така, ще е добре да сложите и бутон "докладвай" за да не ви се налага да обикаляте из блоговете като полицаи, а така направо - едно копие до вас и едно до г-н Цветанов.
Така ще си спестите затруднението всеки път да предоставяте копия от постинги критикуващи власта или вас самите :)))

Те блогърите имат достатъчно хъс да се клепат едни други, не му берете грижа! :)
цитирай
28. valsodar - А бе, едно нещо не мога да им разбера ...
04.02.2010 21:16
А бе, едно нещо не мога да им разбера на коментиралите по темата, уж всички са против, а всеки е цъкнал по един "+" ?!

Не ги слушайте!
Махнете и личните съобщения, всички съобщения да минават през одобрение от ваша страна!
цитирай
29. vanya70 - 29. valsodar, може би "екипа" си дава "+" ;)
04.02.2010 21:22
valsodar написа:
А бе, едно нещо не мога да им разбера на коментиралите по темата, уж всички са против, а всеки е цъкнал по един "+" ?!


Тук грешиш! ;) гласувах "-" (и тогава стана: гласове "1") и то защото не ми харесват "кометичните" промени в блога напоследък.

Дали няма да е добре да се обяви конкурс за лого и име на Козметичен салон "Блог.бг" ?!
цитирай
30. valsodar - Мен това не ме удивлява
04.02.2010 21:29
Удивлява ме само нарастването на групата на сайта във Фейса, при положение, че толкова хора недолюбват непремислените промени, как изведнъж им станаха почитатели?

Но, свят широк...
цитирай
31. meteff - Категорично против правила със задна дата
04.02.2010 21:32
Категорично съм против, новите правила да важат
със задна дата, тъй като това би противоречало на
българското законодателство. Моля, за постингите
създадени преди влизането в сила на настоящите
правила, които не си позволявам да обсъждам,
тъй като са поставени в императивна форма и
без необходимото предупреждение, а липсва и
съответната дискусия, подлагане на гласуване и
т.н. установени демократични процедури у нас
и в глобален мащаб. Пример: при открита в
последствие неволно допусната правописна
грешка от типа на - "Умииковото училище" и
невъзможността за поправка, прави труда ни
половинчат и почти безполезен, тъй като за
мнозина има огромно значение правилното
изписване на понятие или лично име, а това
никак не е маловажно и за нашия имидж, а
в повечето случаи всеки факт има нужда
от продължителни проучвания (> 5 часа)
или добавяне на актуална информация.
цитирай
32. fabula - Правилно, поздрав БалетНетПепас!
04.02.2010 21:34
baletlnetpepas написа:
няма нужда да ми благодарите за разбирането-аз не мога да ви разбера. Как може да си давате толкова много зор да направите блог.бг от есносравнително поносимо място в едно сравнително непоносимо такова


Но в общата тъпня, която превзема виртуала и отраженията са като от криви огледала. Няма как да е иначе. Много добри автори има, които не заслужават ограниченото мислене на някои админчета. За себе си съм сигурна, че не ми пука, защото това не ми е първото и основно забавление.
Успех на кратунковците! И да измислите още по-такива таковата...
Айде сега да си трием блогчето, че току виж станало късно и за това.

цитирай
33. flyco - хм
04.02.2010 21:38
Имам пост, който допълвам почти всяка вечер. Той съдържа само един клип от youtube. С този пост пожелавам "лека нощ" на всеки, който знае за поста :) За да не пускам всяка вечер кипове редактирам само този пост. Оставям кратко инфо за изпълнителя и песента, а клипът е само на последната /днешната/ песен. Така стигнах до около 150 парчета - получи се нещо като плейлист. След първоначалното публикуване после никога постът не се е появявал като нов, защото просто не е нов. Според изнесения текст горе разбрах, че с това малко вечерно удоволствие е свършено. Аз лично съжалявам.
цитирай
34. raylight - И аз
04.02.2010 21:42
исках да сложа тагове на всичките си постове
цитирай
35. blogbg - Здравейте,
04.02.2010 21:43
благодарим на всички включили се в дискусията и изразили своята гледна точка относно промяната във възможността за редакция на блог постинг.

Екипът ще вземе под внимание всички гледни точки.

Лека вечер
Blog.bg
цитирай
36. zvezdichka - Аз също съм
04.02.2010 21:48
против така наречените новости в блога, защото те ограничават и забраняват и какъв е смисъла. Аз също много мразя правописните грешки, но безпорно е, че няма безгрешни хора и винаги има недоглеждане от страна на човек, защото сме обвързани с време. Така, че ако забележиш грешката си след тези 5 часа, тя остава да виси и да боде очите...
цитирай
37. flyco - към модераторите
04.02.2010 21:48
След като съобщавате за промените в пост, под който е възможно да се пишат коментари значи все пак ви пука какво мислим. Ами ако е наистина така защо първо не пуснете предложението си за промяна, после да видите коментарите и след това да прецените какво и как да промените или да не промените?
цитирай
38. bovari - Въпроси.
04.02.2010 21:55
Към себе си, но и към екипа на Блог.България.
Тук е територия на свободното слово, затова съм тук. Но се питам дали икономическата криза не оказва влияние за тази , според мен!, прибързана поправка:) - защото не винаги, който плаща, поръчва музиката....или поне стига тези филми, гледани са.
Ще бъде жалко ако е така.
Колко струват споделените идеи, разголените души??
Колко струва поддържането на този сайт??
Каква е смеката? Равно-сметката?
Дебело подчертавам, че аз самата не съм сред тези, които споделят много, или поне не често:), нестандартните си мисли, идеи и хрумки, но ЧЕСТО ЧЕТА постинги/дори анонимно/, които със сигурност и вие ползвате/според условията за ползване на ТЕКСТОВЕТЕ в blog.bg/. Много стойностни постинги!!
Ако можете да отмерите цената им, то аз ще се съглася, че имате право да го правите, дори без да проучите /уважително/ "как, какво и защо".
И още един последен въпрос: Не мислите ли, че Вашите търсения трябва да се насочат в друга посока?!
Има такава!!!
И тя със сигурност е по-печеливша!
Вервайте ми.
Оставам с най-добри чувства
Ели Йорданова
Кюстендил
блогърКА на 2г.
:)))



цитирай
39. valsodar - Айде ся ново 20 ?!
04.02.2010 22:23
Отде ви хрумна тая глупост "нека всеки блогър публикува постинг " ?
Просто си признайте, че целият цирк се прави за да се вдигне посещаемоста на сайта - ще ви разберем, не ви е за първи път да ни въртите тоя номер!

Пребройте си репликите "За', пребройте си и репликите "Против" под постинга ви, вижте одобрението му и си вадете изводите сами!!
цитирай
40. blogbg - Здравейте,
04.02.2010 22:25
благодарим за мненията ви. Те ще бъдат взети под внимание.
Въвеждането на тази промяна се отлага до вземане на предвид на всички мнения и гледни точки.

Екип Blog.bg

цитирай
41. анонимен - Аз също не мога да оставя правописна грешка
04.02.2010 22:41
или тежкозвучащо изречение. Понякога публикувам постинг и след това го редактирам няколко пъти, докато изчистя всичко, което не ми звучи достатъчно добре. Ако промяната остане, трябва винаги да пиша първо на уърдовски файл и после да копирам тук - но това е загуба на време, което нямаме в излишък. Как може чрез редакции да излезеш на първа страница?
цитирай
42. thunderbg - Против
04.02.2010 22:43
http://thunderbg.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/02/04/protiv-ogranichenieto-za-redakciia.486800
цитирай
43. vanya70 - Може ли да ми отговорите на едно старо ЛС до "екипа":
04.02.2010 22:47
Предложение:

Възможно ли е да бъде увеличен броя на блоговете, които всеки потребител на сайта избира да "следи"?

Въпросът Ви задавам и във връзка с новото разположение на секциите "Препоръчани" и "Последни постинги" , което не смятам, че е особено удачно и затруднява преглеждането на новите постинги.

Лека вечер.
Изпратено: 06.01 19:17 От: vanya70

цитирай
44. blogbg - Здравейте,
04.02.2010 22:53
броя на блоговетe, които всеки потребител може да следи ще бъде увеличен утре. Благодарим за предложението

Екип
Blog.bg
цитирай
45. pakostinka - Малък коментар:
04.02.2010 23:13
проблемът, който бе споделен от лицата, администриращи блог.бг сигурно е сериозен, въпреки, че е убягнал от моето полезрение.
Лично аз предлагам да промените цялостния си подход - да бъдат санкционирани нарушителите, а не покрай сухото да гори и мокрото. Казвам това, след като споделихте, че въвеждането на ограничението за редакции отпада, тъй като съм ужасена от факта, че можете да помислите, че това би могло да е решение на проблема. Постъпките ви за повишаване на качеството и ограничаване на злоупотребите в блог.бг ми прилича на проектозакона за електронните медии в първоначалния му вариант, където идеята бе да се проследява комуникацията на всички граждани, т.е. да се третират като потенциални престъпници. От известно време наблюдавам промените в блог.бг и категорично заявявам, че действията в момента противоречат на замисъла в началото. Лично аз съм обидена от това, че третирате всички потребители като потенциални нарушители.
Екипът на блог.бг се състои от млади хора, чиито методи би трябвало да са демократични, а не деспотични.
Това е конструктивна критика и предложение, свързано с бъдещото развитие на сайта.
С пожелания за успехи и вяра, че ще вземете правилните решения,
Радостина
цитирай
46. pakostinka - Можете ли
04.02.2010 23:22
да ми кажете защо е необходимо да пускам пост, който да изразява позицията ми, при положение, че става ясно в коментара ми?
Имам усещането, че съм шимпанзе и един екип от учени провежда експеримент, без да съм съгласна, но пък за сметка на това ме притиска, защото иначе ще ми приложат електрошок.
цитирай
47. анонимен - Неуважаеми дами и господа - "екип " на блог.бг
04.02.2010 23:26
Ограничаването в редакцията на собствените ни блогове- личните ни интернет страници- които са ни предоставени от инвестор.бг е точно толкова смешно и неприемливо, както ако някой би се опитал да ограничи възможностите ни на личните ни уеб страници извън блог.бг, за които естествено си плащаме. Възниква въпроса: Кому е нужно БЕЗПЛАТНО ограничение?
А той може да бъде зададен и по следния начин:
Би ли ви платил някой за подобно подобрение на интернет страницата си, ако с това си вадехте хляба?
Не е нужно учтиво да ми отговаряте, насочете усилията си в постигане на професионализъм.
цитирай
48. lotos16 - Два въпроса:
04.02.2010 23:45
1. Трябва да пусна постинг, в който да пиша, че не съм съгласна да се ограничава редактирането до 5 часа от публикуването. Така ли да Ви разбирам, защото не сте се изразили много ясно?
2. Тази забрана за редактиране явно сте приложили и към черновите. Работя по един постинг от доста време и снощи не можах изобщо нищо да форматирам в черновата. Наложи се да премествам цялата информация в WORD, за да мога да продължа. От една страна препоръчвате да не публикуваме набързо написани материали, от друга - черновата блокирана. Ами не всички имаме време да отделим няколко часа, да направим наведнъж постинг.

Ако след пет часа установя допуснати грешки, било правописни или по-лошото - някой ме поправи по фактологията с коментар, така ще оставим да си висят грешките ли???
цитирай
49. borsi - Предпочитам да мога да редактирам
04.02.2010 23:45
Често допълвам някой свои постинги, дори седмици след публикуването им
цитирай
50. krizata - Аз също не разбирам защо трябва да ...
04.02.2010 23:53
Аз също не разбирам защо трябва да губим правото да редактираме постингите си!
От друга страна вчера бях изумен от това, че модераторите преместиха всичките ми постинги от раздел "НАУКА" в някакъв новосъздаден с име "ТЕХНОЛОГИИ".
Аз пиша по икономически теми, а там понятието "ТЕХНОЛОГИИ" въобще не е тъждествено с "НАУКА", какъвто е замисълът на редакторите (дори в техническата област първото е само елемент на второто понятие, доколкото знам).
цитирай
51. hinki - Аз определено съм против новата опция.
05.02.2010 00:04
Пиша статии за бойните изкуства и често ги допълвам или редактирам, когато открия нова информация или се окаже, че съм подал грешна информация. Искам блогът ми да е жив и той наистина е. Постоянно разисквам с хора, които имат интерес и допълвам всяка от темите, които съм повдигнал.
Ако ми се отнеме възможността да редактирам, ще се наложи да правя вметки тук и там, което наистина не желая да правя. Вече се махнах от няколко места, където се опитваха да ми кажат как и какво да пиша в статиите си. А смея да твърдя, че никога не съм излизал от рамките на благопристойното общуване. Спазвам напълно правилата, които сте задали, но не бих искал да се опитвате да се месите в начина, по който трябва да ползвам мястото, което сте ми предоставили.
Затова моля, да намерите други начини да се справите с некоректните ползватели.
Благодаря предварително.
Кирил Хинков - Хинки



цитирай
52. lotos16 - Не сте ми отговорили на въпроса:
05.02.2010 00:41
Какво става с черновата от три дни? Защо не мога нищо да добавя и форматирам в нея? Да се налагат забрани и върху черновите? Какъв е смисълът?
цитирай
53. hel - Моята позиция е ЗА правото на всеки ...
05.02.2010 01:36
Моята позиция е ЗА правото на всеки блогър да редактира постингите си БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЯ ВЪВ ВРЕМЕТО.
1. 2-3 дена след като пусна един постинг, включвах опцията "Е-mail при нов коментар". Така получавам съобщения за коментарите от по-старите постинги. Как може да стане това сега, след като има забрана за редакция. Как да разбирам къде и кога има нов коментар на по-стар постинг?

2. Трудно е да се ориентира човек в блогове, в които постингите са разнообразни. Затова в чернова бях започнала да класифицирам постингите си - разкази, приказки, стихове, фотоси и т.н. БЛАГОДАРЯ, че мога да работя в тази чернова, но тя се обезмисля, защото ако направя постинг със съдържание на блога по раздели и го сложа в блогрола си, няма да мога да го допълвам.

3. Имах желание да редактирам таговете си. С направената промяна става невъзможно.

Имали някакъв срок за постинг за позицията за ограничаване на редакцията? Предпочитам да изчакам, защото може би ще се убедите, че това не е най-удачния начин за гласуване!
цитирай
54. piccola - уау,
05.02.2010 03:29
доколкото разбрах lotos16 имаше предвид защо не може да редактира черновата си, а не къде точно се намира тя.

и вашият отговор е нещото, което не очаквах да прочета и да видя точно в този сайт! Нито мислех, че някога тук ще има такова отношение!

Какво се оказва в случая? Че вие решавате какво да се публикува и какво не? И вие сте хората, които определят качествата на постингите!???
Забравихте каква беше целта на blog.bg, забравихте, че точно блогерите направиха сайта популярен, атрактивен и привлече още повече блогери.
Сега сте комерсализирани и политизирани. Но не това е важното. Важното е, че всичко това става за сметка на блогерите тук.

Много жалко.
цитирай
55. malkiatprintz - И аз съм против. Моите разкази са си ...
05.02.2010 04:41
И аз съм против. Моите разкази са си мои разкази и е редно да мога да редактирам нещо по тях, ако съм пропуснал преди това. По този начин косвено отнемате правото над собствените ми текстове.
цитирай
56. jdeel - Аз не виждам как някой постинг може ...
05.02.2010 04:44
Аз не виждам как някой постинг може да се бори за първа страница, ако вече е достатъчно стар и назад из постингите, каквито и промени да му се вкарват. Може би имате предвид цялостна промяна в постинга - нещо като да е пуснат под формата на нещо обсъждано, и когато набере скорост да се промени съдържанието му с някаква реклама? Но това аз не съм засичал.

Струва ми се по-логично точно обратното - тези наложени 5 часа да са свързани с невъзможност за редактиране, след тях вече да е свободно. Така кой каквото пуснал - пуснал. След 5 часа вече надали би имало голяма промяна.
цитирай
57. avangardi - Здравей, мисля си, че въпреки запазеното ми
05.02.2010 07:26
спокойствие и примирение с някои недостатъци
назрява мисълта ми да прекратя с писането в блог.бг!
Ако някой с комерсиална цел върши щуротии е по-добре да се сложи
бутон: сигнал за злоупотреба
и администраторите да си свършат работата, а не да ни затрудняват при редакцията.
Така всичко се обезмисля! Много малко ми трябва и да дръпна бързо триене на всички постинги, но така ще загубя приятелите, които уважавам и ценя безкрайно много!
Предлагате хиляди операции, за да си поправим грешките, които стават и трудно откриваеми!

Ограничението на коментариите също не ми харесва, както и ограничението до избор на 150 любими блога.
Не ми харесва, че не се предлага правописна проверка при създаване на постинг и коментар - а същевременно се забранява редакцията!!!
Не ми харесва, че не мога да предложа на приятелите си препоръчана за внимание публикация с едно изпращане от списък, а трябва да цъкам приятел по приятел!
Комуникацията е филтрирана до максимум!
Това не е свободно пространство!
Дайте възможност да си попълваме в настройките като тагове интересите и така да си търсим подобни.
Дайте възможност и ние да си откриваме собствени рубрики според интересите.
Дайте възможост да си маркираме постинги от приятели или съмишленици към нашите рубрики, така ще са винаги към любимите четива!

Иначе бозата, която творите няма край! Както и забраната за редакция на старите постинги!
цитирай
58. lubara - Към екипа на blog.bg
05.02.2010 08:21
Хайде стига нововъведения, не сте ли чували за
" новото е добре забравеното старо".
цитирай
59. vanya70 - До ВСИЧКИ КОМЕНТИРАЛИ:
05.02.2010 08:31
Погледнете тук:

http://krassko.blog.bg/izkustvo/2010/02/05/bloqbg-tyrsi-balyci.486881

и моят коментар от там:

1. vanya70 - :))))))))
08:10
Признавам - хванах се! Но само за по-малко от 3 (три) минути ;)

Но в наистина официалния блог на "екипа" май никой не чете внимателно коментарите... иначе биха забелязали кой е последния коментар на "екипа" в постинга в BLOGBG и къде започват отговорите от BLOQBG.... Дали пък наистина никой не провери като кликне върху ника на този "екип", който му отговаря, в какъв блог попада...?!

И все пак жалко за този сайт... :( Харесваше ми... но стопаните си заслужават това, което се случва...

ПП. Само за информация:
получих още снощи отговор от "екипа" в истинския им Официален блог - за справка коментари 43, 44, 45 и 53 от тук:

http://blogbg.blog.bg/technology/2010/02/04/ogranichavane-vyzmojnostta-za-redaktirane-na-posting.486505
----------------------------------------------------------------------

И сега коментар и тук:

Не зная кой се крие зад дублирания блог BLOQBG, но искрено го поздравявам за демонстрацията на това, колко лесно е да се манипулира тук в този сайт! Вчера беше забавна тази реакция, но май вече не е чак толкова - поне се виждяха много неща, за тези които искат да ги видят. А дали нещо ще се промени?!... Какво мислят хората от "екипа" на BLOGBG ?....
цитирай
60. blogbg - Здравейте,
05.02.2010 08:39
премахнахме коментарите от BLOQBG.
Благодарим на всички блогъри за изказаните мнения. Екипът ни работи и ще продължава да работи за развитието на Blog.bg

Екип Blog.bg
цитирай
61. vanya70 - 61. blogbg, бързо действате - БРАВО!
05.02.2010 09:16
blogbg написа:
премахнахме коментарите от BLOQBG.
Благодарим на всички блогъри за изказаните мнения. Екипът ни работи и ще продължава да работи за развитието на Blog.bg


Колко бързо действа "екипа", щом става въпрос за собственото му блогче и собственото му име!

Хвала на такъв "екип"!!! ХВАЛА!!!!!!!!!!! :)

Не забелязвате ли, че Блогът се превръща в един голям цирк...! Не от ден-два, но все по-видимо се случва...

Жалко е за сайта и "екипа" му!!!

Всъщност на екипа може би му харесва този резултат от усилената му работа?! ;)

Приятна работа и намалете малко инерцията ;)
цитирай
62. lotos16 - Ей, смешници, добро утро!!!
05.02.2010 09:28
Добре премахнахте уж "фалшивите" коментари, добре разиграхте част от потребителите, включително и мен. Да бяхте се извинили поне...
Екипът Ви трябва да е много засрамен от ситуацията - някой си разигра кончето здравата из официалния Ви блог, където се влиза от първа страница!!!
Недогледали сме кой ни отговаря - ами посред нощ една буквичка разлика кой ще я забележи? Разликата между g и q e много мъничка.
А Вие къде бяхте през това време????
И сега тоя постинг, който го пуснах "ПРОТИВ", всъщност истинският екип ли го иска или "фалшивият"?
:)
цитирай
63. flyco - ...
05.02.2010 09:52
Пожелавам успех на екипа на blog.bg! Не можете да бъдете "добри" за всички. Конкретно по последната промяна - не я одобрявам. И последно, пожелавам ви промените, които правите да водят към ясна цел и да не се самоизключват. Това, което се получава е резултат не само от вашите, но и от нашите действия.
цитирай
64. benra - ДО стопаните
05.02.2010 10:29
Разбирам основанията ви за въвеждане на подобно времево ограничение за редакция, но аз лично смятавм,че то би ме ограничило по следните причини
1. Често в момента на писане не виждам някои свои технически и стилистични грешки, а втория прочит е далеч след петчасовата рамка
2. често, прочитайки ,въведен преди време текст, предимно литературен, доицглаждам, редащтирам стилово
3. В блог рола си имам добавени -Препоръчвам ви да прочетете - и - Мои разкази-.Там събирам неща, които съм прочела и са ме впечатлили и ги предлагам за прочит на хората, които ме посещават, както и селектирам разказите си-по същата причина. Въведеното ограничение прави това невъзможно.
Особено важно ми е-Препоръчвам ви да прочетете-защото с нововъведенията в първа страница на блога и с новите критерии, по които постингите попадат там, много ценни неща минават и заминават...
цитирай
65. vanya70 - До "екипа" на blog.bg:
05.02.2010 10:39
Този линк е за Вас - пействам го, защото явно много усилено работите за "благото на Блога" и може да пропуснете да прочетете:

http://allbi.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/02/05/ne-shtem-kiar-ot-taia-zaguba.486984
цитирай
66. blogbg - Здравейте
05.02.2010 10:43
благодарим на всички блогъри за изказаната позиция.

Въведените ограничения за редакция на блог постинг са премахнати.

Екип Blog.bg
цитирай
67. allbi - Здравейте и от мен
05.02.2010 10:54
но така и си останах с убеждението, че някой не си гледа работата :))
дори не четете постинги с порно съдържание без реакцията на хора като vanya70
и сега сложете и бутон да се жалваме и ептен лесно :))

иначе реагирате като се дигнем да протестираме
както и предния път :))
супер - начин на НЕработа
цитирай
68. lubopitstvo - Аз пък
05.02.2010 12:01
не виждам смисъл да ви казвам нещо, защото и да ви го кажа , то не ви интересува.
цитирай
69. blogbg - Отпада ограничението за редактиране на постинг
05.02.2010 12:09
http://blogbg.blog.bg/technology/2010/02/05/otpada-ogranichenieto-za-redaktirane-na-posting.487091
цитирай
70. lubopitstvo - Чудесно,
05.02.2010 12:10
а сега върнете "последни" в горната част на първа.
Благодаря предварително.
цитирай
71. krasunata - Продължавайте
06.02.2010 22:24
да генерирате импресии - щом има толкова комерсиални притеснения в екипа - да си модерират комерсиалните притеснения и тогава... За блогърите е важно да им се качва рейтингът, за собствениците - бизнеса и така до края на света :))))
цитирай
72. tit - Добре, че не действа!:))
26.11.2010 16:47
Щото понякога от Ютуб изтеглят клипа, примерно! И януарският ми постинг стои с "кух" клип! Трябва да има възможност за корекции! :)
За комерсиалистите да има други решения, моля!:)
цитирай
73. анонимен - а банна ми))))
26.11.2010 16:51
не е по темата, ама пак ще попитам - докога съм баннат??)))
това, че няма отговор на въпроса ЗАЩО СЪМ БАННАТ е друга тема)))
пак не очаквам отговор))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 2021282
Постинги: 87
Коментари: 2128
Гласове: 4885
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031